פותחים עונה 2022/23: מכבי יבנה מחפשת עלייה

שחקני יבנה באימון הבכורה שחקני יבנה באימון הבכורה
הקבוצה של יוסי זוזוט הרשימה במספר שחקני רכש ועדיין מחפשת חיזוק נוסף. במועדון הבהירו: "יש לנו רצון להתחזק ולהילחם על עלייה"

העונה האחרונה של מכבי יבנה תיזכר כעונת פרווה והקיץ הוחלט במועדון לבנות קבוצה איכותית במטרה ברורה - להילחם על עליית ליגה.

המאמן יוסי זוזוט חתם לעונה נוספת וביצע רכש מרשים ששיאו הגיע עם צירופו של הקשר אוהד אלדשטיין שנחשב לאחד מקבלני העליות בשנים האחרונות.

ביבנה ציינו כי המטרה להתחזק בעוד שלושה שחקנים משמעותיים והבהירו: "נעשה הכל בכדי להילחם בחלק העליון של הטבלה. עשינו שינויים בסגל והגיעו שחקנים שמתאימים לנו גם מקצועית וגם חברתית".

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
שחקנים.
(ציון שרעבי.: 18:27 30-07-2022)
מאמן עם ניסיון כשלך צריך להבין שיש שחקנים צעירים בלי שמות מפוצצים שכדאי לבדוק לחבק והם הדרך לה להצלחה .אחד החשבונות הגדולים שוורץ בר ששיחק בעו ה האחרונה הפו.ק.אונו...ומציע שזמן אותו לשבוע אימונים ויתכן שאתה מרוויח שחקן אדיר.ניסיון רד רווח.
2
מכבי יבנה לאן?
(יבנאי : 20:55 30-07-2022)
מה המטרות להישאר בליגה ואולי להחליף תקליט וללכת חזק על עליה אתם שם מאמנים הנהלה רואש העיר אוהדים יקרים וכל מי שקשור. לקבוצה צריך להחזיר את הכבוד לעיר יבנה יש את כל התנאים להצלחה אפילו מגרש כדורגל ברמה גבוהה והכי ט משלמים בזמן.

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?