אסי גלבוע: השחקנים מחכים למשכורות

חודש עבר מאז שהסתיימה העונה, ועדיין שחקני הקבוצה לא קיבלו משכורות. שחקן באסי: "חייבים לנו שתי משכורות. אנחנו כבר מיואשים ולא יודעים למה לצפות". גורם בהנהלה: "אין לנו מאיפה לשלם משכורות. גם אנחנו מחכים למועצה שתעביר את הכספים".

עונת הכדורגל של 2008/9 בליגה א' הסתיימה לפני כחודש, ולא מעט קבוצות כבר מתכוננות לקראת העונה הבאה, אולם למרבה הפלא באסי גלבוע לא רק שלא מתכננים דבר, אלא שעדיין לא שילמו את משכורות השחקנים מהעונה שחלפה.
שחקני אסי גלבוע כועסים מאוד על הנהלת הקבוצה ועל העומדים בראשה משום שעדיין לא קיבלו שתי משכורות אחרונות שחייבים להם מהעונה שחלפה. השחקנים עשויים ליזום שיחה עם ההנהלה ולדרוש את שכרם כבר בשבוע הקרוב. "נמאס כבר שמשחקים איתנו", אמר השבוע שחקן בקבוצה. "זו הפרנסה שלנו ואנחנו בסך הכל דורשים את הכסף שמגיע לנו. כל ההתנהלות הזו לא מתאימה למועדון כמו אסי גלבוע".
במקביל חלק משחקני הקבוצה הביעו דעה סקפטית לגבי האפשרות של קבלת משכורות בזמן הקרוב. "האמת? אנחנו כבר די מיואשים ולא יודעים למה לצפות", אמר שחקן בקבוצה, "הבטיחו לנו שישלמו לנו את הכל אז נקווה שכך יהיה. כרגע לא רואים שום פתרון באופק". גורם בהנהלת אסי התייחס לטענות של השחקנים השבוע וציין: "כמו שהשחקנים מחכים למשכורות גם אנחנו מחכים לתשובות מהמועצה אזורית גלבוע. אני מבין לליבם של השחקנים, אך צריך לזכור שאין לנו מאיפה לשלם משכורות, אלא אם כן המועצה תעביר את הכספים". עוד לדברי אותו גורם, בקרוב צפויה להתקיים פגישה מכרעת בין ההנהלה לראש המועצה, דני עטר, בו יוחלט בין היתר גם נושא התקציב לעונה הבאה וגם מי ימשיך בהנהלת המועדון. "עד אז עתיד הקבוצה לא ידוע כלל, כמו גם נושא המאמן לעונה הבאה", סיכם הגורם.

 

שחקני הקבוצה. מחכים למשכורות. (צילום: אורי דוד )



תגובות

+ הוסף תגובה
1
עשו מאיתנו זונות
(שחקן מליגה א: 14:47 07-06-2009)
יושבי הראש בליגות הנמוכות חושבים שהכדורגלנים הם אזרחים סוג ז! איפה נשמע ששכר עבודה לא ישולם לבן אדם? אם משלמים לערבים פועלי בניין למה שלא ישלמו לשחקנים? כל היור"ים מהליגות הנמוכות הם חבורה של נוכלים.
3
יש להנהלה מזל שזה לא באמצע העונה, אחרת השחקנים היו יכולים להשבית את האימונים ולא להופיע למשחקים...

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?