טיל תוצאת ממן

במשך 105 דקות תמימות הצליחה בית"ר פ"ת להחזיק מעמד מול הפועל פרדסיה אולם אז הגיע טיל מ-30 מטר של רועי ממן שבאחד השערים היפים העונה חרץ את גורלו של המשחק. ליאור ראובן הבטיח את הניצחון ונתן את האות לחגיגות של 400 הצופים שהגיעו למגרש. בית"ר פ"ת תיפגש בשישי מול אחותה בר"ג בקרב ההישרדות

היה שווה להמתין 105 דקות ולו רק בכדי לראות את האחד השערים היפים ביותר שהובקעו העונה בליגות הנמוכות. אפילו אבי מלר אמר שאם מישהו היה מסריט אותו הוא היה דואג להעלותו בערוץ הספורט. כמה סימלי שהוא נכבש ע"י האיש שהעלה את הקבוצה מליגה ג' לפני 4 עונות, רועי ממן שבאקט סימלי לא פחות הודיע בסיום המשחק על פרישתו.
הרבה לחץ היה על הפועל פרדסיה לפני המשחק. לא שהם לא ציפו להגיע לפלייאוף התחתון, אלא בגלל העובדה שחששו בעיקר מעקיצה של בית"ר פ"ת שתגמור להם את העונה. "אתם יודעים מה זה להגיע למשחק ההישרדות?", אמר היו"ר עינב מוצרפי.

משחק זהיר. יקיר חליוואן ואבי בבאיי (צילום: שלומי גבאי)
העניין הרב ויחסי הציבור שעשו במועדון למשחק עשו את שלהם כשלא פחות מ-400 צופים התייצבו באמצע השבוע בכדי לעודד את קבוצתם. לתפאורה הוסיף השופט, רונן אבדילוב (מצוין).
כמו כל משחקי ההישרדות פתחו שתי הקבוצות עם גישושים. בדקה ה-10 נרשם המצב הטוב ביותר במשחק כולו כשיקיר חליוואן הדביק כדור למשקוף שערו של ולדי נוביצקי האורח.
מכאן למעשה התנהל רוב המשחק במרכז השדה כששתי הקבוצות ריכזו את מאמציהן באיך לא לספוג מאשר לנסות ולהבקיע.

רוב המשחק במרכז השדה. יאן סולימנוב מול משה סורמלו (צילום: שלומי גבאי)
במחצית ביצע מאמן פרדסיה, יניב מדר חילוף כשהוציא את רז יפת והכניס במקומו את ליאור ראובן. החילוף הפיח מעט רוח חיים בהתקפה המקומית. ראובן בעל כישורי הכדרור לקח על עצמו את המשחק המקומי אך הוא לבדו התקשה מול הגנת פ"ת בראשותו של משה סורמלו המנוסה. בית"ר פ"ת שיחקה באופן ברור על זמן אם כי דווקא היא סיכנה יותר את שערה של פרדסיה בעיקר דרך בעיטות חופשיות שגרמו דפיקות לב בספסל המקומי. פעמיים בדקות 60 ו-67 היה זה סורמלו שירה כדורים חופשיים ששרקו ליד שערו של אושרי כחלון. כרבע שעה לסיום היה זה המחליף, דני טגניה שבעט אף הוא כדור חופשי מסוכן שכחלון קלט. 90 דקות הסתיימו ללא שערים והקבוצות הלכו להארכה. אגב, במהלך המחצית עצר השופט את המשחק וביקש מאנשי פרדסיה להרגיע חלק מהילדים שהקניטו את השוער האורח ואף התיזו עליו ספריי שלג.

הקניטו את השופט האורח. ספריי השלג על השער (צילום: שלומי גבאי)
רבע השעה הראשונה של ההארכה הייתה המשך ישיר של המשחק שהתנקז כולו לעבר הדקה הקריטית. על סף סיום החצי הראשון של ההארכה, בדקה ה-105 זכו המקומיים בכדור חופשי מרחק 30 מטר מהשער לאחר הכשלה על אחד משחקניהם. המאמן, מדר התעקש שרועי ממן ייקח את הכדור ויבעט לשער. זה עשה כדברי המאמן ושיגר טיל קרקע - אוויר שנעצר רק בחיבורי הקורות של נוביצקי. שער מדהים שנתן את האות לחגיגות הגדולות במגרש.

שער מדהים. ממן רץ לחגוג (צילום: שלומי גבאי)

עם האוהדים (צילום: שלומי גבאי)
מכאן כבר פ"ת לא יכלה לחזור ובדקה ה-117 ננעץ המסמר השני. ליאור ראובן נתן סוף סוף ליכולת האישית שלו ביטוי כשפרץ, עבר שלושה שחקנים ומתוך הרחבה בעט לפינה הנגדית, 0:2.

סגור עניין. שחקני פרדסיה חוגגים (צילום: שלומי גבאי)
בדקה ה-120 סערו הרוחות במגרש לאחר שאבי בן גיגי המקומי ביצע עבירה גסה על אבי נשיא. אבדילוב הסתפק רק בצהוב ובמגרש פרצה מהומה שנמשכה כשתי דקות. לבסוף נרגעו הרוחות, המשחק חודש לדקה נוספת, השופט שרק לסיום ונתן את האות לחגיגות הגדולות.

תקרית מיותרת. המהומה בסיום (צילום: שלומי גבאי)
"אני רוצה שקט, אל תדברו איתי בשבועיים הקרובים", אמר היו"ר, עינב מוצרפי לשחקניו, ולנו אמר: "הזמנתי מקום כדי שנוכל לראות יחד את הסופר קלאסיקו. מגיע לשחקנים. אם אנחנו הזמנו מקום בפאב, שיכון ותיקים צריכה להזמין את אולמי רסיטל...".

הודיע בסיום על פרישה. רועי ממן (צילום: שלומי גבאי)

פרקו הרבה מתח. הספסל של פרדסיה (צילום: שלומי גבאי)

אם היה וידאו של השער. אבי מלר (צילום: שלומי גבאי)

שיפוט מצוין. רונן אבדילוב (צילום: שלומי גבאי)


תגובות

+ הוסף תגובה
1
מס 10 פרדסיה-שחקן ענק!!
(עלא: 08:07 05-05-2011)
2
פ ת
(לביתר: 09:36 05-05-2011)
לאנשי ביתר מי ששמעון אבו עזב אותכם צברתם 4 נקודות בסיבוב מה יש לכם להגיד
3
ביתר רמת גן
(סורמלו הליצן: 09:38 05-05-2011)
סורמלו הליצן אנחנו באים לאכול אותך יכבש
4
לסורמלו
(אוהדי ר"ג: 16:58 05-05-2011)
משה שלום אנחנו מכבדים אותך לא מלכלכים עליך כמו זה בתגובה מ"ס 2 אבל שתבין שום דבר לא יכול לעזור לך ביוןם שישי אנחנו מנצחים אתכם בצורה ספורטיבית אבל מצחים
5
ל2
(למ"ס2: 17:02 05-05-2011)
מאז שאבו עזב עשינו הרבה יותר מארבע נקודות דבר ראשון דבר שני עם אבו לא היה בא אלינו מההתחלה אז לא היה קורה מצב שיהיה ממה להתפרק כי אחרי שעזב לקח איתו תכסף ואולי זה יצא לרע. שבלי קשר אבו מאמן טוב אבל הוא עזב לבד כי הרגיש שלא השיג את מה שרצה וחבל שבא
6
לבריאות
(למספר 3 : 17:06 05-05-2011)
גם אנחנו כל שחקני הליגה הזאת לא סובלים את סורמלו גם ששיחק בליגות הכי גבוהות הוא היה שחקן הכי מלוכלך בארץ באמת שהוא שחקן מצוין אבל בן אדם רע ולא ספורטיבי כסחן ורגזן בהצלחה לר"ג
7
השיכון תקח את השחקנים לסופ"ש ולא לרסיטל שאגב כבר נהרס... לא שמעתם על זה בפרדסיה ? ועלק פאב...מקסימום תקחו אותם לקנטרי העלוב שלכם
8
תגובה לתגובה מס ' 7
(hr: 10:33 16-05-2011)
לא יפה לקנא...תפרגן אחלה קאנטרי...
9
ל7
(ע: 18:33 20-05-2011)
הקאנטרי בפרדסיה הוא אחלה קאנטרי הייתי בו הרבה אפילו שאני מקדימה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?