בן חיון להישרדות

כשחרב הירידה מונחת באופן מוחשי על צווארה יצאה הפועל אורנית למשחק של להיות או לחדול מול אור יהודה שגם היא הייתה צריכה את הנקודות כדי לנסות ולברוח מהפלייאוף התחתון. שליטה של נועלת הטבלה במחצית הראשונה לא הספיקה והיא נכנעה לשער בודד של בן חיון בתחילתה של השנייה שהכריע את גורל המשחק

שתי הקבוצות התייצבו למשחק אחרי שני הפסדים רצופים. אור יהודה במרחק 4 נקודות מהמקום ה-11 המבטיח הישארות בליגה ללא מבחנים ואילו אורנית 5 נקודות מהמקום ה-15 שנותן עוד תקווה לשרוד בליגה דרך משחקי הפלייאוף.
שתיהן ידעו כי הפסד יסבך יותר את מצבן אך דווקא המקומיים מאור יהודה פתחו את המשחק טוב יותר ושלטו ב-10 דקות הראשונות של המשחק. שחקני אורנית יצאו מההלם והשתלטו על מרכז המגרש. בדקה ה-18 נרשמה ההזדמנות הראשונה כששון צעירי (אח של לירוי מבני יהודה) הדביק כדור בקורת שערו של גל פלמנבאום המקומי.


 אורנית לחצה. יוסי ויגדור מנסה לבלום את שלומי סהר

הלחץ של אורנית המשיך ובדקה ה-25 היה זה ניר טהר לב שהגיע לאחד על אחד מול פלמנבאום אך נבלם. אור יהודה מצידה נסוגה לאחור וניסתה לצאת למתפרצות אך ללא הצלחה יתרה. אקורד הסיום של המחצית הראשונה היה שוב של האורחים כשדור מרקוביץ' מצא את עצמו לבד מול השוער המקומי אך בעט מעל השער. להפסקה ירדו שחקני אורנית מאד מעודדים ובתחושה כי השער עוד יבוא.

לחץ של אורנית במחצית הראשונה. דור מרקוביץ' נוגח מעל המשקוף

לאור יהודה היו תוכניות אחרות. 45 שניות מפתיחת המחצית השנייה מצא אייל ישראל בכדור חכם את בן חיון שמזוית אלכסונית לא קלה בעט מ 11 מטרים לחיבורים הרחוקים 0:1של מידן קצר, 0:1 לאור יהודה. מכאן והלאה הפקירה אורנית את ההגנה ושיחקה התקפי כשאור יהודה הסתגרה ויצאה למתפרצות מסוכנות.

לאור יהודה היו תוכניות אחרות. בן חיון בועט

מכניע את קצר

וחוגג עם החבר'ה
בדקה ה-51 פרץ ניר טהר לב בימין, הגביה נפלא היישר לראשו של דור מרקוביץ' שמחמישה מטרים נגח מעט מעל המשקוף. בדקה ה-56 יצאה אור יהודה למתפרצת. רונן מגעיד מסר כדור עומק לשלומי סהר שהוציא רוחב לניר עמוס שמשבעה מטרים חופשי לגמרי בועט בסמוך לקורה והחוצה. שתי דקות מאוחר יותר שוב יצאה אור יהודה למתפרצת עם שיתוף פעולה של עמוס - סהר. הראשון פרץ בשמאל והגביה כדור ענק לעברו של סהר שמתשעה מטרים לבד בעט חלש לידיים של קצר.


אורנית המשיכה להחזיק בכדור ואור יהודה לסכן. יוסי ויגדור בפעולת הגנה שוב מול סהר

אורנית המשיכה להחזיק בכדור ואור יהודה לסכן את השער. בדקה ה-65 מצא אייל ישראל מצא בכדור עומק את סהר שהתקדם ובאחד על אחד בעט היישר לגופו של קצר.

אור יהודה הייתה מסוכנת יותר. שלומי סהר בועט לגופו של קצר
בהמשך החל המשחק להתחמם ועד הסיום נרשמו שתי תקריות של ריבים בין שחקני הקבוצות. השופט, עידן סיידוף (מצוין) הפגין שיקול דעת ודאג בכל פעם להרגיע את הרוחות מבלי למהר ולשלוף כרטיסים.

המשחק התחמם. אחד הריבים לקראת הסיום

השופט הפעיל שיקול דעת. סיידוף מרגיע את הרוחות

לקראת הסיום ניסתה אורנית להשוות אך לא סיכנה את שער אור יהודה מלבד בעיטה של קצר מ24 מטרים שעברה מעל המשקוף.

ניצחון חשוב ביותר. שחקני אור יהודה חוגגים בסיום
בדקה ה-90 הורחק מאמן אור יהודה, גיא פרץ לאחר שפלט מספר מילים מיותרות לעבור של השופט.
בסיום ניצחון דחוק לאור יהודה שקירב אותה כדי שתי נקודות בלבד והשרון נתניה שבמקום ה-11. אורנית תאלץ לחפש את הנקודות במקום אחר כולל מול כפר סבא כבר ביום שלישי הקרוב.

הרחקה מיותרת בסיום. גיא פרץ בפוזה מאיימת



תגובות

+ הוסף תגובה
1
שדדנו
(אור יהודה: 22:56 09-04-2011)
כאוהד אור יהודה אני מאושר מהניצחון,אבל שדדנו את אורנית.לומר את האמת הם היו צריכים לפרק אותנו נאיבים,כנראה שבגלל זה הם אחרונים
2
לא נכון
(אוהד: 23:35 09-04-2011)
לא נכון
3
אכזבה
(מידן: 11:06 10-04-2011)
שקני אורנית עם תשחקו עוד שבועיים לא תיתנו גול ..... עידו אגוזי חבל על המאמץ שלך אין לך אם מי ללכת למילחמה שחקנים קקות אפסיםםםםם
4
כן נכון
(אור...עולה בבוקר: 11:03 10-04-2011)
5
ועוד לשחק בונקר בבית נגד קבוצה מהמקום האחרון

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?