הפועל קלנסווה העפילה לליגה א'

שחקני קלנסווה חוגגים (מוחמד סרסור) שחקני קלנסווה חוגגים (מוחמד סרסור)
למרות יתרון של אורי גרפי בדקה ה-19, נבו מזרחי ומוטי אוחיון הצליחו להפוך את התוצאה ולחגוג יחד עם חבריהם ומאמנם חיים סירוטקין עלייה לליגה א'

זהו זה, קלנסווה עשתה את זה ובגדול והעפילה לליגה א'!

הקבוצה של חיים סיטורקין ניצחה את עמישב פ"ת 1:2 ובתום 90 דקות מרתקות הצליחה לעמוד במשימה שהציבה לעצמה בתחילת העונה.

לעיני 550 אוהדים בלבד שהורשו להגיע למפגש הזה, ראו אוהדי עמישב פתח תקווה את ליגה א' קרובה מתמיד כאשר בדקה ה-19 הצליח אורי גרפי להעלות את המארחים ליתרון עם כדור מדויק לפינה, 0:1 עמישב.

לקלנסווה היה מאוד קשה להיכנס למשחק. עמישב הצליחה להגיע למצב נוסף בדקה ה-35, אך חוסר ריכוז בחלק הקדמי מנע מעמישב את השער השני. חיים סירוטקין החליט לעשות חילוף מוקדם כאשר הכניס את מוטי אוחיון במקומו של מור שקד. בתגובה, הקשר ירד ישירות לחדר ההלבשה.

4 דקות מאוחר בניגוד למה שקרה על כר הדשא הצליחה קלנסווה להשיג את שער השיוויון כאשר כדור אדיר של נבו מזרחי נשלח לשער של עמישב, השחקנים הירוקים היו בטוחים שהכדור לא עבר את הקו, אך הקוון סימן לשופט המשחק ארז פפיר וזה אישר את השער, 1:1.

נבו מזרחי חוגג (מוחמד סרסור)
חגיגות של שחקני קלנסווה אחרי השיוויון (מוחמד סרסור)
המחצית השנייה יצאה לדרך. בדקה ה-56 עמישב פ"ת פספסה הזדמנות גדולה לאחר ששלו בן בנימין הוציא רוחב לעדן שאשא, האחרון היה לבדו ובקבלת החלטות לא טובה בעט כדור בנגיעה שהלך מחוץ למסגרת. המארחים ממשיכים ללחוץ את השער של קלנסווה, אך חוסר ריכוז בפעולה האחרונה.

(מוחמד סרסור)
בדקה ה-59 חיים סירוטקין ערך חילוף נוסף כאשר הכניס את שי מוטאי במקומו של גיא דיין. מהצד השני, מאור עידה נכנס במקומו של עידן מסיקה. בדקה ה-72 קלנסווה הגיעה למצב משולש בזכות מבצע ענק של מוטי אוחיון, אך בסופו של דבר עמישב ניצלת הרבה בזכות חוסר ריכוז של התקפת קלנסווה.

אוהדי קלנסווה (מוחמד סרסור)
בתוך תוספת הזמן הצליח מוטי אוחיון לתרגם את השליטה של קלנסווה בדקות האחרונות לשער היתרון ולמעשה קבע מהפך, 1:2 שהוביל את קלנסווה לליגה א'.

חיים סירוטקין דמע בסיום ואמר: "אומרים שזליגה ב' זו ליגה קלה, אני יכול להגיד שיש כאן מאמנים כמו שוקי סידיס, אוהד בוזגלו ועוד רבים וטובים. ראינו פלייאוף מטורף שמתחילתו עד סופו לא ידענו מי תעלה ליגה. אני רוצה להודות להנהלה שלנו שנתנו לנו הכל מהכל, לא החסירו לנו כלום. מגיע להם להיות בליגה גבוהה יותר. מודה להם ולקהל שלנו".

המאמן הוסיף: "לא היה כל כך מה להגיד לשחקנים. אני כמאמן צריך לזהות את הליקויים שיש. כל שחקן צריך לדעת לקבל כל החלטה באהבה. אם לא נדע לכבד את המאמן או את השחקן שצריך להיכנס לא מגיע לקבוצה להתקיים".

סירוטקין סיכם: "יש לי להגיד להם דבר אחד - אני אוהב אותם, הם גברים, ידעו לחזור מפיגור כמו קבוצה אמיתית שיודעת מה היא רוצה מעצמה, מה שנשאר להגיד להם רק תודה רבה".


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
לא יפה מה שעשה לו ..ועוד בדקה 35 יכל לחכות למחצית לפחות.
2
ותד גת המשולש
(נאיף: 18:09 04-04-2022)
מברוק קלנסווה
3
גאון
(אבי: 18:49 04-04-2022)
שאפו עלה ליגה בליגה מטורפת וקשה עם תקציב הכי קטן בליגה גאון כמוהו לא היה מאז אלברט איינשטיין מה שמרויח שחקן אחד בהרכב שלו כל עמישב ביחד לא מרויחים אבל מה? זו ליגה קשה חחחחח גונב דעת
4
נבו מזרחי
(וולארי: 19:59 04-04-2022)
נבו מזרחי הוא כוכב כדורגל...יש לא מקום בכל ליגה ובעיקר בליגה הלאומית...ברכות למלך הפרטי שלי...
5
נבו המלך שלנו
(עזרא: 20:03 04-04-2022)
נבו מזרחי אתה כוכב .. גולר ענק מלך אלוף מזל טוב אוהבים אותך
6
היה שקוף
(כפיר : 20:35 04-04-2022)
נו ברור היה שקוף השקיעו ים כסף קלנסוואה לעמישב יש רק את דני פרדה שכבר עייף מאוד ושחקן אחד שבא מהנוער בן שלו הייתי מוכן לשים תבית תאוטו תאישה שקלונסאה יעלו חחחח
7
היה שקוף שקלנסואה יעלו השקיעו מלא כסף מי יש בעמישב רק דני פרדה שגם הוא עייף ובן שלו שחקן חמוד שעלה מהנוער ואלק היה והיה בת הייתי שם תבית ,תאוטו ,תאישה חחח קלללל
8
קריית אונו
(חסקל פתחי: 21:20 04-04-2022)
מה עם הפועל קריית אונו? לא עלו?
9
אמן שימותו
(בן: 21:31 04-04-2022)
ונאמר אמן
10
ליגה קשה??? למי?
(הפועל פתח תקווה : 22:04 04-04-2022)
עם תקציב של 3 מליון שקל היתם צריכים לדרוס את הליגה! תלמדו מעמישב תקציב בסיסי עם יושב ראש והנהלה שלא מביישת ליגת על היה מגיע לעמישב לעלות חד משמעית ! מאחל להם להצליח בפליאוף ולעלות
11
שי מוטאי
(אמיר: 00:26 05-04-2022)
שחקן שחקן !!!
12
סירוטקין מאמן גאון!!!
(יוסי : 11:01 05-04-2022)
חייב לציין שמקומו של סירוטקין לא בליגה הזאת. חייבים חייבים לנצל יכולותיו ולחטוף אותו אתמול לליגת על. חבל עליו, פשוט חבל. תתעוררו.

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?