לידיעת הצפוניות :מסתמן -3 נצחונות יספיקו

הקבוצות הצפוניות בליגה ב' חושבות שכדי לעלות לליגה צריכים לנצח ארבעה משחקים, אך "דאבל-פס" מבהיר: עקב האיחוד של מ.ס. אום אל פאחם עם אל אהלי, שלושה נצחונות אמורים להספיק כדי לעלות לליגה א'. ביום שלישי המסע לבריחה מליגה ב' יוצא לדרך. הפלייאוף כבר כאן.

אם היו כאלו שקטלו וחשבו שבהתאחדות לכדורגל לא חושבים על הליגות הנמוכות, הרי שטעיתם ובגדול. אם יש משהו שאפשר לומר לטובתה של ההתאחדות ולנקוף לזכותו של יו"ר אגף הליגות הנמוכות, אבי לוי, הוא ששיטת הפלייאוף הצליחה ובענק.
הקבוצות נאבקות עד הסוף ונלחמות עד השנייה האחרונה, מנסות לתפוס את המקום החמישי או לחמוק מהמקום ה-12 שמוליך למבחנים. פלייאוף=החלטה גאונית!
אז אם בפלייאוף עסקינן, הוא ייצא לדרך מחר (שלישי) ויגרור עמו הרבה מתח, עצבים, שמחות ודמעות.
בליגה ב' לא פחות מ-8 קבוצות מהצפון (ארבע מכל מחוז) ייאבקו ביניהן על הזכות לשחק בעונה הבאה בליגה א'. עד כה חשבו הקבוצות כי על מנת לעלות ליגה הן יצטרכו לנצח ארבעה משחקים (חצי גמר וגמר מחוזי, משחק עם המקבילה ועוד אחד מול נציגה מליגה א'), אך מסתמן כי ייתכן שיספיקו גם שלושה נצחונות על מנת לעלות. המשמעות היא שגם אם הקבוצה שתשחק מול הנציגה מליגה א' תפסיד, בכל זאת מרבית הסיכויים שתמצא את עצמה בליגה א' בעונה הבאה.
איך זה אפשרי אתם שואלים? שאלה טובה. בואו ננסה לעשות לכם קצת סדר.

 מי שינצח שלושה משחקים יעלה ליגה.  אולגה או מגדל העמק??
רמות מנשה וכפר קרע ירדו לליגה ב'. מכבי דלית אל כרמל (צפון ב') ומעלות (צפון א') עלו לליגה השלישית בישראל. מועדון ספורט אום אל פאחם כבר סגר את תנאי האיחוד עם אל אהלי אום אל פאחם, מה שאומר שלפחות מקום אחד יתפנה בליגה. משמעות הדבר: גם אם הנציגה מליגה ב' תפסיד במשחק המבחן ליריבתה מליגה א', היא תזכה כמעט בודאות במקום בליגה א' במידה כמובן שהאיחוד באום אל פאחם לא ייפול ברגע האחרון.

  אבו מוך בלם עוספיה. מגיעים לגבעה.
יו"ר אגף הליגות הנמוכות, אבי לוי, אישר את הידיעה: "מה שאתה אומר זה נכון. כל קבוצה שתגיע לשלבים הגבוהים יותר תהיה לה עדיפות על פני קבוצה אחרת ויכולה למצוא עצמה בליגה א' במידה של איחוד קבוצות או שקבוצה לא תירשם ליגה, מה שהופך את הפלייאוף לאטרקטיבי עוד יותר. כנ"ל הדברים גם לגבי הקבוצות מליגה א' שרוצות לעלות ללאומית".
 אז אחרי שהבהרנו את פני הדברים, הגיע הזמן להגיע לדבר האמיתי. לפלייאוף.
ביום שלישי (16:15 שעה אחידה), הפלייאוף העליון בצפון א' ו-ב' ייצא לדרך.
הפועל כפר סמי תארח את עירוני כאבול, כפר מנדא את סכנין, גבעת אולגה את עוספיה ומגדל העמק תפגוש את עירוני נשר. שמונה קבוצות בעקבות כרטיס אחד, הכרטיס ללאומית.

תגובות

+ הוסף תגובה
1
אבי לוי
(חובב מושבע: 19:22 02-05-2011)
שנה הבאה חובה לעשות את הפלייאוף גם בתחתית ליגה א ובצמרת ליגה ג' זו החלטה גאונית שחייבת להיות בכל הליגות
2
פלייאוף לכל הליגות בישראל כולל נוער
(אלי כהן מכבי השרון נתניה: 20:16 02-05-2011)
הפלייאוף הוא הדבר היחיד שיצא טוב מההיתאחדות לכדורגל שיש עוד מלא מה לעשות שם אני מקווה מאוד שיתחילו להיתייחס לכל הליגות 5 חילופים שהעלתי בישיבת לפני שנה שתמכו הרוב ולא עשו עים זה שום דבר שחבל כי הרבה שחקנים בליגות פורשים מכדורגל וזה עצוב שאנשים לא
3
פלייאוף למחלקות הנוער
(אלי כהן מכבי השרון נתניה: 20:19 02-05-2011)
צריך להתחיל להבין שמה שאבי עשה צריך דחוף לעשות בכל מחלקות הנוער כי פשוט שחקנים צעירים מישתעממים מהר שאין עיניין בליגה דחוף יותר עולות יותר יורדות בלי בטן גדולה באמצע הכדורגל יזוז קדימה ויהיה טוב אמןןן
4
אין איחוד. סתם קשקוש
(פחמאוי יודע הכל: 20:28 02-05-2011)
5
קלס אתה גדול
(האלמוני: 23:21 02-05-2011)
אין עליך תמיד מביא ידיעות חשובות וכתבות מעניינות אתה תותח מתגעגעים אליך בצפון
6
אל תיקחו לאמיל את ההצלחה של נשר!
(אוהד נשר: 23:29 02-05-2011)
7
יש עניין.בליגות
8
נשר
(שלומי: 00:26 03-05-2011)
עירוני נשר כלהכבוד לכם שלומי אמיל ואל תשכחו את המאמן שהיה לכם פרדי מאמן ענק שיש לו חלק לא קטן בהצלחה שלכם !

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?