לחמן מנתח: העולה ללאומית, קרבות הפלייאוף ומאבקי הישרדות

התחזית של לחמן לליגה א' דרום התחזית של לחמן לליגה א' דרום
הפרשן ואיש הכדורגל אייל לחמן בתחזית מיוחדת לעונה הקרובה בליגה א' דרום

בשלושה פרסי חינוך זכתה דימונה בזמן כהונתו של בני ביטון. בתקופתו של ראש העיר האגדי פורחת העיר בתחום החינוך ובתנופת בנייה וכדי להשלים את הזינוק של דימונה קדימה, ראש העיר רוצה קבוצה בליגת הלאומית, בואכב ליגת העל.
לשם כך הופקדה הקבוצה בידיהם של הצוות המוביל, רועי אמנו מנכ"ל הרשות הספורט שאחראי על ניהול כלל ענפי הספורט בעיר וידוע כמי שאמון על ניהול יציב, קפדני ומסודר, אלון ריף קשר העבר של הפועל באר שבע ומנהל מחלקת הנוער ורומן זולו, המאמן שעושה את הדרך מעפולה הרחוקה אל תוך לוע הארי של ליגה א' דרום.

המאמן רומן זולו נחת בליגה א' דרום
עשה נכון זולו, שלא הביא עימו רכש מהצפון, אלא בחר בקפידה שחקנים שמגיעים מיישובים סמוכים לדימונה. אמיר חלאיילה החלוץ גר ברהט, מושיקו אסולין בדימונה, ליאל זגורי בבאר שבע, איתי פז מאופקים, לידור אזולאי מירוחם, אבו כף מתל שבע ובוזנח יהיו ללא ספק העוגנים של דימונה.
 
רק אי שם בפאתי תל אביב, יש שני בחורים שלא מוכנים לוותר. אחרי ירידה מהירה מהלאומית וכישלון במאבקי העלייה, איתן אהרון ואביחי יחיא נמצאים כאן שוב. עומר פרץ עזב לכפר סבא ונשמע שלא נהנה שם, נועם שוהם קיבל את המפתחות והגיב מיד בשבע שחקני רגל שמאל, כולל דייגו ניקולאייבסקי ופלג בראון מהוד השרון, אחיו של סהר הבלם. עם עזיבתו של אלי אלבז בכפר שלם שוהם הביא מיד 20 גולים בעונה. את הקוביקה של ליגה א' דרום. אליאור מישעלי יבקיע לבד יותר מכל החלוצים של כל קבוצה אחרת בליגה א' דרום נטולת שחקני התקפה ורק לדימונה יש תקוה בהתקפה עם הפוטנציאל הגדול שיש  ביוסי טואבה המוכשר שחוזר הביתה אחרי שנה בהפועל רמת גן.
 
עירוני אשדוד שרדה בעונה הקודמת בזכות 15 שערים של בר סויסה. כסייפה שרדה בזכות המנהיגותו של אבי מסיקה והכדרורים של אבו שולדום ובקעת הירדן עם דניאל איבאקווה, החלוץ ממוצא ניגרי עם תעודת זהות, אמא עם עסק לקעקועים ונוכחות של 190 ס"מ ו-90 ק"ג, רק שארבעת אלה נמצאים עכשיו באדומים אשדוד בלאומית. הבקעה, כסייפה ועירוני נותרו ללא חלוצים ויתמודדו על הירידה.
 
לאחר המאבק הקשה, לא מעט קברניטי קבוצות בליגה א' דרום, נסוגו וויתרו על השקעות כספיות. נושא הבשורה והמטיף בשער היה רונן כנפו, המוח הקודח שהחזיק על כתפיו את "ירמיהו" חולון בצמרת הטבלה. את מקומו בבניית הסגל ימלא חברו מוסא בן חיים ויחד עם ליאור שולמן, יבנו סגל שלא ישיג יותר ממרכז טבלה.

היו"ר ליאור שולמן בונה מחדש את חולון
זו חייבת להיות העונה של אריאל שיימן. אם גם כאן מכבי הרצליה תפספס, לא תהיה בשנים הבאות הזדמנות נוספת. התירוץ של התבססות על שחקני בית, לא יהווה יותר תירוץ, שיימן, קניאס ואלעד בראון חייבים להחליט מי הם שני הצעירים שעליהם הולכים ולאפשר לשניים הללו לקבל 90 דק כל סוף שבוע. התחלופה והדילמה, ההתלבטות וההססנות איפיינה את מכבי הרצליה, ואת זה על אריאל שיימן לתת את הדעת. עם אייל שטרכמן הארגנטינאי הגבוה מהבקעה ויאיר שפונגין הותיק שיתנו יציבות והחלטיות שתחזיר את מכבי הרצליה ואוהדיה חזרה לתודעה.
 
מי שיציבים מאד הם אלה מהמשרדים מעבר לקיר. רק 15 מטרים מפרידים בין המשרד של קרן סאלם ומכבי הרצליה למשרד של אלי ג'מיל וניר שיטרית בהפועל הרצליה. 15 מטרים ויריבות מרה. ארז בנודיס סיים את העונה כמאמן של הפועל הרצליה, נתן שם כתף, השתלב במועדון וינהיג את הפועל הרצליה לליגה בדרום אותה לא ידעה מזה שנים.
 
דרבי נוסף יהיה ברחובות, שם מני סוויסה ואורן קריספין יפגשו את דוד מרטן השקט והיציב בעונתו השנייה באיצטוני. בסיום העונה הקודמת חזר מני סוויסה בגדול לניהול של השערוקים, ומי כמוהו שעבד בעבר במרמורק ומזוהה יותר מכולם עם שעריים, עשה נכון שהביא את אורן קריספין ושניהם יידעו להביא את הטרוף לשכונה.
 
גם בזוזוט סטאד לא שקטים. המשפחה החליטה לשוב. רק שכמו יפו, גם יבנה זקוקה לכמה שנים של צמרת כדי לחזור. עם כל ההיסטוריה שלה, הנסיון של המאמן, ההחתמה של טל בנש (זוזוט, מקם אותו אך ורק מגן שמאלי עם רגל ימין ולא שום עמדה אחרת) ואוהד אדלשטיין, עדיין חליפה ושטח עזבו, יבנה לא מספיק מחושלת וללא קהל צבעוני. 

גם אצל העולה החדשה ממודיעין יש עירייה תומכת ומחלקת נוער משגשגת. עמית בוהדנה נקלט בעדשה של חיים שאבו ועזב לרמת השרון. אלי סבח מנהל את הבוגרים, אריאל וינדר מזה 20 שנה את מחלקת הנוער. העולה החדשה תרויח מהתמיכה שנותן שי מאור לחלוץ המקומי עם הלוק של הוגו אקיטיקה, הלו הוא לא אחר מאשר שחק בן שבת, 13 שערים בעונת העלייה, 25 לפני שנתיים בבני יצ'לאל, לא מסיים אף פעם 90 דקות, אבל מהיר טכני וכובש בחסד.

ואיך נסיים בלי קפיצה דרומה לאילת? טל שרוני ותותי נופי ראו את העבודה שעשה גדי כרמלי בנורדיה, לא התרשמו מירידת הליגה והביאו את המאמן הצבעוני מפתח תקווה היישר לאימונים בשש בבוקר בחול העמוק של חוף הוויליג'. כרמלי כהרגלו ילך על הצעירים המקומיים שחזרו מבני יהודה וממ.ס. אשדוד, יטע בהם אמונה, ייתן להם את הנשמה. כל זה לא יספיק כדי לשרוד. אילת מנוהלת למופת, חייבת לנסות בשנים הקרובות לטפס עוד מדרגה ולשחזר את הימים הגדולים של סלים אשקר.


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
ושום מילה על כפר קאסם
(המומחה: 18:32 06-08-2022)
התאכזבתי לחמן . מה מעניין קעקועים וכל מיני פרטים חסרי חשיבות ולא שייכים . כדורגל כדורגל הלו . יכולת להיות יותר מעניין
2
לחמן אתה בדיחה
(חיים: 19:44 06-08-2022)
אין לו מושג בכדורגל כל שנה מוריד קבוצה אחרת
3
שנה שעברה בכל הטורים שלו טעה טעויות פאטליות. ואתם עדיין נותנים לו ולזהבי במה תתביישו לכם מערכת חלשה ולא מקצועית שממנה אנשים לפי קשרים ןלא כישורים וחושבת שהקוראים זה טמבלים
4
רק שטויות
(לא נמאס לך: 21:33 06-08-2022)
לחמן לא נמאס לך לדבר שטויות ? אתה עושה לעצמך בושות מספיק תפרוש
5
עד מתי יתנו ללחמן העילג
(הענק הירוק : 22:24 06-08-2022)
עד מתי יתנו לפרשן ללא מושג עילג וחסר ידע לפרשן ולכתוב ? כל מילה שלו לא שווה . כל ניבוי שלו לא מתקיים . פרט לשמות ולהיסטוריה אין לו מושג . הוא מבחבל את השכל לכולנו . שחררו אותו , שילך לאמן ילדים בני 8-10 וזהו . חזה ירידה של כפר סבא השנה .
6
מביך
(אסי: 23:10 06-08-2022)
תעשה שעורי בית נראה שאתה לא כזה בקיא
7
כלום ושום דבר
(הוגה דעות: 23:14 06-08-2022)
כתבה כל כך ארוכה שלא אומרת כלום.הקבוצות טרם נערכו לתחילת העונה, חלק יעשו זאת בעוד שבועיים שלושה חלק אחרי כן
8
לא מחובר לחשמל לחמן
(בן של קוסקוס: 23:32 06-08-2022)
עירוני תילחם על הישארות? אין מילים. מדהים שמישהו נותן לו לפרסם משהו בתקשורת.
9
לחמן חלש
(לא מבין בכלל: 10:06 07-08-2022)
עירוני מועמדת רצינית לעליה. בפליאוף עליון 100 אחוז
10
אוסף של שטויות
(אוהב את המשחק: 13:49 07-08-2022)
סתם לזרוק שמות בשביל לקדם שחקנים ומאמנים . אין קשר בן הכתוב למציאות.. נהיית מה זה מערבב.
11
הפתעה תהיה אילת
(מאמן : 15:13 07-08-2022)
אמנם לא עלייה אבל הפתעה גדולה צעירים מוכשרים עם ניסיון בוגרים בהצלחה
12
הנעלב מהכפר
(יעקב דלפון כופר הישוב: 15:42 07-08-2022)
מטנף ...בכל התגובות על לחמן אנשים עלובים עם רגשי נחיתות
13
כל מה שקראתם
(d ilan: 15:50 07-08-2022)
יקרה. הפוך.
14
אלוף לחמן
(החתן של אבנר: 16:42 07-08-2022)
לא הבנתי כלום .
15
מאמן נכשל וגם בתור פרשן נכשל בגדול, יש לו טינה גדולה על כפר קאסם, כי זרקו אותו מהאימון אחרי שהוריד את קבוצת הנוער ליגה.
16
עמישב
(ידיד: 22:20 07-08-2022)
קשקן ערבבן ומספר סיפורים והמצאות על שחקנים ומאמנים.המציא את תורת האימון ואין הימור שהוא לו פגע בול .קשקשן חרטטן שמבפר סיפורי הזיות ואנשים אוכלים לוקשים .עשה אקדמיה של שחקנים שאין להם מקום בליגה ג או ב על חשבון ביתר פת .מחזור חמישי יקבל מכות.
17
עוד פוזה
(דני: 15:35 08-08-2022)
אמרו לך הכל כמה כסף משלמים לך לפרסם את ראש העיר אתה מכור אתה כלום ושום דבר
18
לחמן לך לך אתה בלוף
(אוחנה: 18:42 08-08-2022)
לחמן אתה פרשן הוא אחד שנותן ציונים לעיר דימונה ולבני ביטון מה קרה מזה ומאז הקבוצה עלתה לליגה א' ראש העיר מחליף הנהלות וחברי עמותה כמו גרבים אין שום הצלחה אתה כותב שטויות יש כבר ארבע שחקנים מהצפון וחלק משנה שעברה אז אני אומר לך תתעסק בכדורגל
19
סדנדפיסט
(סדנדפיסט: 16:28 17-08-2022)
לחמן, קראת את מה שכתבת?

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?