אחת נשארה, השניה בדרך?

ההצגה הכפולה שהייתה בנהריה לא הניבה כדורגל גדול אך הקרבה ומלחמה ראינו גם ראינו. בסיומו של יום ארוך התבטלה תוצאת הדרבי. בית"ר נשארה אחרי ניצחון על מג'ד אלכרום. הפועל הפסידה לבני ג'דידה ותשחק ביום שישי על ההישארות בליגה.

כשהיה ברור כי שתי הנהריניות יארחו את משחקי הפלייאוף התחתון בביתן החל הקרב על שעת המשחק. בסופו של דבר ובגלל שסיימה במקום ה-12 קיבלה הפועל את הזכות לארח אחה"צ ובית"ר הייתה צריכה לשחק ב-14:15.
כיאה למשחקים בהם התוצאה קובעת יותר מהדרך, כדורגל מבריק לא היה וזאת בלשון המעטה. כשהתפזר הערפל הבטיחה בית"ר את הישארותה ואילו הפועל הופתעה ע"י בני ג'דידה ותצטרך להתמודד ביום שישי במשחק ההכרעה נגד הירידה עם מג'ד אלכרום.
בית"ר נהריה – מג'ד אלכרום
לאחר ההפסד בדרבי עלתה בית"ר נהריה נחושה לנצח והסיר את חרב הירידה מצווארה. אל בין קורות שערה של מג'ד אלכרום חזר סאהר סבע שהוזעק בשבוע שעבר לאחר פציעתו החמורה של השוער השני.
כבר למן הפתיחה התפתח על המגרש משחק אגרסיבי וחסר פשרות מצד שתי הקבוצות שלעיתים היה דומה יותר להתגוששות מאשר לכדורגל. בדקה ה-15 עלתה נהריה ראשונה על הלוח כשגדעון שרביט ניצל טעות בהגנת מג'דל וקבע מקרוב 0:1.

שער ששווה הישארות. גדעון שרביט (צילום: מיכאל פישנזון)
מג'דל ניסתה בכל כוחה לחזור למשחק ולהשוות אך הגנת נהריה ובעיקר שוערה, דוד אפוטה לא הקשו לבלום את חלוצי מג'דל החלודים משהו.
המחצית השנייה הייתה תעתיק דומה לראשונה. כדורגל לא היה ולמעט התקפות בודדות פה ושם התרכז רוב המשחק בין קצה רחבה אחת לשנייה.
בדקה ה63 הגיע נאדר זאיר המקומי מול שוער מג'דל אך שיגר את הכדור לשמיים. בדקה ה-70 כבר ראה ספסל האורחים את ה-1-1 כשאניס אבו רומי ניצב לבד מול שער חשוף לגמרי אך להפתעת כולם בעט לקורה !!
עד לסיום הצליחה כל קבוצה לסכל את התקפותיה של השנייה באיבן, בעיקר נהריה שכאמור, הראתה אופי ונחישות, נלחמה על כל כדור וזכתה בניצחון סופר חשוב שהקנה לה עוד עונה בליגה ב'.

הרבה לחץ השתחרר. ניסים אלפסי וניסים אדרי (צילום: מיכאל פישנזון)

הפועל נהריה – בני גדידה
השאננות של שחקני הפועל לאחר הניצחון בדרבי עשתה את שלה. ג'דידה שסיימה את העונה במקום ה-15 ונראתה מפורקת, הפתיעה כשהחזירה לשורותיה את רוב שחקני הסגל המנוסים ונהריה הייתה זו ששילמה את המחיר.
פתיחת המשחק היתה שייכת דווקא למארחים. שהמחוג עוד לא עשה הקפה מלאה משריקת הפתיחה פרץ פדריקו מלמד מאגף ימין, הוציא כדור רוחב לאבי בן סימון שלא התבלבל וקבע 0:1 מהמם לנהריה.
האורחים לא נשברו. בדקה ה10 קיבל רשיד טאהר כדור כשהוא לבדו מול אפי שמואל אך השוער ירד לרגליו, הרחיק את הסכנה אך נפצע כתוצאה מהיתקלות עם החלוץ.

יתרון מהיר שלא עזר. שוער ג'דידה, עוביידה מילחם ופרדריקו מלמד (צילום: מיכאל פישנזון)
בדקה ה25 קיבל חנן אלמקייס כדור מול שוער האורחים אך הופתע ממנו ובזבז הזמנות טובה לכיבוש כשבעט גבוה מעל השער. דקה לסיום המחצית יצאה ג'דידה להתקפה מצד שמאל, הכדור הוגבה לעבר החלוץ מוחמד שעבן, בלם נהריה, מומי פזאקר הרחיק לו טוב ושעבן שעט על המציאה השווה מקרוב בזמן קריטי במשחק. 1:1 במחצית.
במחצית השנייה חיפשה נהריה לכבוש כמה שיותר מהר ולהחזיר לעצה את היתרון. ההזמנות הטובה ביותר הגיעה כשבן סימון קיבל כדור לתוך הרחבה אך בעט לקורה.
בדקה ה60 הגיעה ג'דידה למצב משלה. יניב בן יוסף, הטוב בשורותיה הגביה לעבר שעבן שהכניע את שמואל אך לא את פזרקר שהגיח משום מקום והרחיק מקו השער. בדקה ה70 קיבל אלירן דדון מסירה במרכז השדה ובעט מ-20 כדור ששפשף את הקורה.
בדקה ה77 מהפך. שעבן ניצל חור גדול בהגנת נהריה, כבש ורץ לחגוג עם קומץ האוהדים שהגיעו מג'דידה . נהריה ניסתה לחזור בכל מחיר ושלחה את כל השחקנים שלה להתקפה. בדקה ה89 נסגר המשחק. יניב בן יוסף קיבל את הכדור באגף שמאל, התקדם מעט ובעט בחצי גובה כדור שהכניע את שמואל וסגר סופית את התוצאה, 1:3 לבני ג'דידה שחגגו את ההישארות הדרמטית.

חגג הישארות דרמטית בדמעות. מאמן בני ג'דידה, איברהים כנעאני (צילום: מיכאל פישנזון)
בסיום פרצה מהומה על לא מאומה. שחקני ג'דידה נשארו לחגוג במגרש יחד עם המאמן איברהים כנעאני שלא ידע את נפשו מרוב שמחה והזיל דמעות. אנשי נהריה לא אהבו זאת והמאבטחים נאלצו להתערב ולהפריד. ביום שישי נהריה בקרב גדול על ההישרדות באותו המגרש עם מג'ד אלכרום.


תגובות

+ הוסף תגובה
1
כתבה יפה
(נהרייני: 16:57 05-05-2011)
אבי תמשיך ככה כתבה עיניינית לא כמו שאר שכותבים שטויות ושקרים,כל הכבוד!
2
עמוס הביתה
(אלי הנהריני: 17:49 05-05-2011)
הלוואי ותרדו לליגה ג רציתם את גדיידה קיבלתם את גדיידה כל מה שעינין אותכם זה להוריד את ביתר למבחנים אל נקמות ה אתם פתחתם חשבון ועוד תשלמו עליו רינגו לא סולח
3
מאמן גדיידה
(ניסים - נהריה: 23:51 05-05-2011)
המאמן הזה הבטיח שישאיר את הקבוצה בליגה למרות התנאים הקשים בהם עבד, ואם למישהו יש ספק שמדובר בתותח אמיתי הנה לכם התשובה, תהיה בריא אחי , והגיע הזמן שמאמנים מוכשרים כמוך יועסקו במגזר היהודי
4
לניסים - נהריה
(חנא איברהים כנעאני-אילת: 18:23 06-05-2011)
קודם כל אני מודה לך על המילים היפות שאמרת לגבי אבא שלי. "תותח" זו לא מילה לעומת הקסם שאבא שלי עושה בכל קבוצה שבה הוא נמצא, שבשנים האחרונות היא בני ג'דיידה.. הגיע הזמן באמת שהוא יקבל לידיו ג'וב שמגיע לו..
5
אחת נישארה השניה בדרך.
(אורנה תורג'מן: 18:39 06-05-2011)
כתבה יפה ומעניינת ,בהצלחה בהמשך ובע'ה ניפגשים בליגת העל.
6
רינגו לא סולח
(אלי הנהריני: 20:29 06-05-2011)
אל נקמות ה' רציתם להוריד את בית'ר ותראו איך הכל התהפך עליכם עכשיו בליגה ג' אני מציע לך עמוס תיקנה G.P.S כי אתה לא תמצא את המגרשים השלב הבא אינשלה תתפרקו

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?