תוצאה ללא השפעה

כשהאוזניים במעלה אדומים עלתה מרחבים למשחק עם דימונה בידיעה כי רק איבוד נקודות שם יעלה אותה לפלייאוף העליון. במצב של 2:2 הגיעה הידיעה על הניצחון הדרמטי של מעלה. מרחבים הורידה את הרגל מהדוושה ודימונה ניצחה 2:3 אך תשחק בפלייאוף התחתון לאחר שגם הפועל רהט ניצחה

הפועל מרחבים, שאירחה אתמול את מ.ס דימונה, ידעה שהיא חייבת לנצח ולקוות למעידה של אחת משתי יריבותיה, ביתר מעלה אדומים (נגד בני יצ'אלאל) או מ.ס שיכון המזרח (נגד מועדון צעירי רהט) ואז תסיים מרחבים במקום החמישי בטבלה ותעפיל לפליי אוף העליון.
מנגד, גם הדימונאים היו חייבים לנצח ולקוות למעידה של הפועל רהט (נגד האורתודוקסים לוד), בכדי לא להיקלע לפליי אוף התחתון. כוכב המשחק היה ללא ספק הטלפון שעבר אצל האנשים במגרש שעות נוספות.
עיני אנשי הספסל של הקבוצות היו אל המגרש, אך האוזניים האזינו לדיווחים ממשחקי היריבות. בסופו של דבר, דימונה מהתחתית, ניצחה בחוץ את מרחבים מהצמרת, אך תוצאת המשחק לא שינתה דבר. מרחבים בכול מקרה הייתה נשארת במקום השישי, שלא מוביל לפליי אוף העליון, בשל הניצחון הגדול של מ.ס שיכון המזרח (7:1 על צעירי רהט) והניצחון הדרמתי של מעלה אדומים (3:2 על בני יצא'לאל משער ניצחון בתוספת הזמן). גם מבחינת דימונה, הניצחון לא הועיל לה, והיא תתמודד בפליי אוף התחתון, בשל ניצחונה של הפועל רהט (2:1 על האורתודוכסים לוד).

כוכב המשחק היה הטלפון. שחקני מרחבים מקבלים דיווחים (צילום: שי מוגילבסקי)
בכול מקרה, על כר הדשא התפתח אחד המשחקים הדרמתיים ביותר העונה בליגה ב', שכן שתי הקבוצות ידעו שהן חייבות לנצח. פתיחת המשחק הייתה שייכת למרחבים. חניכיו של מוטי דהן, שרק שבוע קודם לכן איבדו נקודות מיותרות בתיקו נגד מ.ס באר שבע, עלו ליתרון ראשון בדקה ה-28, מרגליו של ליאור בננו. המקומיים באדום ניסו להגדיל את היתרון והצליחו לעשות זאת בדקה ה-62, מרגליו של אייל דיין, מלך שערי הקבוצה, שכבש את שער הליגה ה-22 שלו העונה. לאחר הגדלת היתרון ל- 2:0 הגיעו בשורות מעודדות מהמשחק של מעלה אדומים נגד בני יצ'אלאל, שבאותו הרגע הייתה התוצאה ביניהן תיקו 2, משמע, אם מרחבים תנצח היא תהיה בפליי אוף העליון.

הידיעה ממעלה הגיעה. ירין ביטון מסמן את תוצאת הסיום שם (צילום: שי מוגילבסקי)
דווקא אז, התעוררו הדימונאים וחזרו למשחק. הקבוצה מדימונה, שהגיעה ללא מאמנה, אלי סיבוני (אותו החליף איש המשק, נתנאל עייש) החלה להציג כדורגל של קבוצת צמרת לכל דבר. בדקה ה-65 צימק החלוץ, שקד בוהרון את התוצאה ל- 2:1.

חלום העלייה לפלייאוף נגוז. הספסל של מרחבים (צילום: שי מוגילבסקי)
בוהרון, שבכלל לא שיחק מאז חודש ינואר, בשל העובדה שלא זכה למשכורת, נענה לבקשת אנשי דימונה והתייצב למשחק. דקה אחת מאוחר יותר, הלם במרחבים, כאשר דוד סויסה העניק לקבוצתו שוויון 2:2. שחקני מרחבים קיבלו פיק ברכיים והפסיקו לשחק, כול זאת בידיעה שמעלה אדומים לא מצליחה להכריע את המשחק נגד בני יצ'אלאל, משמע הכול תלוי במרחבים.

מרחבים הפסיקה לשחק. סוויסה כובש את השוויון (צילום: שי מוגילבסקי)

וחוגג עם החברים (צילום: שי מוגילבסקי)
מוטי דהן ממש התחנן בפני שחקניו שיתעוררו, אך דווקא הדימונאים השלימו מהפך מדהים בדקה ה-75, כשדניאל בסטקון הקפיץ באלגנטיות בנגיחה מעל שוער מרחבים, אבי דריי. בסטקון חגג את השער על ידי הכנסת ראשו מתחת לחולצתו. מה שגרם לשופט, עידן אלמלם, לשלוף לעברו את הכרטיס הצהוב השני שלו במשחק וגם את האדום.

דימונה הייתה חייבת ניצחון. בסטיקון נוגח את השוויון (צילום: שי מוגילבסקי)

חגיגה שעלתה לו באדום. בסטיקון שמח (צילום: שי מוגילבסקי) 
שניות לאחר מכן, הגיעה אל הספסל של מרחבים הבשורה הטלפונית שמעלה אדומים הצליחה לנצח את בני יצ'אלאל, משער בדקה האחרונה, משמע מרחבים מחוץ לפליי אוף העליון, גם בשל העובדה שמ.ס שיכון המזרח הובילה בבטחה על צעירי רהט. הידיעות מהספסל חלחלו לכר הדשא. שחקני מרחבים, החלו להוציא את תסכולם על שחקני דימונה, במקום לבוא בטענות רק לעצמם.

שחקני מרחבים הוציאו את תיסכולם על שחקני דימונה. מהומה על לא מאומה (צילום: שי מוגילבסקי)
הדימונאים עוד יכלו להגדיל את היתרון, למרות שהיו בעשרה שחקנים, אך אקורד הסיום של המשחק היה צורם במיוחד. בדקה ה-93 דודו חפר, המנהיג הוותיק של מרחבים, שמתקרב לגיל 43, פגע ללא כדור בשחקן דימונה וראה מיד את הכרטיס האדום. בסיום המשחק כמעט התפתחה תגרה אלימה בין שחקני הקבוצות, אך בסופו של דבר נרגעו הרוחות.

מקווים לנס. איש של דימונה על הטלפון צמוד (צילום: שי מוגילבסקי)
מרחבים סיימה את העונה במקום השישי ומחוץ לפליי אוף העליון, דימונה סיימה במקום ה-12, בשל ניצחון הפועל רהט על האורתודוקסים לוד, בתוצאה של 2:1, אך לפחות הבטיחה לעצמה את יתרון הביתיות בפליי אוף התחתון, שם ניצחון אחד יבטיח לה עונה נוספת בליגה ב'.

ניצחון שלא שינה דבר. שחקני דימונה בסיום (צילום: שי מוגילבסקי)

התנועה אומרת הכל. מאמן מרחבים, מוטי דהן (צילום: שי מוגילבסקי)

על תקן מאמן חירום. חננאל עייש (צילום: שי מוגילבסקי)


תגובות

+ הוסף תגובה
1
רק עירוני...
(עמינדב חכמון: 09:01 01-05-2011)
טבריה תעלה ללאומית מהמבחנים,שיהיה לכם בהצלחה
2
מה יהיה עם דימונה
(דימונאי: 18:32 01-05-2011)
איי איי לאיזה מצב הגענו שחננאל הוא המאמן של הקבוצה לא פלא שכמעט ירדנו ליגה!
3
ל2
(יוחאי: 10:38 02-05-2011)
אם חננאל לא היה בקבוצה היא הייתה מתפרקת חתיכת שחצן
4
דימונה שכונה
(דימונה שכונה: 10:22 06-05-2011)
הייתם ונשארתם שכונה... גועל נפש של קבוצה ... וצחי זנטי חסק מושג בכדורגל...

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?