ליגה ג' - סיכום סופ"ש

ממשיכה לנצח. בני בענה ממשיכה לנצח. בני בענה
הפליאוף העליון התחיל והדרבי של רמלה שוב של מכבי, מ.כ. שפרעם פותחת פער, קרית ים עם עוד ניצחון, רק תיקו לאחווה ריינה, השקמה ואריאל עם נצחונות דחוקים ומכבי כפר מנדא עם ניצחון בכורה

גליל עליון

בני אבו סנאן נהנתה משישיה גדולה של מוחמד עואד, הביסה 2:8 את שלומי והיא עדיין ראשונה עם משחק עודף על בני בענה, שניצחה בעצמה 0:3 את תרשיחא. הפועל נחף עדיין אורבת מאחור עם 1:4 על אבירי הצפון. משגב נהנתה משלושערים של בר ניקסון ונועם טבול כדי להביס 2:7 את הפועל נהריה. בני סמיע ממשיכה להתאושש עם ניצחון שני ברציפות, הפעם 1:3 בדיר חנא. ג'ת הגלילית לא הופיעה למשחק מול מעלות והיא צפוייה לקבל הפסד טכני נוסף.

גליל תחתון

מ.כ. שפרעם ממשיכה להוליך בגאון את הטבלה והביסה היום 0:8 את צעירי כפר מנדא. במשחק השני בין שני היישובים השיגה מכבי כפר מנדא 0:3 גדול על מ.ס. שפרעם וחגגה ניצחון בכורה העונה. בסמת טבעון איבדה שתי נקודות יקרות כשסיימה רק ב-2:2 עם כפר כנא. במשחק נוסף כפר יאסיף גברה בחוץ 0:2 על טמרה.

יזרעאל

משחק הצמרת בין אחווה ריינה להפועל יפיע הסתיים ב-1:1 מאכזב בעיקר עבור המארחת. אחווה פרדיס ניצלה זאת וגם את העובדה שצעירי נצרת הייתה חופשית כדי לטפס למקום השני ולצמצם מעט פערים מהפסגה. הפועל ריינה (צמד למוחמד טאטור) התאוששה מההפסד בדרבי בשבוע שעבר והשיגה ניצחון שני העונה, 1:3 על עין סהלה. המשחק בין אום אל גאנם לאום אל פאחם לא נערך.

שומרון

מ.ס. קרית ים כבר סופרת ניצחון 14 ברציפות, הפעם 0:2 בחוץ על בני ג'ת. קרית חיים שומרת על המקום השני לאחר 0:4 קליל בפרדס חנה. אור עקיבא התאוששה מהתבוסה לאותה קרית ים בשבוע שעבר, נהנתה מצמד של אדיסלם גרד כשגברה 1:2 במשחק הצמרת על צעירי חיפה ועל הדרך הרחיקה אותה מעט מהקרב על מקום בפליאוף. מכבי ברקאי השיגה ניצחון שלישי העונה כשהביסה 1:5 את כרמל חיפה המאכזבת. בית"ר קרית אתא הייתה קרובה לניצחון מפתיע על מכבי קרית ים, אך ספגה צמד מרגלי חוסין פיראן לקראת הסיום ונכנעה 2:1 ועם טענות רבות מצידה כלפי השיפוט. במשחק נוסף נפרדו ברטעה וג'סר אל זרקה ב-0:0 מאכזב.

שרון

בני רעננה פתחה יפה את הפליאוף העליון עם 0:2 ביתי על גני תקווה. גם אריאל פתחה מצוין עם 2:3 קשה בהרצליה. גבעת שמואל אכזבה עם 1:1 בנתניה מול השרון.

בית א' נפתח עם ניצחון קצת מפתיע של בני טירה בנתניה על מ.ס. המקומית, הודות לשער בודד של פאלח פדילה. מכבי כפר יונה (צמד לדניאל חקמון) חזרה מאורנית עם ניצחון 1:3.

בבית ב' כפר קאסם לא התקשתה בדרך ל-1:8 קליל על טוברוק. בני קלנסואה חזרה מיהוד עם 0:2 על מכבי המקומית.

תל אביב

בפליאוף העליון פתחה השקמה חן עם ניצחון ביתי 1:2 על נוה גולן. גם המכתש ניצחה 1:2 כשעשתה זאת מול שיכון ותיקים. מחר יושלם המחזור כשצפרירים חולון תארח את בני יהוד.

בית א' נפתח עם 0:6 גדול של אור יהודה על בית"ר יפו ואילו אליצור יהוד קצת התקשתה בבית אך הצליחה לגבור 1:2 על פרדס כץ.

בבית ב' אינטר ת"א (צמד ליבגני קארט) גברה 2:4 על ספרטק ר"ג ואילו עוצמה חולון (שלושער לאביב בן מלך) הביסה 1:6 את הכח גלי גיל.

מרכז

המשחק המרכזי של מחזור הפתיחה בפליאוף העליון היה הדרבי הרמלאי, כאשר כמו במשחק הגביע בתחילת העונה, שוב הייתה זו מכבי שיצאה כשידה על העליונה עם ניצחון 1:3. בני יצ'אלאל (צמד ליחיאל צגאי) נראית כמי שתדבר חזק עד הסוף כשגברה בחוץ 0:2 על מכבי עולמי. בני אשדוד ובית"ר יבנה מעדו כשסיימו ביניהן ב-1:1.

בבית א' שער של רז בן חיים סידר לגן יבנה 0:1 נאה בגדרה ואילו מכבי רחובות לא התקשתה בבית כדי לגבור 1:3 על נחלת יהודה.

דרום

מ.כ. שדרות נזקקה לשני שערים בתוספת הזמן כדי לגבור 2:4 על בני ירוחם ולשמור לעוד שבוע על הפסגה. בית"ר אשדוד (שלושער ליוסף עמירה) ניצלה את העובדה שמכבי חורה הייתה חופשית השבוע כדי לטפס למקום השני לאחר שהביסה 1:7 את מכבי אשקלון. גם עירוני בית שמש (צמדים לנמרוד שמש ונועם מזרחי) עדיין לא אמרה את המילה האחרונה כשהביסה 0:6 את מטה יהודה. הדרבי של ב"ש בין מ.כ. למ.ס. הסתיים בניצחונה של האחרונה 0:2 מצמד של גל אלקיים המחליף. במשחק שפתח את המחזור כבר ביום שלישי נהנתה עוצמה ב"ש מרביעיה של שמעון ביטון כדי למחוץ 0:7 את מיתר. הפועל רהט שבה לנצח ועשתה זאת עם 2:5 נאה על כסייפה. 


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
איציק שלום
(רמלאי: 19:11 25-01-2022)
מאמן פח מגיע לבאר ולא שותה ממנה חתרן אינטרסנט הבנאדם אוהב רק את הכיס שלו שיהיה לו עוד שקל לא הצליח לעשות שום שינוי בכדורגל אוהב רק את עצמו שוטה תתעורר ראה הוזהרת אל תיכנס לחובות תיזהר אתה איש טוב עובדים עלייך שתהיה בצרה ישכחו
2
אליפות
(צצו הקטן: 08:18 27-01-2022)
וואנחיק וואנחיק אנחנו נקנה הרבה שחקנים ונעשה חפלה עם קוסקוס צומה יוולדי
3
ילה בית שמש
(ניסו: 17:56 29-01-2022)
עירוני בית שמש תעלה כמו גדולה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?