עמיר אבלס: "עם סגל טיפה יותר איכותי היינו יכולים להתברג גבוה יותר"

עמיר אבלס (וואסים מוואסי) עמיר אבלס (וואסים מוואסי)
לאחר עונה מוצלחת במדי הפועל הרצליה שכללה עלייה לפלייאוף העליון, מסכם עמיר אבלס את השנה שהייתה

תחת הדרכתו של המאמן, ארז בנודיס, הפועל הרצליה העונה הייתה אחת הקבוצות המרעננות של הליגה, כאשר אף הצליחה לעלות לפלייאוף העליון על סגל שמבוסס על שחקנים צעירים. 

עמיר אבלס, שהיה אחד מהשחקנים המובילים של הקבוצה, מסכם את העונה: "מבחינה קבוצתית שיחקנו כדורגל איכותי כל העונה, אם בינואר היה לנו סגל טיפה יותר עמוק אז היינו יכולים להתברג יותר גבוה בצמרת. אבל סה"כ הייתה עונה טובה, הצגנו כדורגל טוב ונהננו".

איך אתה מסכם את העונה מבחינה אישית?
מבחינתי זו הייתה העונה הכי טובה מבחינת כיבושים ובישולים. נהנתי לשחק כדורגל התקפי תחת ארז ואני חושב שהייתי לי עונה טובה. אני מקווה שעונה הבאה תהיה הרבה יותר טובה".

איך אתה מסביר את ההצלחה של הקבוצה למרות ש-95% מהסגל הם שחקנים צעירים?
"לכל דבר יש יתרונות וחסרונות, תמיד צריך שיהיה את האיזון בקבוצה וברגע שיש איזון של 4-5 שחקנים מנוסים והשאר הצעירים שרעבים להצליח אז זה מביא לתוצאות"

מה אתה חושב על הפועל הרצליה כמועדון?
"הפועל הרצליה זה מועדון מאד מסודר וזה המקום היחידי שנשארתי בו מעל לשנה, זה מקום מדהים עם חדר הלבשה טוב ומקום שכיף לשחק עבורו. ארז הוא אדם מדהים ומבחינה מקצועית הוא מנוסה ויודע איך לשחק איתנו".

איפה נראה אותך בעונה הבאה?
אני לא יודע, אני מקווה שאני אסגור עם הפועל הרצליה. למרות זאת, יש לי עוד הצעות עם תנאים טובים אבל אני כרגע במשא ומתן עם הרצליה".

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
אוהד
(מגדל העמק: 12:45 20-05-2022)
תחזור למגדל אתה ופצי

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?