קיסר חדאד: "השם אחי עכו יהיה חזק על המפה העונה"

מאמן חדש. ואכד מאמן חדש. ואכד
במועדון מליגה ב' מינו השבוע את המאמן מהדי ואכד שמבטיח: "בנינו קבוצה טובה שרוצה להיות בחלק העליון של הטבלה"

עונת המשחקים בליגות הנמוכות מתקרבת לפתיחה ונראה כי אחת הליגות המעניינות תהיה ליגה ב' של המחוז הצפוני ואחת הקבוצות המעניינות שם תהיה אחי עכו שביצעה מהפכה העונה גם בסגל השחקנים וגם בעמדת המאמן שם מונה מהדי ואכד.

האחרון פרש בשנה שעברה ואימן בחודש האחרון של העונה בקבוצת הבוגרים ונראה שצבר ניסיון כאשר אמר: "רוב העונה ניהלתי את מחלקת הנוער ובחודש האחרון הגעתי לקבוצת הבוגרים והייתה לנו תקופה טובה אך הקיץ החלטתי מסיבות אישיות לעזוב ולעבור לאחי עכו".

המאמן התייחס לקבוצתו החדשה: "חתמתי בעכו לאחר שבעונה שעברה היא הייתה קבוצת תחתית וכעת המטרה להתברג בחלק העליון של הטבלה ולהישאר בליגה בכבוד. כל מה שיגיע מעבר לזה יהיה בונוס. אנחנו עוד רוצים להתחזק במספר עמדות אבל יש לנו שלד נהדר ונבנה קבוצה טובה מההיכרות שלי עם ליגה ב'".

מנהל הקבוצה, קיסר חדאד, אמר לקראת פתיחת העונה: "לפני שנתיים בנינו קבוצה מגובשת עם חבריה צעירים והגענו לצמרת ואילו בעונה שעברה הבנייה וההכנה לא היו טובים וסיימנו במקום האחרון בפלייאוף התחתון ונשארנו בליגה בזכות המבחנים כי הגיע לנו. השנה הבאנו מאמן צעיר ורעב שרוצה להצליח ואדאג שתהיה לנו קבוצה. השם של אחי עכו יהיה חזק על המפה והמטרה להגיע לפלייאוף העליון".


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
רעב חחחחחחחח
(צפוני: 13:02 05-08-2022)
מאמן רעב פחחחחח שילך לאכול שווארמה חרם עליו , החתימו צבעי וזה הפך להיות מאמן מי שמגיע לקבוצה הזאת עושה את טעות החיים שלו חבל על המאמץ להגיב על הגועל שיש שם לא להיתקרב אני מזהיר !!!
2
קיסר חדד אתה תותח
(אסי: 21:42 05-08-2022)
3
למס 1
(צפוני: 17:34 07-08-2022)
אתה כנראה מהמתוסכלים שאין להם מה לעשות ויושבים בבית חחחחח
4
אחי עכו
(אחי עכו: 12:31 01-09-2022)
מאמן מצויין עם עתיד גדול אני צופה עונה מצויינת בהצלחה ובחירה טובה של עכו בהצלחה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?