אלמוג כהן חתם בבית דגן

נשאר בבית. כהן נשאר בבית. כהן
מלך שערי בית דגן שאף היה מלך שערי הליגה בשנים האחרונות החליט להישאר בקבוצה גם בעונה הבאה. כהן: "בית דגן זה הבית שלי"

 מועדון הכדורגל של בית דגן ממשיך את הבנייה לעונה הבאה ולאחר החתמתו של המאמן שוקי סדיס אז האחרון החל בבניית הסגל ובעיקר מעוניין להשאיר את העוגנים העיקריים בשנה האחרונה וביניהם החלוץ אלמוג כהן. כהן כבר נמצא במועדון חמש שנים ובהם כבש 81 שערים ואף נחשב למלך שערי הקבוצה והתקווה שגם בעונה  הבאה ימשיך להרעיד את שערי היריבה.

החלוץ זכה בשבועות האחרונים למספר הצעות מקבוצות ליגה א' וקבוצות צמרת בליגה ב' אך כאמור בחר להישאר בבית דגן ואמר: "בית דגן זה הבית שלי בחמש השנים האחרונות ובית לא עוזבים כל כך מהר. אכן קיבלתי הצעות מקבוצות בליגות השונות אבל היה לי ברור איפה שהלב שלי נמצא. השחקנים, הצוות המקצועי והחיבור לקהל ולתושבים פה זה משהו מיוחד. אני מחכה כבר למשחק הראשון ועוד יותר לגול הראשון. אני מקווה מאוד לסיים את המשימה ולהתקדם עוד מקום אחד מהשנה שעברה".



 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
מועדון פח
(אלי סניור נוכל גדול: 12:24 03-05-2022)
תלמדו לכתוב, Staying at home, מצד שני גם ככה אף אחד שם לא יודע אנגלית אז תשאירו. מועדון בית שימוש עם אנשים שלוכים, חשבתם תעלו לליגה א' חחחחחחחחחחחחחחחחחח.
2
בית דכן
(אלכס ויימן: 18:18 03-05-2022)
אוהב את הקבוצה אבל אין להם סיכוי להיות בליגה א׳ מקווה שלא ידעו מי רשם!
3
אלכס ויימן אולטראס הפועל
(אלכס ויימן אולטראס הפוכל: 18:31 03-05-2022)
אלכס ויימן המלך של בית דגן ימוטו הקנעים ויסבלו
4
שוקי
(שוקי: 06:42 04-05-2022)
עוד עונה שכונה ?,,?? שוקי הבן שלו וחברים של הבן שלו . ..... תמשיכו לנשק לאלמוג את ה...... והוא יעשה לכם פוזות??? מי מחליט במועדון ???

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?