ליגה ג' - סיכום סופ"ש

קרית ים חוגגת עלייה (אבי רביבו) קרית ים חוגגת עלייה (אבי רביבו)
קרית ים חגגה עלייה, המכתש מתקרבת, צפרירים ובית"ר אשדוד מתרסקות, מכבי רמלה לא מוותרת, וגם - ניצחון ראשון לקרית אתא

גליל עליון
הסטטוס-קוו בצמרת נשמר לאחר ששתי המוליכות ניצחו. בני בענה (שלושער לעלי נעמה) לא התקשתה בבית מול דיר חנא והביסה אותה בקלות 1:6. בני אבו סנאן (צמד למימון מושלב) לא התרגשה מסלאמה משגב בדרך ל-0:4 קליל. הפועל נחף הבטיחה מעשית את המקום השלישי לאחר שגברה 1:3 על איחוד בני סמיע וניצלה את ה-4:4 המטורף של סקציה מעלות מול אבירי הצפון. במשחק נוסף הפועל תרשיחא (צמד ליאסין אגא) לא התקשתה לנצח 1:4 את הפועל נהריה.

גליל תחתון
בזמן ששתי המוליכות חופשיות השבוע, כפר יאסיף גברה 1:4 על בית"ר כפר והבטיחה לעצמה את המקום השלישי בסיום העונה. שתי הקבוצות של כפר מנדא נחלו הפסדים כשמכבי חזרה מטמרה (צמד לאחמד בוקאעי) עם הפסד 2:0 ואילו צעירי נכנעה 2:1 בבית למ.ס. שפרעם. המשחק בין אעבלין לדיר אל אסד הופסק עקב קטטה במצב של 0:1 לאורחת ויוכרע בבית הדין.

יזרעאל
המוליכה, אחווה ריינה, הייתה חפשית, מה שעזר לאחווה פרדיס לצמצם את הפער מהפסגה לארבע נקודות לאחר שהביסה 1:5 את צעירי נצרת השלישית, שעוד יכולה לאבד בעצמה את המקום השלישי. לשמחתה של נצרת, הפועל יפיע ספגה 1:0 ביתי מהפועל ריינה ופספסה הזדמנות לעבור את הנצרתים. מי שעוד חזק בקרב על הפליאוף היא מ.ס. משהד, שהביסה בביתה 0:5 את בית"ר אום אל פאחם. במשחק נוסף הביסה צעירי איכסל 1:4 את אום אל גאנם שעדיין ללא ניצחון העונה.

שומרון
בזמן שמ.ס. קרית ים חגגה עלייה עם ניצחון 2:5 על ברקאי וקרית חיים (צמד לעדן עובדיה) גברה 1:3 על ג'סר אל זרקה ותסיים ככל הנראה שנייה, הקרב על המקום השלישי ממשיך להיות חם כשלא פחות מארבע קבוצות נאבקות עליו. אור עקיבא עדיין שם לאחר ששלומי אסולין סידר לה 2:3 קשה על כרמל חיפה. צעירי חיפה שומרת על המקום הרביעי לאחר 0:4 על ברטעה ואילו בני ג'ת הביסה 0:5 את מכבי קרית ים ועלתה על חשבונה למקום החמישי. במשחק נוסף השיגה קרית אתא ניצחון בכורה העונה כשחזרה מפרדס חנה עם 2:3 נאה על בית"ר המקומית.

שרון
בפליאוף העליון גני תקווה שומרת על הפסגה כשצמד של כפיר גוטמן המצוין עזר לה להביס 1:5 את אריאל. בני רעננה שנייה במרחק של שתי נקודות מהפסגה לאחר 1:2 בנתניה על מכבי השרון. בני הרצליה גברה 0:2 בבית על גבעת שמואל ועקפה אותה בדרך למקום השלישי, שמוביל למשחקי המבחן. במשחק השלמה בבית א' דניאל חקמון סידר לכפר יונה 0:1 בטירה ואת המקום הראשון בסיום העונה.

תל אביב
בפליאוף העליון המכתש גבעתיים עם רגל וחצי בליגה ב' לאחר 0:1 דחוק על הפועל נוה גולן, שנעצרה לאחר שני ניצחונות רצופים. צפרירים חולון ממשיכה להתרסק וה-4:1 שספגה בבית מהשקמה חן החזיר את המנצחת למאבק על מקום במשחקי המבחן. המחזור יושלם ביום שני במשחק מסקרן בין שיכון ותיקים לבני יהוד.

בבית א' מכבי פרדס כץ השיגה ניצחון שני העונה כשחזרה מאור יהודה עם 1:2 גדול על מכבי המקומית. במשחק נוסף הבטיחה לעצמה בית"ר עזרא את ראשות הבית כשחזרה מיהוד עם 1:2 משלה.

בבית ב' עוצמה חולון נהנתה משלושער של סתיו אזרזר כדי להביס 2:7 את ספרטק ר"ג (צמד ללידור מדרי). במשחק נוסף נפרדו אינטר ת"א ואליצור יפו ב-1:1.

מרכז
בפליאוף העליון בני אשדוד איבדה שתי נקודות יקרות כשסיימה ב-0:0 ביתי עם בני יצ'אלאל. מי שניצלה את התיקו של המוליכה היא מכבי רמלה (שלושער לאורי כהן), שהשיגה 3:4 דחוק בחוץ על מכבי עולמי, משער ניצחון בדקה ה-84 של לידור כהן וצימקה את הפער בפסגה לנקודה אחת. מי שעוד ניצלה את התיקו של אשדוד היא בית"ר יבנה, שעם 2:3 דחוק משלה על הפועל רמלה, נצמדה ליצ'אלאל בקרב על המקום השלישי.

בבית א' אשדוד סיטי ניצחה 2:3 בחוץ את רחובות ועלתה על חשבונה לראשות הבית. במשחק נוסף נחלת יהודה ביצעה מהפך במחצית השנייה וחזרה מגדרה עם 1:2 נאה על בית"ר המקומית.

בבית ב' משחק רב שערים היה בנס ציונה, שם גברה באר יעקב 3:7 על טירת שלום. מחר יושלם המחזור כשצעירי לוד תארח את מ.ס. ראשל"צ.

דרום
המוליכה משדרות (צמדים לעדן יונה ויוסי מכלוף) לא התקשתה מול מכבי אשקלון בדרך ל-1:6 קליל. הדולקת אחריה, עירוני בית שמש, הביסה 1:4 בחוץ את כסייפה והיא עדיין שנייה. מכבי עירוני חורה (צמד לפדחי אבו לקיעאן) מתבססת במקום השלישי לאחר 1:5 על מ.כ. ב"ש. מי שכנראה אמרה שלום סופית לחלום הפליאוף היא בית"ר אשדוד, שנוצחה 3:1 ברהט (צמד למחמוד אל אעסם). מ.ס. ב"ש עם ניצחון שני ברציפות כשחזרה מירוחם עם 1:2 נאה. עוצמה ב"ש ניצחה 0:3 טכני את מטה יהודה שהתפרקה.

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
גת
(נאיף: 18:08 04-04-2022)
מברוק קלנסווה מגיע לכם לעלות

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?