מבשרת את בוא הפגרה

שרדו כנגד כל הסיכויים. שחקני מבשרת (דן בונבידה) שרדו כנגד כל הסיכויים. שחקני מבשרת (דן בונבידה)
את התרחיש הזה אף אחד לא צפה. מבשרת ציון שרק לפני שלושה שבועות הובסה 16:0, וצברה 10 נקודות בלבד בכל העונה ניצחה 0:1 קטן בדימונה ושרדה בליגה. סמיר אל עוברה כבש את שער הניצחון היקר בדקה ה-55. המקומיים יצטרכו להיאבק ביום שישי במשחק ההישרדות נגד גבעת זאב

שיטת הפלייאוף של ליגה ב' קנתה לה אתמול לפחות 30 תומכים אך מספר דומה של מקטרגים. מבשרת ציון שרק לפני שלושה שבועות ספגה את אחת התבוסות הגדולות ביותר שספגה קבוצה בליגה ב', 16:0 וצברה 10 נקודות בכל העונה ידעה כי הכל ניתן למחיקה במשחק אחד. לצורך כך גייסה את כל השחקנים המנוסים שלה.
בדימונה שסיימה בסופו של דבר במקום ה-12 ידעו זאת היטב ולכן חששו מאד מן המשחק. הצרות הכלכליות והמחלוקות הפנימיות השפיעו על הקבוצה בפן המנטאלי. חוסר האימונים והכושר הגופני השפיעו בחלק המקצועי. שלא תבינו לא נכון, דימונה שלטה במשחק, לחצה והגיע להזדמנויות אך בהיעדרם של דניאל בסטיקון ומשה כספי המורחקים חסרה מאד רגל מסיימת ליד שערו של חגי ממן. האורחים מנגד, שיחקו במערך נסוג כשרק סמיר אל עובדה מתופקד כחלוץ בודד בחוד. מצד שני עמדו לרשותה התותחים הכבדים כמו אלון אברמוביץ', מוטי מנחם, מיקי רנדי ועוד.

הכושר הגופני נתן אותותיו. דניאל עמר מקבל טיפול (צילום: דן בונבידה)
החשיבות של המשחק הביאה למגרש קהל רב מהרגיל (כ-200 צופים) שראו כיאה להתמודדות מסוג כזה, כדורגל בינוני מינוס. המחצית הראשונה חלשה למדי. דימונה אמנם ניסתה פעם אחר פעם לפרוץ את המערך הצפוף של האורחים אלה ששיחקו עם שלושה בלמים הצליחו בכל פעם לעצור את הדימונאים. הגבהות פה ושם הצליחו לסכן במעט את שערה של מבשרת ציון אולם לא משהו עימו לא יכלה ההגנה להסתדר. מן העבר השני, השוער, אלדד אלמקייס כמעט ולא הוטרד. 0:0 בסיום המחצית.

הגבהות פה ושם. משה סטקלר מתכונן לכדור חופשי (צילום: דן בונבידה)
המחצית השנייה נפתחה בדיוק באותו האופן בו הסתיימה הראשונה. דימונה מחזיקה יותר בכדור, מבשרת מנסה לצאת למתפרצות. בדקה ה-55 הגיע הרגע המכונן של המשחק. הבלם המקומי, יניב דרעי הכה מנוסה, ביקש להרחיק כדור אולם בעיטתו פגעה באל עוברה שלחץ אותו. החלוץ המהיר חטף את הכדור ומול השוער גלגל לפינה וקבע 0:1 מדהים למבשרת.

שער משום דבר. שלקני מבשרת חוגגים (צילום: דן בונבידה)
בלית ברירה זרק את עצמו המאמן, צחי זנטי למשחק בניסיון להפיח רוח בהתקפה החלשה של דימונה אולם בכדורגל אי אפשר לשקר. מי שלא מתאמן - מתקשה לשחק. וכך היה. דימונה ניסתה ללחוץ ולהשיג שוויון אך הנשמה, הלב והכושר הגופני חסרו וככל שנקפו הדקות נראה היה כאילו הדימונאים הרימו ידיים.

הכניס את עצמו בניסיון להפיח רוח חיים בהתקפת דימונה. צחי זנטי (צילום: דן בונבידה)
חמש דקות לסיום ספגה דימונה מכה נוספת כשדוראל דהן הורחק לאחר שפלט מספר מילים מיותרות לעבר השופט, עוזי אברמוב. עד לסיום לא התקשו האורחים לשמור על הניצחון היקר וחיקו את הישגה של הפועל רהט מהעונה שעברה, שרדו מהמקום ה-15 ועשו חגיגה "כהלכתה" בחדר ההלבשה.

הרחקה מיותרת. דוראל דהן (צילום: דן בונבידה)
שחקני דימונה ירדו מן המגרש בראש חפוי בידיעה כי מהמשחק ביום שישי מולגבעת זאב אין דרך חזרה. הפסד והדרך לליגה ג' סלולה ואז כבר ישלפו הסכינים.
מאור אמזלג, שחקן הקבוצה אמר בסיום: "במשחק בשישי חייבים להילחם ולהציל את הקבוצה, נקווה שגם נעשה את זה. אני קורא למי שהכדורגל חשוב לו שיבוא לדחוף את הקבוצה".

חגיגה כהילכתה. שחקני מבשרת חוגגים בסיום (צילום: דן בונבידה)



תגובות

+ הוסף תגובה
1
איזה גדולים
(מבשרת: 22:29 04-05-2011)
עשו בית ספר לליגה
2
כל הכבוד לאבו גוש-מבשרת
(ארז: 22:49 04-05-2011)
כל הכבוד למבשרת. קבוצה יהודית-ערבית שידעה לנצח ברגע הקריטי
3
וינרים בנשמה
(אורי גבעתי: 23:24 04-05-2011)
וינרים אין מילים שקנים ברמה גבוהה אם היה כסף הכל היה נראה אחרת שחקנים של ליגה לאומית
4
כל הכבוד
(מבשרת שלנו: 23:45 04-05-2011)
שחקנים נשמה סמיר אתה גדול אוהבים אותך אתה המלך של מבשרת
5
סמיר אלעוברה חלוץ העתיד
(דבוש23: 00:49 05-05-2011)
כל הכבוד למבשרת על הניצחון וההקרבה.אלעוברה חלוץ ברמת ליגת העל עוד נשמע עליו בחצי עונה במבשרת כבש(13 גולים)שחקן ענק כל הכבוד
6
נקודה לחשיבה
(מודאג: 06:14 05-05-2011)
כל העונה הנהלת מבשרת זילזלה ופגעה בשחקנים. והנה לקראת משחק אחד נמצאו הכסף לשחקנים. זו לא דוגמא חיובית בספורט הישראלי.
7
מבשרת בנשמה
(מבשרת: 23:08 05-05-2011)
הבאתם כבוד למבשרת כל הכבוד סמיר שחקן ענק תשאר איתנו ......
8
מבשרת
(ami_greenfeld: 23:23 07-05-2011)
אני מצדיע לשחקני מבשרת שידעו על אף כל הקשיים הכספיים לתת את הנשמה והמלחמה ברגע הנכון ונקווה לניהול יותר מוצלח בעונה הבאה כל הכבוד...

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?