ליגה ב׳ צפון א׳- סיכום סופ״ש

שחקני צפת וכפר מנדא שחקני צפת וכפר מנדא
כל הרשמים והסיכומים ממשחקי המחזור האחרון בפנים

 בית א׳
 
הפועל צפת 1:1 אחווה כפר מנדא

עוד משחק צמרת סופר מותח קיבלנו הפעם בצפת בין שתי הקבוצות שנלחמות על מקום בפלייאוף העליון. המשחק נפתח בקצב נהדר ועם הרבה לחץ ואגרסיביות וכבר בדקה ה-9 צפת עלתה ליתרון 1:0 משער של שניר אברג׳יל המצוין שנמצא במקום הנכון כדי לדחוק לרשת אחרי בישול נהדר של בן שמואלי. אחרי השער כפר מנדא הגבירה הילוך ולחצה את צפת באמצע המגרש שלה ובדקה ה-20 מוחמד אבו ריא החמיץ הזדמנות אדירה להשוות כשנמצא לבדו מול השוער ג׳אד מזלבט שסיפק הצלה אדירה והעניק המון ביטחון לחבריו לאורך המשחק. לקראת סוף המחצית כפר מנדא ניצלה טעות איומה בהגנה של צפת וערבוביה בתוך הרחבה גרמה לכדור להגיע בסופו של דבר לג׳וני סבע שבעט לשער והכדור הורחק אבל השופט שרק לאמצע וקבע שהכדור עבר את הקו, 1:1 במחצית. בחצי השני שום דבר לא השתנה ואף אחת מהקבוצות לא הצליחה לסכן באופן ממשי את שער היריבה. חלוקת נקודות שמשאירה הכל פתוח במאבק הצמרת.
 
הפועל כרמיאל 0:6 הפועל בני טובא

כרמיאל חוזרת לעצמה בגדול ומחברת ניצחון שני רצוף לאחר הניצחון הענק על כפר מנדא בחוץ. סהר אזולאי הצטיין עם שלושער, אהוד מערבי, הייתם טנוס והישאם כיואן הוסיפו שער כל אחד וקבעו ניצחון מוחץ לכרמיאל. הפועל טובא ממשיכה להסתבך ותיאבק על ההישארות בליגה עד לסוף העונה.
 
צעירי סכנין 1:0 מכבי אחווה שעב

קרב תחתית דרמטי הסתיים בניצחון גדול של האורחים משעב. זידאן עמאר כבש את השער היחיד במשחק והעניק לקבוצתו 3 נקודות יקרות מאוד להמשך מסע ההישארות בליגה.
 
איחוד בני מג׳ד אלכרום 1:2 מכבי בני ג׳דיידה מכר

האחרונה בטבלה סוף סוף השיגה ניצחון בכורה העונה וזאת אחרי שבית הדין ביטל את עונש הפסקת הפעילות שהוטל עליה קודם לכן. חוסין כיואן ומוהנא חמדאן כבשו למנצחת ואילו מוחמד קדורה כבש את השער של האורחים.
 
בית ב׳
 
צעיר טמרה 0:2 בני כאבול

קרב ישיר על כרטיס העלייה לפלייאוף הסתיים בניצחון מרשים של טמרה שעשתה צעד ענק לעבר המטרה. עיסא חלף וחאלד עואד כבשו וחתמו על הניצחון.
 
מכבי עירוני יפיע 0:1 הפועל דיר חנא

יפיע מינתה את אוסאמה מריח למאמן באמצע השבוע שעבר ובהופעת הבכורה שלו על הקווים הצליח להשיג ניצחון סופר חשוב שמשאיר את הקבוצה בתמונת המאבק על העלייה לפלייאוף. אנס חטיב כבש את השער היחיד במשחק לקראת סוף המחצית הראשונה וחתם על הניצחון.
 
איחוד בני שפרעם 0:3 בית״ר נהריה

עוד ניצחון חלק לשפרעם שממשיכה לדרוס. מוחמד זידאן כבש את השער הראשון בדקה ה-30 ואמיר אבו ניל כבש צמד מהיר במחצית השנייה (75, 76) בדרך לניצחון גדול.
 
אחי עכו 0:1 הפועל עראבה

עוד קרב בתחתית נגמר בניצחון של המקומיים ובעקבות זאת עכו צימקה את הפער מעראבה ל-2 נקודות בלבד. מחמוד יוסף כבש את השער היחיד במשחק והשאיר את מלוא הנקודות בעכו.


 

תגובות

+ הוסף תגובה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?