ליגה ב׳ צפון א׳- סיכום סופ״ש

תיקו רב שערים. שחקני שעב וממב תיקו רב שערים. שחקני שעב וממב"ע בתחילת המשחק
כל הסיכומים והרשמים ממשחקי המחזור האחרון בפנים

בית א׳
 
אחווה כפר מנדא 1:0 הפועל כרמיאל

משחק צמרת סופר חשוב הפגיש בין שתי הקבוצות שמכוונות לעלייה. שער שכבש הייתם טנוס בדקה ה-26 הספיק לכרמיאל לחזור עם ניצחון סופר יקר שמחזיר לה את הביטחון להמשך מאבק העלייה.
 
מכבי בנ ג׳דידיה מכר 2:0 הפועל צפת

צפת ממשיכה להשיג את החשוב מכל והוא לנצח. אחרי מחצית ראשונה ללא שערים הצליח צבי גרינברג לכבוש את הראשון בדקה ה-65. חמש דקות לסיום צפת קיבלה פנדל שאותו תרגם ארד אלבז לשער שני לקבוצתו.
 
הפועל בני טובא 2:0 צעירי סכנין

קרב תחתית חשוב נערך בצפת בין שתי הקבוצות שנלחמות על הישארות. מיד עם הפתיחה מוחמד אבו סאלח כבש (6) והעלה את האורחים ליתרון. במחצית השנייה הצליח אברהים חלאיילה להכפיל את התוצאה (63) ולקבוע ניצחון סופר יקר לסכנין.
 
מכב אחווה שעב 3:3 בני ממב״ע הגולן

אחד המשחקים היפים ביותר של המחזור בליגה ב׳. בני ממב״ע עלתה ליתרון פעמיים משערים של אסעד עמאשה (11, 67) אבל בכל פעם מחדש הצליחה שעב לחזור למשחק ולהשוות משערים של נסיר מג׳דוב (15) ועוביידה רפאעי (70). בדקה ה-73 רפאעי עצמו השלים צמד והעלה את המקומיים ליתרון אבל השוויון לא איחר להגיע כאשר רוחב של שאדי אבו שבלי מצא את תאאר עמאשה מוכן כדי לדחוק את הכדור פנימה (81) ולקבוע חלוקת נקודות.
 
בית ב׳
 
בני כאבול 0:2 אחי עכו

עוד ניצחון חשוב לכאבול בדרך למסע העלייה לפלייאוף. מקסים תיתי כבש בדקה ה-37 וקבע 0:1 ומחמוד אברהים המצוין הכפיל את התוצאה בדקה ה-63.
 
הפועל דיר חנא 2:2 צעירי טמרה

נקודה יקרה לדיר חנא שרוצה לברוח מהתחתית ואיבוד נקודות מבחינתה של טמרה. לקראת סוף המחצית אחמד דחאברה העלה את דיר חנא ל-0:1 ובדקה ה-68 איימן חג׳אזי השווה את התוצאה. כרבע שעה לסיום הופיע החלוץ הנהדר אחמד דיאב והשלים את המהפך אבל הדרמה הגיע עמוק בתוך תוספת הזמן כאשר מוחמד דוחי קבע 2:2 בדקה ה-95.
 


 

תגובות

+ הוסף תגובה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?