סיכום המחזור ה-14 בליגות ב' דרום

שחקני קריית מלאכי שחקני קריית מלאכי
בדרום א': קלנסווה מביסה את הכח רמת גן, קרית אונו, ביתר ר"ג, בני יפו וביתר פת מנצחות. בקרב הצמרת בית דגן ומחנה יהודה נפרדות בתיקו. בדרום ב': ירוחם, נתיבות ולוד מביסות. גדרה מנצחת בקושי את שגב שלום ,קרית מלאכי מנצחת בקרית גת ובתחתית ערד ומרחבים נפרדות בתיקו

דרום א'

הכ'ח רמת גן- הפועל קלנסווה 8-0

הפועל קלנסווה התפוצצה על הכח רמת גן והביסה אותה 0-8. ארבעה שערים לנבו מזרחי, צמד לאקלה באקט והוסיפו שער כ''א גיא דיין ומרדכי אוחיון.

בית''ר כפ''ס- ביתר פ''ת 2-0

בית"ר כפ''ס מסתבכת בתחתית ורושמת עוד הפסד בדרך למאבק על ההישרדות. גיא רוזנבלום כבש צמד לאורחים ונתנאל מוריס הורחק.

בני יפו – ספורטינג תל אביב 1-3

בני יפו עלתה למקום השלישי אחרי ניצחון ביתי על ספורטינג תל אביב. בני יפו עלו ליתרון מהיר כבר בדקה ה-4 משער של לואי אבו גאנם, עמרם אוטמזגין השווה ל 1-1 אחרי דקות ספורות, בדקה ה-12 בני יפו חזרה להוביל משער של ליאונרדו אמסיס ולקראת סיום המשחק רז מישען קבע 1-3. 

עירוני בית דגן- מחנה יהודה 0-0

במשחק הצמרת נפגשו בית דגן ומחנה יהודה, נפרדו בתיקו 0-0 והותירו לא מעט צופים מאוכזבים מהתוצאה והיכולת.

צעירי טירה – הפועל קרית אונו 2-1

ניצחון חוץ לקרית אונו שהגיעה במטרה להבטיח את המקום בפלייאוף. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים, אך קרית אונו פתחה את המחצית השניה בסערה והובילה 0-2 משערים של טל חבה ואלי כהן כאשר טירה הצליחה רק לצמק 1-2 משער של תאמר גבארה.

רו''ח תל אביב- ביתר רמת גן 2-1

רו"ח תל אביב אירחה את בית"ר רמת גן ועלתה ליתרון מוקדם משער של אורן כוכבי, אך מחצית שניה ביתר רמת גן הצליחה לעשות את המהפך כאשר אבי חי ובר אהרוני כבשו.

שמשון בני טייבה – הוד השרון 1-1

שמשון בני טייבה אירחה את הוד השרון, ובדקה ה-35 אביחי שימחי העלה את טייבה ליתרון 0-1, ראדי אוראל איזן במחצית השנייה ל 1-1 שנשמר עד הסיום.

רמת ישראל – עמישב פ''ת 2-0

ניצחון חשוב לעמישב פ''ת על רמת ישראל שצירפה את שחר בן ארי. עדן מסיקה העלה את עמישב פ''ת ליתרון בדקה ה-35, מאור עידה הכפיל את התוצאה ורמת ישראל נשארה בתשעה שחקנים לאחר הרחקתם של גיא אזולאי וגורג גחוקדזה.

דרום ב':

מ.ס רמלה- הפועל ירוחם 4-0

הפועל ירוחם ממשיכה במסע ההתאוששות המרשים כאשר השיגה ניצחון רביעי רצוף והפעם על מ.ס רמלה שהפסידה בביתה משחק שני רצוף. משה אביטן כבש צמד במחצית הראשונה, בדקה 58 ויקטור פרץ העלה ל 0-3 ואת תוצאת הסיום קבע אלירן אפריאט.

קרית גת- קרית מלאכי 2-0

ניצחון חוץ ענק לקבוצתו של אוהד יוסף. בדקה ה-34 קרית מלאכי עלתה ל 0-1 משער עצמי של מנגיסטו טרפה, בדקה ה-68 הורחק אוראל דהן מקרית גת ובתוספת הזמן ליאור היילה קבע את תוצאת המשחק. 0-2 לקרית מלאכי.

עירוני גדרה- שגב שלום 0-1

ניצחון ביתי חשוב לעירוני גדרה על שגב שלום, את השער כבש משה אוחיון לקראת סיום המחצית מבטיעת עונשין מ-11 מטרים. 0-1 קטן ומתוק לגדרה.

עירוני נתיבות- צעירי רהט 1-6

ניצחון ענק למוליכה, עירוני נתיבות, כאשר הקבוצה של אהוד כחילה ממשיכה ביכולת הטובה ועם משחק מרשים וניצחון גדול על צעירי רהט. יקיר אזולאי העלה 0-1, ירין אבוקסיס הוסיף צמד, אור לוי, אדיר פיטוסי ויהנתן קיבליס השתתפו בחגיגה. 

מכבי ערד- הפועל מרחבים אופקים 2-2

בקרב התחתית של הליגה אירחה ערד את מרחבים. איתי בן הרוש העלה את ערד ל 0-1 בפתיחה, יובל חביבאן איזן ל 1-1 בדקה ה-41. לפני המחצית שמעון אלקבץ העלה את ערד ל 1-2, בדקה ה-71 הורחק גל תמם ממרחבים ולקראת הסיום הצליחה מרחבים להשוות משער של אלחמאדי מייאס.

מכבי ב''ש- הפועל לוד 5-0

אור יהודה – מ.כ ירושלים 1-1


המשחק עירוני שדרות- ועירוני מודיעין לא נערך בגלל תנאי המגרש.





 

תגובות

+ הוסף תגובה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?