לקראת פלייאוף דרום ב'

רגע לפני יציאתם לדרך של משחקי הפלייאוף, מאמן קטמון, ליאור זדה נותן לנו את התחזית שלו למשחקי מחר (שלישי). הוא אינו משוחד אך מאחל בהצלחה לחברים מירושלים

לפני משחקי הפלייאוף בדרום ב' פנינו למאמן שמכיר כמעט הכי טוב את הליגה, ליאור זדה מקטמון וביקשנו ממנו תחזית שלו לגבי משחקי מחר. מי תעלה לשלב הבא מהפלייאוף העליון ומי תתמודדנה במשחק ההישרדות נגד הירידה. "העיקר לא החברים מירושלים...", אמר.

משחקי הפליאוף העליון

מכבי שעריים - מעלה אדומים
משחק שקול ביותר. יתרון הביתיות כמעט ולא קיים. שעריים ומעלה קבוצות חוץ טובות לא פחות מבבית. המומנטום עובד לטובת מעלה אדומים שניצחה בדקה האחרונה ביום שישי. שעריים אחרי עונה גדולה אבל סובלת מפציעות רבות והחיסרון של ברק ורד המצויין יהיה משמעותי. היא תהיה  תלויה המון במוסא בן חיים וארז ירימי.
מעלה קבוצה לא יציבה שיכולה לנצח בשעריים (ניצחה שם לפני חודש וחצי) ולהפסיד לקבוצת תחתית בבית (הפועל רהט). הרבה במעלה אדומים יהיה תלוי באנדרי קיטמזוב ששידרג את הקבוצה ובשמירה של יוסי פרץ (בלם מצויין) על ארז ירימי. משחק סופר שקול שיוכרע לדעתי אפילו בהארכה.

הרבה תלוי בו. ארז ירימי (צילום: שמעון לוי)
לוד- שיכון המזרח
משחק בין שתי קבוצות חזקות מאוד. לוד לאחר שעופר טלספפה נכנס לתפקיד המאמן כמעט ולא מפסידה. שיכון יכולה לנצח כל קבוצה בליגה א' ולהפסיד לנחותות ממנה באותה מידה.
ההתקפות בשתי הקבוצות חזקות מאוד רן דמרי אסי אסולין רווה אייזנקוט ושי אבקסיס זה התקפה נהדרת, אבל גם שיכון עם אמיר עזרא אבי מוז'יה ואריק בן אדרת מאוד מסוכנת, לכן הכל יוכרע דרך ההגנות, ומרכז המגרש שם יש יתרון קל לשיכון שמתקזז עם הבתיות. גם כאן משחק שקול ביותר שמי שתבקיע ראשונה תנצח.

שני משחקים שקולים ביותר שיוכרעו לדעתי בגול אחד.

פליאוף תחתון

דימונה -מבשרת
הרבה חשבו שמבשרת ירדו כבר במיוחד אחרי המשחק במרחבים (16-0) אבל שחקנים טובים ומנוסים חזרו בינתיים (אברמוביץ, אליאב, מנחם) ולא יהיה קל לנצח אותם. יתרון הביתיות במשחק הזה משמעותי כי קשה מאוד לנצח בדימונה, שגם היא החזירה את שקד בוארון אבל תחסר את בסטקון המורחק. מאור אמזלג השחקן הכי חשוב בדימונה ובמבשרת סמיר אלעוברה ומיקי רנדי החשובים ביותר, יחד עם חגי ממן השוער. המשחק גם פה יוכרע בגול אחד ולא אתפלא אם מבשרת תחזור עם ניצחון.

חשבו שכבר ירדו. שחקני מבשרת במשחק עם מרחבים (צילום: אנס אבודעבס)
קרית גת - גבעת זאב
פה לבית יש משמעות גדולה במיוחד בגלל הניסיון של שחקני קרית גת לעומת הצעירים של הגבעה. מושיקו בן סעדון, ליאור סודמי ומשה סבג המצויין יחזיקו יותר בכדור. מנגד, הגבעה מסוכנת מאוד במתפרצות של עמי ועקנין ומיקי ממן הצעיר. אילן שוקרון יתרום הרבה מהידע והניסיון בתקווה שזה יספיק מול היתרון במגרש של קרית גת.
לסיכום יהיה הרבה מתח במשחקים האלה ולשער הראשון יהיה משמעות גדולה במיוחד בפליאוף התחתון כי הקבוצות נשברות די מהר לאחר הספיגה. מהמר על יותר מהארכה אחת מארבעת המשחקים.

לסיכום, הימורים לגבי העולות והיורדות?
"קשה, גם בגלל שכל קבוצות הפריפריה והחברים הטובים מעורבים במשחקים אלו. בכל מיקרה בהצלחה לכולם והלוואי שמהליגה שלנו תצטרף אלינו העולה הנוספת. והיורדת לא תצא מאזור ירושלים..."


תגובות

+ הוסף תגובה
1
ניתוח נכון
(לוד: 16:36 02-05-2011)
זדה צודק ומאז שעופר בא אנחנו לא מפסידים ולא נפסיד גם. שעריים תנצח אבל גבעת זאב תרד. שיכון יקבלו בראש ולא יהיה צמוד.
2
לוד
(שיכון המזרח: 16:51 02-05-2011)
מי יקבל בראש אתם תקבלו בראש בגלל השופט לא ניצחנו היה מגיע לנו פנדל לפני שבועיים נגדכם והשוער שלנו נגע פעם אחת בכדור וכמה החמצות היו לנו היה צריך להיות 3:0 ופפה שישמור על הפה שלו הוא מלכלך על השיכון הוא שכך איפה הוא נולד
3
בהצלחה
(יפואיקו: 17:26 02-05-2011)
לארז ירימי וגיא סבח. אוהדים אתכם. היידה יפו!
4
לוד
( שיכון המזרח: 18:35 02-05-2011)
את מי תנצחו פפה מפחד ישחק בונקר
5
שעריים צ'ה צ'ה צ'ה
(כתום עצבני: 19:54 02-05-2011)
אוהדים למלא את המגרש שעריים צריכה לחזור לקידמת הבמה. יש לכם הרבה אוהדים בכל רחבי הארץ...חייבים לנצח
6
משחקי הגמר ביום שישי
(המהמר: 08:19 03-05-2011)
גמר הפלייאוף התחתון: גבעת זאב - מבשרת ( עדיפות למבשרת ). גמר הפלייאוף העליון: שיכון המזרח - מעלה אדומים ( עדיפות לשיכון ).
7
תחזית נכונה עם רקע מדויק ...
(ליגה ב דרום ב: 09:37 03-05-2011)
רואים שליאור זאדה בקיא בליגה הזאת, תיאר את כל המפתחות של כל הקבוצות. אין מקום להפתעות, הכל יכול להיות, משחקים צמודים וכדורגל מעניין.
8
בלי בלוף בכדורגל חברים.
(דימונאי בלב: 13:14 03-05-2011)
דימונה מנצחת בצדק רב 3-0.ובשנה הבאה לליגה-א- בגדול קבוצה כמו מבשרת חייבת לרדת ליגה באזור שלהם יש יותר מדי קבוצות להתראות חברי
9
חזק
(אמנון: 18:14 03-05-2011)
חוץ מההימור של זדה על הארכות הכל נכון. שעריים ניצחו בשיניים במשחק שקול. לוד ניצחה בגול במשחק שווה, מבשרת בדיוק בשער כמו שהוא חשב, וקרית גת ניצלה את חולשת הילדים של גבעת זאב.
10
ניתוח נכון של מאמן גדול
(אוהד קטמון ומעלה אדומים: 20:52 03-05-2011)
ליאור וקטמון הגדולה המון בהצלחה בליגה א'כאשר כפיר מלול ושי אהרון זה כל ההבדל, מעלה אדומים קבוצה טובה מאוד אבל חסרים שחקן וחצי לעליה וכן ליאור צודק כל ההבדל זה אנדרי ויוסי פרץ בלם ענק
11
צדק
(יוסי: 07:58 04-05-2011)
באמת כל הכבוד לליאור על ההימור שלו. פגע כמעט בכול. חבל רק שחצי מהתגובות פה שייכות לו. בהצלחה בליגה א' ואם תרצה שחקן רע אני פנוי להצעות.

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?