ניצחון של שש נקודות: איכסל ניצחה את ערערה

משחק נהדר. דנין משחק נהדר. דנין
הקבוצה של ואסים עבאס ירדה למקום האחרון ותצטרך נס בכדי להישאר בליגה. דנין שהרשים במדי איכסל אמר: "אני אוהב אתגרים ולאיכסל יש קבוצה טובה"

אחד המשחקים המעניינים של המחזור האחרון במחוז הצפוני היה אמור להיות הקרב בין בני ערערה להפועל איכסל, כאשר שתי הקבוצות נמצאות בחלק התחתון של הטבלה וסומנו כשתי היורדות הבטוחות.

גם בערערה וגם באיכסל ידעו כי המנצחת ביניהן תקבל רוח גבית, ואכן איכסל ניצחה כאשר נהנתה משער של נהדר של ואסים בדארנה במהלך המחצית השנייה. ערערה ניסתה להגיב אבל איכסל שמרה על רשת נקייה גם בזכות משחק מצוין ובעיקר מנהיגות אדירה של הקשר, אדיר דנין.

דנין אמר לאחר המשחק: "לקחנו שלוש נקודות חשובות והראש כבר בהרצליה כי אין לנו הרבה זמן לחגוג. כבר מזמן הורידו אותנו ליגה וזה מכניס בנו מוטיבציה אדירה ואני בכלל אוהב אתגרים ויש באיכסל קבוצה מספיק טובה".


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
אנשים שלא שייכים באים לקלקל את האווירה
(אוהד שיודע הכל: 10:35 19-01-2022)
אני אוהד הקבוצה . היו אנשים שבאו לצפות במשחק בכלל לא שייכים לטירה ובאו לקלקל את הנצחון . ובאו לעשות צחוק מעצמם ומהקבוצה הביתית .אני מבקש מאנשים כאלה לא לבוא למשחקי טירה במטרה לקלקל במיוחד שחקני כדורגל.שיתעסקו בקבוצה שלהם והמבין יבין (רמז שחקני-טייבה)
2
ערערה
(ערערה בדם: 17:31 19-01-2022)
הליגה עוד ארוכה ,מוקדם מאוד להגיד שערערה יורדת ליגה הרבה קבוצות מסובכות כלכלית ולא יהיה לחלק מהקבוצות אוויר בגלל המצב הכלכלי.בערערה לפחות אין לחץ בעניין הכסף ,והמרחק מקו האדום הינו 4 נקודות בלבד ,מילת המפתח סבלנות ושקט.
3
צפון
(ליגה א צפון: 18:09 19-01-2022)
רוב הקבוצות מסובכות כלכלית,יש עוד הרבה הפתעות בדרך הליגה עוד ארוכה ואין לקבוע שקבוצה xאו y שהיא יורדת ערערה עוד לא אמרה את המילה האחרונה שלה. הדרך קשה רק הכל פתוח ואפשרי הרבה קבוצות מתקשות לשרוד העונה.
4
חבורה של גברים
(מוחמד אבו דף : 18:16 19-01-2022)
איכסאל לא תרד ! אתם חבורה של גברים !
5
הפועל הרצליה מוכרת משחקים
(יורם.: 15:38 21-01-2022)
כל קבוצה שצריכה נקודות פשוט צריכה לשחק נגד הפועל הרצליה.פשוט קבוצת אמצע טבלה בלי עניין בליגה קבלנית למכירת משחקים. פשוט קבוצה מגעילה בלי כבוד.החלום שלהם רק להישאר בליגה.בהתחלה אכלו את הליגה עכשיו נותנת לכולם לאכול אותם.אלופה?כל בפתיחת רגליים. ככה זה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?