מכבי יפו בדרך ללאומית, טבריה ניצחה במשחק העונה בצפון

ניצחון טברייני במשחק העונה (איהם ג'אברין) ניצחון טברייני במשחק העונה (איהם ג'אברין)
ניצחונות חשובים לאשדוד וכסייפה, כאשר גם מרמורק הרשימה מול לוד החלשה. בצפון ניצחון משמעותי למגדל העמק וקאמבק נהדר לצעירי טייבה

 ליגה א' דרום

הפועל בקעת הירדן- מועדון ספורט דימונה-1:2
ניצחון סופר חשוב למארחת, אולי הניצחון החשוב שלה העונה. הבקעה הוכיחה היא ראויה לליגה א' ובעיקר הוכיחה אופי כאשר חזרה מפיגור מוקדם של דימונה משער שנכבש ע"י שי בוזנח. הבקעה חזרה בענק במחצית השנייה עם שער שיוויון של תום איידה ושער ניצחון של ירדן אזולאי.

מכבי הרצליה- בני אילת-1:0
המארחת לא הפסידה במשך חודשיים וכעת האצליה הפסידה דווקא מול אילת. אמיר כהן ממשיך לעשות קסמים וגם הפעם קבוצתו הציגה משחק הגנתי ענק, כאשר בדקה ה-70 איליי אלימלך כבש את שער הניצחון, כנראה זה יהיה גם שער ההישארות בליגה.
שחקני אילת (דוברות בני אילת)

קביליו יפו- ירמיהו חולון-0:3
ניצחון ענק לקבוצה המקומית שתוך שבוע הוכיחה שהיא נמצאת בכושר שיא גם ברגעים המכריעים של העונה, וכעת הכל תלוי ביפו. חולון ממשיכה לאבד מומנטום וגם את הליגה הלאומית. ניב פליטר, גיא אמסלם ובן רוזוליו כבשו לזכות יפו.
ניצחון מרשים. איציק ברוך (בן מלניק)

הפועל אשקלון- שמשון כפר קאסם-0:0
אכזבה אדירה לשמשון כפר קאסם שמאבדת גובה דווקא מול קבוצות התחתית מאשקלון, כפר קאסם אולי אף מאבדת את הסיכוי לעלות ליגה כי 'מי שלא מנצח את הקטנות, לא יעלה ליגה'. אשקלון יכול להיות גאה בתוצאה לאחר השביעייה במחזור הקודם מול יפו.

עירוני כסייפה- ביתר נורדיה-0:1
קרב על שש נקודות שבו הצליחה הקבוצה המקומית להמשיך את מסע ההישרדות שלה עם ניצחון גדול בזכות שער של סיאף אלווהאשלה. נורדיה תצטרך נס כדי להישאר בליגה.

הפועל מרמורק- בני לוד-0:3

לאחר ההפסד הכואב בשבוע שעבר לכפר שלם, חזרה למרמורק למסלול הניצחונות מול בני לוד ששוב חזרה להציג יכולת מבישה בשני צידי המגרש. עבדאלה עבו אבד, שחר שפייר ועדן שרם הרשימו ואף יכלו לכבוש אבל מצד שני השוער נדב מדינה גם עצר פנדל.

הפועל אזור- עירוני אשדוד-2:1
בניגוד ל'בכיינות' של קבוצות התחתית בליגה וההכפשות המבישות, הוכיח המאמן יוסי חכים וקבוצתו את היושרה עם ניצחון משמעותי על הפועל אזור שכבר חשבה שיצאה לדרך חדשה. אשדוד נלחמה עד השנייה האחרונה וניצחה בזכות שער דרמטי של עמית מלכה. עוד כבש לאשדוד אלירן שמש ולאזור מולט גברה.

ליגה א' צפון

בני פרדיס-הפועל כאוכב-1:1
תי הקבוצות חיפשו בעיקר לא להפסיד כאשר המארחת הייתה טובה יותר, ואילו האורחת הגיעה לאחר התפטרותו של המאמן, עיסא נוגידאת. מועמר קראקרה העלה את כאוכב ליתרון במחצית השנייה אבל תשע דקות מאוחר יותר הגיע השיוויון של מחמוד עבאס.

רובי שפירא חיפה- בני ערערה-4:0
במשחק בין שתי האחרונות במחוז הצפוני הוכיחה רובי שפירא שהיא כבר מזמן בליגה ב', ואילו ערערה תעשה מאמצים להציל את העונה גם אם הסיכויים קלושים. ראם ג'והג'ואה בלט עם שלושער ודוד דאודי הוסיף שער נוסף.

צעירי כפר קנא- הפועל מגדל העמק-3:0
ניצחון ענק לאורחים שנמצאים במגמת שיפור אדירה מאז הגעתו של המאמן ברוך סער. המקומיים חלמו על הפלייאוף העליון אבל מגדל העמק הוכיחה עליונות מוחלטת עם שערים של זיקו, יובל יוסיפוביץ ופנדל של אופק מלול.

עירוני טבריה- הפועל בועיינה-0:2
אם טבריה הייתה צריכה עוד הוכחה לכך שהיא ראויה לליגה לאומית אז הוא הוכיחה זאת במשחק העונה מול בועיינה שתילחם על לאומית מהמקום השני. אסי גומה העלה ליתרון מוקדם והורחק עוד במחצית הראשונה אבל במחצית השנייה היה זה איילון אלימלך שכבש את השער השני.

צעירי טייבה- עירוני נשר-1:3
ניצחון מאוד חשוב לקבוצה של יגאל אנטבי שהפגינה אופי כאשר חזרה מפיגור מוקדם. דוד אמזלג העלה את האורחים אבל אז הגיעה התשובה של פיטר אבואהב, סלים עמאש ועבדאללה עזהם.

הפועל באקה אל גרבייה- הפועל הרצליה-2:2
משחק מסקרן כאשר המקומיים נמצאים בכושר הטוב בליגה ועדיין לא הצליחו להביא שלוש נקודות יקרות. פעמיים באקה הובילה משערים של מג'ד אגבריה ועידן בנימין אבל פעמיים הרצליה חזרה למשחק משערים של רוסלן קוזנצוב ופנדל של עמיר אבלס.

ממשיכים בשלהם. שחקני באקה (וואסים מוואסי)

מכבי טמרה- הפועל כפר קנא-1:2
מכבי טמרה עוד לא ויתרה על הפלייאוף העליון ואילו הפועל כפר קנא ולכן טמרה השיגה 3 נקודות יקרות. פאיד סעדי ומוחמד חסאן כבשו לטמרה וסאקר שאקר כבש לכפר קנא.

מכבי צור שלום- מ.ס טירה-2:1
אחת הניצחונות המשמעותיים של המחוז הצפוני עם איתות של טירה שרוצה לעלות גם ממשחקי הפלייאוף. האורחים עלו ליתרון מוקדם יהב אפריאט אבל תשע דקות לסיום הגיע השיוויון של אופק ברזני ובתוך תוספת הזמן הגיע שער הניצחון של אנואר מוראד.
כובשי השערים לטירה (דאפר מחאמיד)


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
עוד פרשן כזה,,,
(ישראל זכריה: 17:46 11-03-2022)
פרשנכם בתחזיתו על המשחקים במחוז דרום דייק רק במשחק אחד,,,,,,
2
אני חייב כי צפיתי במשחק השופט נמנע מהרחקת שוער הרצליה שהרחיק כדור בידו מחוץ לרחבה ונתן פנדל להרצליה בדקת הסיום והיה פנדל לבקה ולא נתןץ חבל ששופטים מתערבים בתוצאת .
3
עולים ליגה
(נתי: 18:12 11-03-2022)
חהחהחה מה קרה יובל נעים המאמן הכי טוב קבלן עלייות מה קרה ניגמרו ההעברות אי אפשר להביא את רונלדו . תקציב של מיליון גם לא היית עולה .בני לוד אשקלון מה קרה ניגמרו המכירות
4
אתה טועה
(למגיב 1: 19:17 11-03-2022)
הרחקה של שוער שנוגע ביד מחוץ לרחבה היא רק אם מדובר בשחקן אחרון בדרך לשער. זה לא המצב פה. מקסימום היה מוציא לו צהוב, אין פה טעות קריטית
5
יא אפס מאופס רכלן ומערבל מקצועי לך תמכור עוד זירו פג תוקף
6
לא נגמר עד שזה נגמר
(מיכאל: 06:51 12-03-2022)
יפו שלי כמו שהפגנו השבוע רצינות ויכולת מול אשקלון וירמיהו צריך להתמיד עם אותה רצינות יכולת ומחויבות מול רמלה ואשדוד. הגורל שלנו בידינו. בואו נחזיר עטרה ליושנה. היידה יפו.
7
מכבי יפו, אולי תעלו אבל
(גידי: 05:42 13-03-2022)
האוהדים שלכם הם הסחלה של הליגה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?