לא התבלבילייה ואספה ניצחון

באולגה כי כל המאמץ ירד לטמיון אם לא יצליחו לנצח בבית את הפועל עוספיא. האורחים שקיוו ללכת לפחות עוד שלב ניסו לעשות משהו אך נכנעו לשער מוקדם של מי אם לא מושיקו בלבילייה. הסקורר השני, אפרים אספה הבטיח את הניצחון בתחילת של המחצית השנייה. בגמר המחוזי תארח אולגה את מגדל העמק. יהיה אש!!

שיטת הפלייאוף הביאה בעונה שעברה את רמות מנשה מהמקום השלישי בצפון ב' לליגה א'. מזה בדיוק חששו בגבעת אולגה כשארחו את הפועל עוספיא מן המקום החמישי. לכולם היה ברור כי עקיצה אחת של האורחת יכולה לגמור עבור האולגאים את העונה ולהוריד לטמיון את כל המאמץ שעשו. המשחק נערך ללא קהל בשל העונש שספגה הקבוצה אך זה לא מנע מ-150 איש לעלות על משאיות שהוצבו מסביב למגרש ולצפות במשחק מחוצה לו.
אגב, עובדה זו לא שינתה הרבה לנציג ההתאחדות, ניסן מורד שהתרוצץ ועשה סדר כמו רס"ר בעזרת ראשי פלוגת הסדרן יניב צרפתי וזהר מליחי.

פתיחה שקולה. חן טקץ' (בכחול) ואלעד לוין (משמאל. צילום: h.k תקשורת)
הפתיחה הייתה שקולה כששתי הקבוצות מיששו זו את זו (בלשון ספורטיבית כמובן..) אך ההבדלים המקצועיים ניכרו היטב. עוספיא ניסתה להחזיק כדור ולהיכנס למשחק דרך מרכז המגרש אולם לא יכלה להגיע להזדמנויות ממשיות מאחר ולא היו לה מספיק כלים להתמודד עם שחקני הקו האחורי של אולגה, חן ותורי וישראל אביטן ומעוז ההגנה, גל פיבך הנהדר. לאולגה מאידך לקח קצת זמן להיכנס למשחק אך כשעשתה זאת החל מהדקה העשירית בערך השער היה רק עניין של זמן. בדקה ה 15 קיבל מושיקו בלבילייה כדור באגף ימין שלו ושמאל של ההגנה האורחת, חדר לרחבת ה 16, חתך את המגן שנעמד מולו והוכשל. השופט, אורן סימניאן (מצוין) שרק ללא היסוס על הנקודה הלבנה. את הבעיטה לקח בלבילייה בעצמו, כבש וקבע 1:0 לאולגה.

השער היה באוויר. חיליק אליעז נכנע לפנדל (צילום: h.k תקשורת)
האורחים ניסו איכשהו להגיב לאחר השער אך כמו שהזכרנו, חסרו כלים מול האולגאים. וויסאם עיסאמי ופארס טוויל לא הצליחו ולו פעם אחת לסכן את שערו של אלירן אפללו המקומי (טוב מאד). אולגה מנגד, שיחקה בזהירות ובסבלנות ולמעט כמה רבעי הזדמנויות לא סיכנה אף היא את שער האורחים וירדה למחצית עם יתרון קטן ושביר.
אל המחצית השניה עלו המקומיים נמרצים יותר במטרה להבקיע שער נוסף שיכריע את ההתמודדות. דווקא לאחר מספר דקות בהן ניסו דווקא האורחים הגיעה הדקה ה 54 בה יצאו האולגאים להתקפה מתואמת בסיומה בעט אפרים אספה כדור אדיר בסיבוב וברגל שמאל חזק לתוך שער האורחים וקבע 2:0 בטוח לאולגה.

הכריעו את ההתמודדות. שחקני אולגה חוגגים את השני (משמאל. צילום: h.k תקשורת)
מכאן כבר היה ברור לכולם כי הניצחון יישאר בבית. בדקה ה 72 ביצע מאמן גבעת אולגה, אייל עמר חילוץ טקטי כשהוציא את חן טקץ' (מצוין) והכניס במקמו את אסי גומה במטרה להחזיר את האחרון לכושר. חן ותורי עובר לעמדת המגן הימני. למרות זאת המשיכה אולגה להיות דומיננטית במגרש כשהאורחים מנסים פה ושם לתקוף, כמו במחצית הראשונה אולם ללא כל הצלחה. ג'נח וגומה רשמו כמה החמצות לקראת הסיום אולם זה לא שינה הרבה ואולגה סיימה עוד וי ביומן בדרך למשחק החשוב מול מגדל העמק בשישי.
אייל עמר מאמן הקבוצה: "ניצחנו וזה מה שחשוב, לא היה כאן משחק גדול, אבל במעמדים כאלו מה שחשוב זה התוצאה ולא הדרך. הבקענו כשהיינו צריכים וידענו לעבור בשלום את המשחק בצורה רגועה ואחראית. אנו כבר חושבים על מגדל העמק, חייבים להמשיך להיות מרוכזים ולגלות ווינריות".

עשה סדר כמו רס"ר. ניסם מורד (משמאל. צילום: h.k תקשורת)



תגובות

+ הוסף תגובה
1
אוהדי אולגה, מאחלים לכם
(קביליו יפו: 11:54 05-05-2011)
את כל הטוב שבעולם. עליה מהירה וחלקה לליגה א'. אחים אתם
2
דחיה -קטנה
(חדרתי בדם: 12:08 05-05-2011)
בשלושה ימים אבל בשישי אין ספק שהעונה של אולגה מסתיימת בתבוסה ביתית קשה!
3
חדרתי כנס
(אוהד אולגה: 14:39 05-05-2011)
אתה אדם עלוב ומסכן אולגה הם אנשים חמים ואוהבים לעומת הפועל חדרה אוכלי אדם גם אם לא נעלה נוהב את הקבוצה יסמרטוט ויש אלוהים הוא עם אולגה
4
כנסו
(חדרתי כנס : 14:41 05-05-2011)
כל האוהדים של חדרה באולגה מעניין למה ימסכן תהנה ותיתפוצץ
5
אוהבים
(אולגה : 14:43 05-05-2011)
אוהבים אותכם תוחיכו לכולם כמה אתם שווים
6
בהצלחה לאולגה
(שמוליק: 15:30 05-05-2011)
שיהיה לכם בהצלחה באמת...אני גר בחדרה ולמרות זאת אני מגיע לראות אתכם משחקים , מחר יעלה כסף כניסה?
7
לאפסנאי-אולגה
(חדרתי בדם: 18:03 05-05-2011)
מחר בשעה טובה ניגמרת העונה של אולגה אז תוודא שכל התלבושות הכדורים העזרה ראשונה רשתות- השערים יחזרו אליך בשלמותם כי בשנה הבאה שתבוא עלינו לטובה אולגה תמשיך לדשדש בליגה ב ולחלום על עליה לכן עצתי לך שמור על כל הציוד בשלמותו! ;
8
לא-מקנא
(חדרתי בדם: 18:20 05-05-2011)
באוהדי אולגה על השבוע הבא העצוב שיעבור עליהם על הבכי והצער שיהיו שם לפחות ביום -העצמאות תנסו למרות שזה יהיה קשה להיות שמחים!
9
מגדל הפעם באמת עליתם לנו על העצבים...
(אוהדי אולגה: 19:30 05-05-2011)
מנסים לגנוב לנו את הביתיות אפסים שכמוכם
10
בבקשה לא לענות לחדרתי -בדם
(אוהד אולגה שמבין: 19:31 05-05-2011)
11
ימותו הקנאים
(תמר גניש מ.ס גבעת אולגה: 22:10 05-05-2011)
לשונאי אולגה באשר הם: הגענו למה שהגענו בזכותתת ומה שלא יהיה למרות השאיפות שלנו בצדק נמשיך הלאה בראש מורם וגאה וגם את עצמאות נחגוג באהבה להישגים הגענו כבר עם גביע אחד כבר קיבלנו וב"ה גם השני יגיע גביע העלייה החשוב ביותר נעלה ונצליח אמן!!!!!!!
12
חחחחח יחדרתים אפסים
(אולגאי בדם: 13:17 06-05-2011)
קודם מי שמחזיק אותכם זה סבי שאולוב חלוץ אולגאי ששנה הבאה יבוא אלינו כי עדיף לו קבוצת צמרת בליגה א' ולא קבוצה שכל שנה מועמדת לירידה...קביליו יפו אחים אתם אוהבים אותכם
13
ל-12
(חדרתי בדם: 15:10 06-05-2011)
חתיכת אפס מאופס באיזה זכות אתה מדבר בשם סבי-שאולוב ?הוא הסמיך אותך לדבר בשמו?תזהר שלא תתבע על ידו ! בניגוד אליך ערס מאופס סבי בחור מקסים ושחקן נהדר שיעדיף קבוצה צעירה ובריאה על-פני ערסים כמוכם שעוד שלוש שעות בדיוק מסיימים את העונה!!!
14
חחחחחח..... יום העצמאות ??? תלך כמו שפן אחרי הבוס שלך שילקק לנו על הבמה... ואתה, יש מאחרי הבמה כספומט תעמוד מולו ותבכה... למה ?...למה? למה אין לכם נשמה , קהל, הנהלה ומאמן כמו לאולגה ? למה אנשי חדרה רק רודפי בצע ? למה נקלעת למצב כל כך מביך ?
15
לחדרתי בדם ...הצעה אחרונה
(אש בגבעה: 08:02 07-05-2011)
איזה דם ואיזה נעליים... יש לך הזדמנות לבקש סליחה מאנשי אולגה.. יש לנו הצעה שתהפוך אותך לבן אדם שמח: נעשה לך עירוי דם משקית מעורבת של אנשי אולגה כך תקבל קצת אהבת חינם,קצת כבוד , קצת רגש והרבה נשמה... אח"כ נשלח אותך להחלמה בבית קפה של דודי בחוף הים..

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?