עומר אלעל: "תמיד אני שואף להתקדם. יש סיכוי שאמשיך"

עומר אלעל עומר אלעל
הקשר החל את העונה בליגה א' ואז לא יכל לסרב להצעה של נוג'ידאת עמה העפיל לליגה השלישית כאשר במשחק העלייה כבש שלושער

מכבי נוג'ידאת העפילה באופן רשמי לליגה א'. עבאס סואן הצליח לבנות קבוצה נהדרת שלאורך כל העונה התמקמה בצמרת ובמשחקי הפלייאוף עשתה את העבודה על הצד הטוב ביותר.

החלוץ עומר אלעל שהצטרף באמצע העונה חתום על שלושער מדהים במשחק העלייה ובעזרתו הצליחה הקבוצה להעפיל לליגה השלישית.

איך אתה מסכם העונה מבחינה אישית וקבוצתית?
"עונה קשה ומאתגרת. התחלתי את העונה בזלפה עד שקיבלתי הצעה שאסור לפספס ואז עברתי למכבי אחמד נוג'ידאת מתחילת הפלייאוף שהמטרה הייתה ברורה: לעלות לליגה א'. השגתי את המטרה וקינחתי עם שלושער במשחק העונה ועל הדרך רשמתי עלייה שלישית".

"מהאימון הראשון בנוג'ידאת ידעתי שמדובר בקבוצה חזקה, מלוכדת ומאומנת. מדובר על חבורה אחת ובמילה "משפחה". חדר ההלבשה שקט וזה גם סוד ההצלחה. אני חושב שעבאס סואן עשה עבודה גדולה כאשר הוא שמר על השקט, הסדר והתמקד במטרה. זה לא מובן מאליו שקבוצה בפלייאוף תנצח את כל המשחקים, זאת עונה נפלאה לקבוצה".

האם אחרי העונה המוצלחת שלך עם נוג'ידאת אתה ממשיך עם הקבוצה בליגה א' או שיש לך תוכניות אחרות?
"תמיד אני שואף להתקדם ולהיות למעלה ויש סיכוי שאמשיך בליגה א' עם המועדון, אני אשב ונדבר עם ההנהלה בהמשך. אני אישית אוהב אותם כי בנוג'ידאת יש אנשים נפלאים, גם מילה טובה ל"אולטראס" של הקבוצה, כל הכבוד להם, האוהדים משקיעים מהזמן שלהם, נוכחים בכל משחק, מעודדים ומפרגנים".

מה המטרות שלך לעונה הבאה?
המטרה ברורה ושם המשחק הוא "המשכיות". אני רוצה להמשיך, להתקדם ולזכות בתארים. אנסה לחתום בקבוצה עם מטרה כדי שהיה יותר מאתגר ומעניין ואינשאאלה אהיה שחקן מוביל בכל קבוצה שאשחק".

איזה משחק היית מגדיר הכי טוב שלך ושל הקבוצה, ובאיזה משחק יצאת הכי מאוכזב?
"המשחק הכי טוב היה נגד טירת הכרמל. 'משחק העונה' או אפשר להגיד 'משחק העלייה'. 500 אוהדים, עיתונאים, משחק מרכזי לכל דבר. זה משחק שהבקעתי שלושער היה לי משחק מצויין, כמובן הכל היה בזכות השחקנים שעשו אחלה עבודה. הכל השתלם. משחק שיצאתי ממנו מאוכזב היה נגד מוסמוס כי נפצעתי ב-10 דק' הראשונות ולקחו אותי לבית חולים באמבולנס".


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
חוזרים לליגה ב תוך שנה
(אחד שמכיר: 15:33 04-04-2022)
יהיה להם טיול בליגה א ... אין סבונסרים שיקחו את הקבוצה . אין שחקני בית . אין מי שיתמוך בקבוצה .
2
אם נוגידאת חושבת
(מאוקלי: 17:46 04-04-2022)
להסתמך על אלעאל ופאייק ולא יודע מי ??? אז החזרה תהיה מהרה לליגה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?