משלוש תצא אחת: קרב העלייה בליגה ב' דרום ב'

יחגוג? כחילה יחגוג? כחילה
עירוני נתיבות תלויה בעצמה, הפועל לוד בנתה סגל עשיר ועירוני מודיעין רוצה להיות הצלע השלישית. אחת מהן תחגוג בסוף השבוע עלייה לליגה א'

בדרמה בליגה ב' דרום ב'. שלוש קבוצות מתמודדות על עלייה לליגה א' והן מכבי עירוני נתיבות, עירוני מודיעין והפועל לוד.

המצב די ברור - נתיבות תלויה בעצמה ואם תנצח במשחק שלה את מודיעין תחגוג חזרה לליגה השלישית. מודיעין מצדה צריכה לנצח את נתיבות ולקוות לאיבוד נקודות של לוד שתשחק מול עירוני קריית מלאכי. לוד מצדה תרצה להשיג שלוש נקודות במחזור האחרון ולחכות לאיבוד נקודות של נתיבות.

מאמן נתיבות, אהוד כחילה, שכבר חווה עליות מנסה לשמור על קור רוח: "אנחנו מתנהגים כרגיל עד כמה שאפשר כי מדובר במשחק האחרון של העונה. אנחנו תלויים בעצמנו ויש מתח גדול ותכונה אדירה בעיר אבל התפללנו לרגע הזה שיהיה לנו משחק עלייה ונוכל לעשות הפתעה גדולה ולהחזיר עטרה ליושנה. אנחנו רוצים להחזיר את נתיבות לליגה א' כי היא שייכת לשם וכמו שהיינו בקדנציה הקודמת כאשר היינו קבוצת צמרת בליגה א. אני חושב שאין פייבוריטית כי מדובר במשחק אחד וזה כמו גמר גביע. כל תוצאה יכולה להיות בכל כיוון בשביל העיר שלנו וסיימנו במקום הראשון את העונה עד כה ככה שמגיע לנו לעלות ליגה. עשינו זאת עם התקציב הנמוך ביותר מקבוצות הצמרת אבל עם הרבה לב ונשמה. באימון הראשון כתבתי על הלוח שאנחנו באים לעשות היסטוריה וחשבו שאני הזוי אבל האמנתי בזה והיום גם השחקנים מאמינים בזה".

מהצד השני במודיעין מנסים לשמור על רגיעה ולהעביר את הלחץ לנתיבות. מאמן מודיעין, שי מאור, אמר לקראת המפגש: "אנחנו מתכוננים כרגיל ויודעים שהסיכוי שלנו לעלייה רק בתנאי שננצח ונקווה לתוצאה טובה במלאכי. אנחנו משחקים מול קבוצה מאומנת וטובה שתלויה בעצמה ונקווה לנצח".

בלוד מבינים כי גם הם תלויים במשחק המקביל אך קודם כל רוצים לעשות את העבודה בעצמם. מאמן לוד, יוסי אברהם, אמר: "אני שמח מאוד שהגענו למעמד הזה. יש לנו קבוצה טובה וב"ה נעשה את העבודה עם שחקנים בעלי ניסיון. כולם רוצים לעשות את זה ומגיע לנו לעלות ליגה במיוחד אחרי כל ההשקעה של אופיר רגב וכל העיר לוד צמאה לכך שהמועדון הותיק הזה הפועל לוד יחזור לרמות הגבוהות. ניתן את הלב והנשמה על המגרש ונעשה את העבודה שלנו. אני מאמין באמונה שלמה שנעלה ליגה".


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
משחק
(אבי: 21:58 31-03-2022)
המשחק של לוד נגד קרית מלאכי מכור לוד תנצח אופיר רגב שילם לקרית מלאכי שלא יתאמצו וגם שילם לשוער של נתיבות או שהוא יפצע לפני המשחק וגם שילם למודיעין שיתאמצו כי יש את בני לוד בליגה א מי שתסיים מקום 2 בליגה ב תשחק נגד בני לוד שהיא גם של אופיר תרשמו טוב
2
"אבי הנביא" תעבור למקצוע אחר
(הפטריוט: 10:42 02-04-2022)

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?