פתח תקווה שייכת לעמישב

שחקני עמישב חוגגים (אלי שמואלי) שחקני עמישב חוגגים (אלי שמואלי)
משחקי הפלייאוף בליגה ב' דרום א' מספקים לנו משחקים מרתקים, כאשר במחזור האחרון עמישב פ"ת אירחה בסירקין את מחנה יהודה לדרבי על טהרת העיר לעיניי 200 אוהדים

הדרבי של פ"ת בליגה ב' דרום א' היה משחק בין שתי קבוצות שרוצות לעלות לליגה א' ועל פי המשחק בינהם זה מגיע להם.

שתי הקבוצות פתחו בגישושים ליד השערים, אך בדקה ה-24 השופט שרק לפנדל לזכות עמישב לאחר הכשלה על בן שליו בסיום התקפה מתפרצת. בן שליו בעט לפינה הימנית וקבע 0:1 לעמישב.

חגיגות ביציעים (אלי שמואלי)
מספר דקות עברו ומחנה יהודה פיספסה הזדמנות להשוות לאחר שהגבהה מכדור חופשי מ-25 מטרים מצא את אלירן בבדזנוב שנגח למשקוף. בדקה ה-37 קרן לעמישב פ''ת, בן שליו הרים לרחבה לעדן שעשע שבעט גם הוא למשקוף.

במחצית השנייה מחנה יהודה הפעילו לחץ על הגנת עמישב פ''ת וניסו להשוות, אבל יכולת מצויינת של שוער עמישב פ''ת מנעה את השיויון. בדקה ה-67 תמיר חלף הרים כדור לרחבה, לאלמוג פינטו בעט למסגרת אבל שוער עמישב הדף מצויין לקרן.

בדקה ה-73 התקפה של עמישב החלה אצל דני פרדה, האחרון מסר למתי אפללו שבעט לשער אך שוער מחנה יהודה קלט מצוין. לאחר מספר דקות אלמוג פינטו בעט מ-16 מטרים אבך שוב שוער עמישב פ''ת קלט. עד הסיום ניסו מחנה יהודה להשוות אבל הגנת עמישב פ''ת עשו את עבודתם ולבסוף עמישב פ''ת ניצחו 0:1.

מאמן עמישב פ"ת, אוהד בוזגלו, אמר בסיום: "אני שמח שניצחנו בדרבי, זה היה משמעותי במיוחד עבור אנשי המועדון. שיחקנו נגד קבוצה חזקה מאוד ומוכשרת, היינו צריכים להיות בשיאנו כדי לנצח ואני גאה בשחקנים שלי על כל מה שאנחנו עושים בפלייאוף. בכל מגרש מול כל קבוצה אנחנו נותנים פייט ולוקחים משהו והלוואי וזה ימשיך. נשארו ארבעה משחקים וכל עוד אנחנו בתמונת העלייה, אז זה נותן לנו עוד מוטיבציה למרות שאנחנו מאוד בטוחים בכל מה שאנחנו עושים עד כה ביחד ,מגובשים ומאוחדים. הפנים שלנו כבר למשחק הקשה הבא, ננוח ונתאמן כמו שצריך כדי להגיע מוכנים לבית דגן".

אוהד בוזגלו (אלי שמואלי)
.


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
מחנה השחצנים
(עמישב: 14:51 07-03-2022)
מחנה שחצנים ויהירים וזה התפוצץ להם בפנים. עכשיו שבו בשקט
2
הגדולים
(חזי חממה: 10:09 08-03-2022)
כתבה מדוייקת מאוד כל הכבוד לך אלי
3
בונקר
(ברזיל הקטנה: 17:19 09-03-2022)
מחנה יהודה עם 90 אחוזי החזקה בכדור ישבו על השער של עמישב הבונקריסטים... לדרבי חוקים משלו אין מה לעשות
4
ליגה א
(א.ב.פ.ת: 20:18 09-03-2022)
כל הכבוד לעמישב הלוואי ותעלו לליגה א , לא מגיע למחנה לעלות ליגה . ראש העיר צריך לאחד את שתי הקבוצות , אין מקום לתת לשתי הקבוצות תקציב .
5
עמישב שייכת לקלנסוואה
( פרשנים בגרוש י,ס: 16:22 11-03-2022)
עמישב עגלות לא יעלו הפסידו לבית דגן לפי המצב קלנסוואה עולים ולא כמו מה שהפרשנים אומרים אין להם מושג בגרוש

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?