ליגה ג' - סיכום סופ"ש

אליצור יפו נגד אינטר ת אליצור יפו נגד אינטר ת"א (אלון יהודיוף)
0:16 ענק לקרית ים על קרית אתא, הפסד ראשון למ.כ. שפרעם, צפרירים ניצחה את השקמה, חם בדרום, ג'ת הגלילית כנראה בדרך לפירוק וגם מספר משחקים שלא נערכו

גליל עליון

בני בענה (צמד לאחמד מיעארי) ממשיכה לשמור על הפסגה לאחר עוד ניצחון, 2:3 על משגב ואף הגדילה את הפער זמנית מאבו סנאן ונחף, לאחר שהמשחק ביניהן נדחה. במשחק נוסף שכן נערך היום הביסה הפועל תרשיחא (צמד ליוסף נעים) 1:5 את אבי הצפון. ג'ת הגלילית לא הופיעה למשחק בפעם השלישית ברציפות, הפעם מול דיר חנא והיא צפוייה לקבל עונש הפסקת פעילות עד סיום העונה. בני סמיע ונהריה יקיימו את המשחק ביניהן במועד אחר. מחר תארח שלומי את סקציה מעלות.

גליל תחתון

כפר יאסיף (צמד למוהנד קסום) הנחילה למוליכה, מ.כ. שפרעם, הפסד בכורה כשגברה עליה 1:3. מכבי בסמת טבעון ניצלה זאת כדי לצמק את הפער לחמש נקודות ועם משחק חסר לאחר שהביסה בחוץ 1:5 את מ.ס. שפרעם. בית"ר כפר כנא מתרחקת מהמקום שמוליך לפליאוף לאחר הפסד ביתי של 1:0 לדיר אל אסד. הדרבי של כפר מנדא שייך למכבי לאחר שגברה 2:4 על צעירי 

יזרעאל

אחווה ריינה כנראה תזכה בניצחון טכני מול משהד לאחר שהאחרונה לא הופיעה למשחק. בינתיים, צעירי נצרת (צמד לתאמר באשא) צימקה זמנית את הפער מריינה לאחר שגברה בחוץ 1:2 על בית"ר אום אל פאחם. הפועל ריינה (שלושער למוחמד טאטור) הביסה 1:4 את אום אל גאנם. במשחק נוסף שמטה הפועל יפיע שתי נקודות חשובות כשסיימה ב-2:2 ביתי עם עין סהלה.


שומרון

מ.ס. קרית ים הולכת חזק על שיא גינס ועם רביעיה של ירין פרינטי ושלושער של מריק שמחייב דרסה 0:16 את קרית אתא האומללה והגיעה ל-100 שערי זכות. קרית חיים נהנתה משלושער של עדן עובדיה, הביסה 0:3 את ברטעה ושומרת על המקום השני. מי שצמודה אליה עם נקודה פחות היא אור עקיבא, שגברה 1:3 בבית על פרדס חנה. צעירי חיפה מתרחקת מהקרב על הפליאוף לאחר הפסד שלישי ברציפות, 3:1 לבני ג'ת (צמד לטארק סלאמה). מכבי קרית ים טיפסה למקום הרביעי לאחר 2:3 על כרמל חיפה. במשחק נוסף נפרדו ג'סר אל זרקה ומכבי ברקאי ב-1:1. 

שרון

בפליאוף העליון בני רעננה שומרת על מאזן מושלם וללא ספיגות לאחר שני משחקים כשגברה 0:1 על השרון נתניה. בני הרצליה חזרה מפתח תקווה עם 0:3 ענק על גבעת שמואל. גני תקווה לא ריחמה על אריאל והביסה אותה 0:4. 

בבית א' נתי זרקה הרשית שלושער ב-1:5 של כפר יונה בנתניה על מ.ס. ואילו המשחק בין אורנית לבני טירה לא נערך.

בבית ב' צמד של דניס טטלנקו סידר לקלנסואה 0:2 בטוברוק. מ.כ. כפר קאסם (צמד למוחמד שרבוש) ממשיכה בתקופה הטובה שלה עם 1:3 ביתי על מכבי יהוד.

תל אביב

בפליאוף העליון שלושער של מור חוזז סידר להמכתש גבעתיים 2:4 נהדר בנוה גולן ומאזן מושלם. צפרירים חולון השיגה 1:2 דרמטי בחוץ על השקמה חן משער בדקה ה-90 של שלום בן מוחה. שיכון ותיקים נכנעה 3:1 ביהוד והיא כבר עם שני הפסדים בדרך, אולי, החוצה ממאבק העלייה. 

בבית א' אליצור יהוד חזרה מספורטק דרום בת"א עם 1:2 דחוק על בית"ר עזרא ואילו אור יהודה גברה בחוץ 3:7 על פרדס כץ.

בבית ב' צמד של ולאדילן קארט עזר לאינטר ת"א לנצח 1:3 בדרבי הקטן את אליצור יפו. במשחק נוסף עוצמה חולון (צמדים לבן אלוני וסתיו אזרזר) לא התקשתה להביס 0:6 את ספרטק ר"ג החלשה.

מרכז

בפליאוף העליון מכבי רמלה היא היחידה עם מאזן מושלם לאחר שהראל דרעי סידר לה 0:1 קטן על מכבי עולמי. הפועל רמלה נכנעה במגרשה 2:0 לבית"ר יבנה שנצמדה לבני אשדוד במקום השני, לאחר שזו חזרה מרחובות עם 2:3 יקר על בני יצ'אלאל, בזכות צמד של ליאור סויסה.

בבית א' אשדוד סיטי ומכבי רחובות נפרדו ב-4:4 נהדר. ביום שני תארח נחלת יהודה את בית"ר גדרה.

בבית ב' באר יעקב הביסה 1:4 את טירת שלום ואילו המשחק בין מ.ס. ראשל"צ לצעירי לוד לא נערך.

דרום

מ.כ. שדרות (צמד לעדן יונה) חזרה מרהט עם 1:4 קליל על בני כסייפה והיא עדיין ראשונה. המשחק המרכזי של המחזור הפגיש בבית שמש את עירוני המקומית ואת מכבי חורה לקרב שהפסידה בו יוצאת כמעט סופית ממירוץ העלייה. המארחים השיגו 0:1 יקר והרחיקו את האורחים מהמאבק. בית"ר אשדוד צמודה לבית שמש במקום השני לאחר שחזרה מירוחם עם 0:2 נאה. הדרבי של ב"ש שייך למ.ס. שהביסה 0:3 את עוצמה ונקמה בה על ההפסד בסיבוב הראשון. מכבי אשקלון תמשיך לחפש ניצחון בכורה במקום אחר לאחר שנכנעה 3:1 למטה יהודה. מחר תארח מיתר את הפועל רהט.

 

תגובות

+ הוסף תגובה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?