ליגה ב׳ צפון ב׳- סיכום סופ״ש

ניצחון מוחץ. שחקני כפר קרע (צילום המועדון) ניצחון מוחץ. שחקני כפר קרע (צילום המועדון)
כל הרשמים והסיכומים של ממשחקי המחזור האחרון בפנים

 בית א׳
 
צעירי אום אל פאחם 0:1 מכבי נווה שאנן

לאחר שפיטרה את המאמן הגיע איימן חלאיילה כדי להוביל לשיפור תוצאות בנווה שאנן אבל בהופעת הבכורה של המאמן על הקווים זה לא עבד. שלומי ביטון נכנס כמחליף והורחק לאחר 10 דקות מכניסתו לכר הדשא והשאיר את נווה שאנן בעשרה שחקנים. אום אל פאחם ניצלה את היתרון המספרי והגבירה את הלחץ על השער של היריבה וזה השתלם בגדול כאשר תומר שריקי הגיע במאני טיים וקבע ניצחון 1:0 אדיר לקבוצתו.
 
מ.ס פרדס חנא כרכור 1:1 מ.ס טירת הכרמל

טירת הכרמל לא מצליחה לשמור על יציבות למרות שעלתה ליתרון בדקה ה-49 משער של אסף אטיאס. לאחר 10 דקות מפתיחת המחצית השנייה גל חסאן איזן ל-1:1 וקבע שיוויון.
 
מ.ס כפר כמא 0:1 מכבי עוספיה

פשוט מדהים מה שקורה בכפר כמא שחוזרת לליגה בגדול לאחר 3 ניצחונות רצופים. הפעם 0:1 שכבש אנדי אשמוז בדקה ה-60 הספיק כדי להשאיר את הנקודות בבית ולהעלות את מאזן הקבוצה ל-18 נקודות ובמרחק של 3 נקודות בלבד מהמקום שמוביל לפלייאוף לאחר שהייתה עמוק בתחתית מתחילת העונה. עוספיה כעת מסתבכת וגם המינוי של המאמן הרביעי לעונה, אייל הלטמן, לא הניב פירות. 
 
מכבי נוג׳ידאת 0:0 מכבי אחי איכסל
 
בית ב׳
 
אחי ביר אלמכסור 2:0 הפועל טירת הכרמל

עוד ניצחון מרשים לאדומים של טירת הכרמל. חסיב אבו רוקון חתום על הניצחון עם צמד ענק מפנדל בדקה ה-28 ושער נוסף בדקה ה-88.

 
בית״ר חיפה 1:3 איחוד בני באקה

ניצחון יקר של החיפאים במשחק הצמרת הלוהט שנערך בביתם. אושר איזנקוט (29), דודו אפללו (60) ורון בן בסט (90) כבשו למקומיים וסנד איסמעיל (86) רק צימק את התוצאה.
 
הפועל סנדלה גלבוע 2:2 הפועל בית שאן

בית שאן כבר הובילה 0:2 במשחק לאחר שערים של אייל ברזני (42) ומוחמד טאהא (63) אבל, סנדלה חזרה למשחק בגדול לאחר שמוחמד זועבי צימק ל-1:2 בדקה ה-68 וחמזה זועבי קבע 2:2 בדקה ה-80.
 
איחוד בני כפר קרע 0:6 הפועל דלית אלכמרל

ניצחון מוחץ לכפר קרע שמזכיר את הימים הטובים מהעונה שעברה. וליד סידאוי כבש צמד, עוביידה טאהא, מוחמד עקל, מוחמד גסאן וחאג׳י אבו פאני חתמו על חגיגת השערים בכפר קרע.


 

תגובות

+ הוסף תגובה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?