"הרגשנו בזירת איגרוף. הוא הרים יד על חבר הנהלה"

עלי חטיב (עובאדה אכתלאת) עלי חטיב (עובאדה אכתלאת)
סוער באיחוד שפרעם: בהנהלה טוענים שהשחקן עלי חטיב התנהג באלימות לאחר שהתברר כי לא ימשיך במועדון בעקבות השכר שמקבל. השחקן: "שקר. מי שרוצה לדעת את הסיבה שיפנה אליי"

איחוד שפרעם העפילה לליגה א' ותשחק בעונה הבאה בליגה השלישית. בהנהלת הקבוצה החלו עם ההכנות לקראת העונה הבאה ולאתר "דאבל פס" נודע כי מי שלא ימשיך במועדון הוא עלי חטיב.

חטיב כבש בעונה החולפת 10 שערים והיה אחד השחקנים המשמעותיים בשפרעם. בהנהלת הקבוצה טענו כי לא יכלו לעמוד בשכרו של השחקן והחליטו על פרידה. בעקבות כך, במועדון טענו כי בפגישה שהתקיימה בין שני הצדדים הטונים עלו ואף חטיב הרים את ידו על אחד מחברי ההנהלה: "הייתה לנו ישיבה איתו כדי לדבר על העונה הבאה, הרגשנו שאנחנו בזירת איגרוף והוא הרים את היד שלו על חברי ההנהלה למרות שהוא קיבל את כל מה שמגיע לו. רצינו לצאת מהישיבה חברים כמו כל שחקן שלא ממשיך איתנו, וכל מה שעשה לא מקובל".

חטיב פרסם בחשבון הפייסבוק שלו את הדברים הבאים: "אחרי עבודה קשה של שנתיים ברציפות ואחרי הקרבה והחלטה לשחקן למען העיר שלי שאני אוהב ואחרי ששחקתי בליגות יותר גבוהות, אני הופתעתי אחרי שקבלתי שיחה מהנהלת הקבוצה שאני לא אמשיך בגלל השכר הגבוה שאני מקבל, ושהם לא יכולים לעמוד בזה. כאן מגיעה השאלה: למה זה לא היה במשך השנתיים? אולי כי היינו צריכים את עלי כדי להשיג את המטרות ואחרי שהשגנו המטרות אנחנו לא צריכים את עלי? עוד מכאן אני אומר לכולם, הסיבה הזו שקר כי הסיבה הראשית שעלי יודע כל מה שקורה בקבוצה מגניבות והנסתר גדול יותר ולכל מה שאני אומר יש ראיות ומי שרוצה לראות שיפנה לעלי ח’טיב באופן אישי. ומילה מכוונת לאנשי העסקים של העיר תתעוררו. ידוע לכולם שעלי אוהב את העיר שפרעם והדיבור הזה הוא מתוך אהבה לעיר".

עוד כתב חטיב: "מילה מופנית לתושבי העיר שפרעם ולאוהדי איחוד שפרעם הנאמנים. יש כמה האשמות וסיסמאות מהדהדות דרך הרשת חברתית, שעלי חטיב הרים את ידו על חברי ההנהלה, מדובר בשקרים והאשמות שווא וחסרות בסיס. כל מה שאמרתי אתמול הוא נכון, ויש ראיות כמו שאמרתי ויש ראיות בישיבה של אתמול שמה שמאשימים אותי בו לא היה נכון, ולמרות כל מה שקורה לעיני כולם, וכדי לנתק ספקות לגבי הוודאות, אני מבקש מהנהלת האיגוד לבחור את אמצעי התקשורתי שהם רוצים ולתת לנו לצאת בראיון עיתונאי כדי שכולם ידעו את האמת ורק אמת".


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
דרס למוות, עשה עיסקה ולא באמת שילם על זה, בכל זאת החתימו חלאה כזה, שלא יצפו שיתנהג כמו ברבור
2
כל הסממנים
(מאוקלי: 13:54 13-04-2022)
מצביעים שעבד מורגאן וגם ההוא ששכח לשמור את גל בראל בקרן בתמונה רמז העכואי , חוזרים לשפרעם .......... חכו ותראו
3
אהבל אתה
(למספר 1: 14:26 13-04-2022)
הוא יכול לתבוע אותך. זה מישהו אחר שדרס לפחות תלמד לפני שאתה רושם
4
שפרעם ימגעילים
(צפוני: 19:33 13-04-2022)
עלי .תוציא את כל קנית המשחקים של שפרעם ואז הם לא יעלו ורק ככה הם למדו להתנהג עם שחקנים עלי היה טוב עד שהקבוצה עלתה ועכשיו לא טוב פיראס תתביש לך שההנהלה לא סופרים אותך והם מחליטים מי נישאר ומי הולך אתה בובה על חוטים

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?