ריגושים ספורטיביים ותענוגות החיים באילת

טורניר השלום והאחווה מספק לעשרות ילדים ונערים מרחבי הארץ ריגושים ספורטיביים לצד גיבוש חברתי וכייף גדול בעיר אילת. רון דובר מאמן קבוצת הילדים של הפועל קצרין:"כל הכבוד למנהל הטורניר מוטי סליק וליתר העוסקים במלאכה המבורכת". גם יו"ר ההתאחדות לכדורגל אבי לוזון הצטרף למברכים.

העיר אילת שהינה העיר התיירותית המובילה במדינה נחשפת השבוע לטורניר המוביל והיוקרתי של הילדים והנערים בכדורגל הישראלי-טורניר השלום והאחווה המנוהל ע"י מוטי סליק. גם יו"ר ההתאחדות לכדורגל הצטרף השבוע למברכים לטורניר המדווח ישירות ע"י אתר דאבל פס שכמו סליק ויתר מארגני הטורניר חרט על דגלו את סמל השלום והאחווה. בטורניר שופטים מיטב שופטי הדור הנוכחי באיגוד השופטים וביניהם ניר פרץ ,תומר יעקב,גבע רפאל ,אלי פרטוש ובאשם אלעוברה. לצד ריגושים ספורטיביים במגרשים הדרומיים ומגרש רבין באילת נהנים הילדים והנערים גם מחוויות חברתיות,מגיבוש וכייף גדול שמציעה העיר אילת.


 

גם גיבוש וגם ספורט .הפועל קצרין

רון דובר מאמן קבוצת הילדים של הפועל קצרין ומנהל הקבוצה פרנסוואה:"כל הכבוד למוטי סליק על ארגון למופת של טורניר כדורגל שמהווה סמל לדו-קיום .אנחנו נהנים מאוד מהתחרות הספורטיבית ומההתלהבות של הילדים. גם השחקנים המצטיינים עמית פרטכמן ועמית חזי הצטרפו להתלהבות הכללית:"הקבוצה מפגינה יכולת טובה במהלך הטורניר ולוקחת חלק בפעילויות השונות והחברתיות לאורך שעות היום. כייף גדול לצאת מהשגרה לשחק כדורגל ולהנות עם החברים באילת. הכרנו חברים רבים מדבוריה ומסכנין ונשמור איתם על קשר גם בעתיד".

תמיר נופי מאמן הילדים של בני אילת:"לאורך כל השנה אנחנו מתאמנים ומשחקים תחת מתח טבעי מתמיד של משחקי ליגה וגביע. הטורניר מאפשר לנו לצאת מעט מהשיגרה להכיר קבוצות אחרות לנסות שחקנים בתפקידים חדשים ולחשוף את כל משתתפי הטורניר בפני היופי והקסם של העיר אילת".

 ילדים א' בני אילת.

 

 

 

ילדים ב'. בני סכנין

 

 

 

הקבוצה המאוחדת. דבוריה ונצרת עילית

 נפרדים כידידים 



תגובות

+ הוסף תגובה
1
המשיכו לשחק FAIR PLAY
(מוטי סליק: 22:46 12-04-2011)
כל הכבוד לכל המשתתפים.
2
טורניר האחווה
(חמודי עזאיזה..מאמן דבוריה: 17:34 13-04-2011)
למוטי המתוק אחלה טורניר הילדים נהנו והכירו חברה מכל הארץ גס הארגון עלא קיפק

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?