מ.כ שדרות העפיל לליגה ב'

ניצחון ענק. שחקני שדרות חוגגים (אורי גבאי) ניצחון ענק. שחקני שדרות חוגגים (אורי גבאי)
מועדון הכדורגל רשם עלייה היסטורית לאחר ניצחון מוחץ על חורה בתוצאה 0:4. אייל דיין: "זאת מטרה אליה כיוונו מתחילת העונה"

היסטוריה בשדרות. מועדון כדורגל שדרות העפילה לליגה ב' לאחר שהקבוצה של המאמן אבי פרץ כוכב הסדרה 'ליגה ג'', ניצחה באופן מוחץ במשחק העונה את עירוני חורה 4:0, עלתה רשמית לליגה ב' ונקבע כי כבר בעונה הבאה יתקיים משחק דרבי בשדרות.

שדרות הייתה זקוקה לנקודה כאשר הפסד היה נותן לחורה את המקום הראשון, אבל החניכים של המאמן אבי פרץ עשו את זה בסטייל ובצורה מוחצת.

אחרי דקות ראשונות של גישוש המוליכה החלה להשתלט על המשחק ואיימה על השער של חורה. לפני השריקה למחצית חגיגה גדולה בצד של שדרות כשנגיחה של אליאור בן שטרית מעניקה יתרון 1:0.

במחצית השנייה שדרות המשיכה להיות עדיפה. בדקה ה-65 אייל דיין קבע 2:0 לשדרות. 4 דקות לאחר מכן היה זה שליו אילוז שביסס את הניצחון עם 3:0, בדקה ה-85 סהר דוידיאן נעל את הניצחון עם 4:0 ענק.

האיש והאגדה. המאמן אבי פרץ (אורי גבאי)
שריקת הסיום נתנה את החגיגות של המאמן פרץ והשחקנים שהוכיחו בצדק שכרטיס העליה לליגה ב' מגיע להם. חלוץ הקבוצה, אייל דיין, סיכם: "ברוך השם עשינו עלייה והשגנו את המטרה שאליה כיוונו מגיע לכל אחד ואחד מהשחקנים גברים שבגברים. להנהלה ובעיקר למאמנים שתמיד ידעו לדחוף ולהרים אותנו ולהכין אותנו ברמה הכי גבוהה לכל משחק ומשחק. ובעיקר להשלים חוב שיש לנו לאבי קונצטה ז"ל שאני בטוח שאם היה איתנו עכשיו היה שמח מאוד. בשביל רגעים כאלה משחקים את המשחק הזה עוזבים משפחה לאימונים למשחקים פציעות עכשיו הכל מתגמד ושווה כל רגע".


 

תגובות

+ הוסף תגובה
2
אבי פרץ
(יגאל: 11:11 22-03-2022)
אבי פרץ נשמה צנוע שיחק אותה בענק בהצלחה בליגה ב חבר.
3
יעלה את הרייטינג אחרי האכזבות בעונה הקודמת אבי פרץ סוף סוף עושה את זה.....זה טוב נראה כמעט בלי תקציב... בלי תקציב כמעט.
4
כל הכבוד
(משה: 23:16 22-03-2022)
כל הכבוד לשדרות ולאבי פרץ התותח התקציב של שדרות הכי גבוה בליגה בפער ענק.. חוץ מעליה זה היה כישלון כל הכבוד לאבי פרץ שעמד בלחץ והעלה אותם ליגה
5
נדרש איחוד
(עמוס: 17:11 23-03-2022)
אם רוצים להמשיך ליגה א..השאלה אם בעיריה מבינים כדורגל
6
העונה הזו קיבל תקציב גבוה לעליה...שיעשה איחוד עים מכבי אין טעם 2 קבוצות ...

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?