סיכום המחזור ה-20 בליגות ב' דרום

ניצחון חשוב להמשך. שחקני ערד (פייסבוק מכבי ערד תמר) ניצחון חשוב להמשך. שחקני ערד (פייסבוק מכבי ערד תמר)
בדרום א': ניצחון חשוב לקרית אונו בצמרת, עמישב פ"ת מאבדת נקודות יקרות והכח ר"ג בדרך לליגה ג'. בדרום ב': לוד עם ניצחון שני ברציפות, קרית מלאכי נעצרת מול ירוחם וניצחון חשוב לערד

ליגה ב' דרום א'
הפועל קרית אונו - הפועל קלנסווה 1:2
ניצחון ביתי חשוב לקרית אונו שעושה צעד חשוב לעבר העלייה לליגה א' ומטפסת לראשות הטבלה. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים, אך בדקה ה-77 עלו האורחים מקלנסווה ליתרון משער של נבו מזרחי. עוברות שש דקות וקרית אונו השוותה משער של ליאב שפיז ושתי דקות לסיום קרית אונו עשתה מהפך כאשר אלי כהן כבש מהנקודה הלבנה.

מחנה יהודה - בני יפו 0:2
מחנה יהודה ממשיכה את היכולת הטובה שלה והשיגה שלוש נקודות חשובות לאחר התיקו בשבוע הקודם מול עמישב פ''ת. יעקב אוריאן העלה במחצית הראשונה את מחנה ליתרון ובדקות הסיום זיו אבו עילם קבע את תוצאת המשחק. 0-2 למחנה יהודה.

עמישב פ''ת - עירוני בית דגן 0:0
עמישב פ''ת ממשיכה לאכזב ולאחר התיקו מול מחנה יהודה הגיע עוד תיקו ללא שערים והפעם מול בית דגן, שעבורה זה עוד משחק ללא הפסד אחרי הניצחון על קלנסווה.

ביתר כפ''ס - כפר קאסם 1:0
המארחת ביתר כפ''ס ממשיכה עם היכולת הרעה שלה לאחר שהפסידה בדקות הסיום לכפר קאסם משער של רפי סגל. בעקבות הניצחון כפר קאסם קיבלה קצת אוויר לנשימה לקראת קרבות התחתית.

ביתר פ''ת - הוד השרון 1:1
הוד השרון הובילה 0-1 במחצית משער של אוראל רמדי אך עשר דקות לסיום גל יער איזן ל 1-1. סיום שני הקבוצות התחלקו בנקודות.

ספורטינג תל אביב - שמשון בני טייבה 2:2
ספורטינג תל אביב אירחה במושבה את שמשון בני טייבה כאשר אברהם ימרהן העלה את ספורטינג ליתרון בדקה ה-29, אך טייבה השוותה בדקה ה-45 מפנדל של גמליאל פרץ. במחצית השנייה טייבה הפכה את התוצאה כאשר אחרי ארבע דקות איתמר כהן קבע עם פנדל נוסף 1-2, ספורטינג תל אביב לא נשברה ובדקה ה-58 סהר סופר נגח מקרוב פנימה וקבע 2-2.

הכ''ח רמת גן - ביתר ר''ג 5"0
ניצחון חוץ ענק לביתר ר''ג שהוכיחה עליונות מוחלטת על יריבתה הכ''ח רמת גן בדרבי העירוני, כאשר בית"ר כנראה תבטיח עונה נוספת בליגה ב'. מיתר אשכנזי העלה את ביתר ר''ג ליתרון מהיר, לפני המחצית בר אהרוני הכפיל, אבי חי כבש צמד והעלה ל 0-4 ואיתי גוואטה השלים ניצחון גדול. 0-5 בדרבי של רמת גן לבית"ר.

רו''ח תל אביב - הפועל פרדסיה 3:3
רו''ח תל אביב פתחה מצוין את המשחק אבל זה לא הספיק לה בכדי לנצח בביתה את פרדסיה, שמוציאה מבחינתה נקודת חוץ יקרה. איברהים קונטנטה העלה את האורחים ליתרון 0-1, לירון יצחק השווה בפנדל ל 1-1, צמד של אלעד סלע העלה את רו''ח תל אביב ל 1-3 במחצית אך עומרי דייגי ואוראל טובי השווו לפרדסיה במחצית השנייה.

במשחק נוסף: רמת ישראל - צעירי טירה 0:0

ליגה ב' דרום ב'
הפועל קרית מלאכי - הפועל ירוחם 2:2
קרית מלאכי עלו ליתרון משער של עמי חגאג, שתי דקות חולפו ומשה אביטן השווה ל 1-1, בדקה ה-36 קרית מלאכי שוב עלתה ליתרון משער של דייב פינטו אך ירוחם לא ויתרה וגילאור פרץ השווה ל 2-2.

עירוני מודיעין - מ.כ ירושלים 0:1
עירוני מודיעין השיגה ניצחון חשוב לאחר ההפסד שבוע שעבר לקרית מלאכי. מודיעין ניצחה 0-1 קטן את מ.כ ירושלים מבעיטת עונשין של דוד כהן בדקה ה-42.

הפועל לוד - עירוני נתיבות 0:2
הפועל לוד אירחה את עירוני נתיבות כאשר המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים. בדקה ה-50 פיני מתנה העלה את הפועל לוד ליתרון 0-1 ובתוספת הזמן ערן זגר קבע את תוצאת המשחק, 0-2 ללוד.

שגב שלום - שיכון המזרח 0:3
שגב שלום ממשיכה לברוח מהתחתית לאחר שניצחה 0-3 את שיכון המזרח. שגב שלום פתחה את המשחק מצוין ובדקה ה-35 עאטף אבו ביאלאל העלה את שגב שלום ליתרון 0-1, רבע שעה בתוך המחצית השנייה איאד אל אעסם כבש את הכפיל ועשר דקות לסיום המשחק עומיר טראבין קבע את תוצאת המשחק, 0-3 בסיום.

מכבי ב''ש - עירוני שדרות 1:1
מכבי ב''ש אירחה במגרשה את עירוני שדרות כאשר מתן אלוש בדקה ה-25 העלה את המקומיים ליתרון 0-1 אך שדרות הצליחה לאזן בדקה ה-53 משערו של יניב פאשאי, 1-1 בסיום.

מעלה אדומים - מכבי ערד 3:2
ניצחון חוץ גדול למכבי ערד על מעלה אדומים כאשר ערד עלתה ליתרון משער של באסם אבו עביד, דסבאו אסלבאו השווה 1-1, דוד טיוליאבקו העלה את ערד ליתרון 1-2, שש דקות לסיום ירין שבו איזן ל 2-2 ובתוספת הזמן שער דרמתי של מור בן חמו קבע את תוצאת המשחק, 2-3 בסיום.

צעירי רהט - הפועל מרחבים 4:1
צעירי רהט פתחה טוב ועלתה ליתרון 0-1 משער של סלמאן הוזייל, במחצית השנייה צמד של סתיו סיסו הפכו את התוצאה ובדקות הסיום עיילי בוחבוט ויונתן אלייאס הוסיפו שער כ''א. בסיום 1-4 למרחבים.

במשחק נוסף: אור יהודה - קרית גת 1:1


 

תגובות

+ הוסף תגובה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?