התוצאה מקדשת את האמצעים

דבוריה שערב המחזור הקדימה את עין מאהל בשלוש נקודות הגיעה למשחק העונה במטרה ברורה: לחלץ תיקו. שיחקה מכוער אך נהנתה מיום גדול של שוערה, רדא קנואת שעצר במו ידיו את חלוצי עין מאהל. בסיום 0:0 שהבטיח מעשית את עלייתה של דבוריה ושלח את עין מאהל למבחן כנראה, מול בני עראבה

אם להיות אמיתי, ל-3,500 הצופים שהגיעו לצפות במשחק העונה בליגה ג' יזרעאל בעילוט היה מגיע יותר מבחינת כדורגל. תצוגת עידוד כפי שראיתי אתמול (רביעי) בעילוט לא ראיתי שנים. שני מחנות צבעוניים, מצוידים במיטב אביזרי העידוד והכי חשוב פעילים במשך 90 דקות נתנו למשחק אווירה של אירופה. מי שהיה במגרש אמר שזהו הסופר קלאסיקו האמיתי.

הסופר קלאסיקו האמיתי. הקהל של דבוריה (צילום: מוחמד חאדר אניס)
היו שחששו מן המשחק אך בסופו של דבר הכל עבר בשלום כשגם שני ראשי המועצות יצאו מרוצים ואפילו האוהדים.
חבל שעל המגרש הרמה לא התקרבה לזו שהייתה ביציע. אומרים שהמטרה מקדשת את האמצעים ולא תמיד האמצעים יפים לעין. מה לעשות? עבורה של מ.ס. דבוריה התוצאה הייתה חשובה - הדרך הרבה פחות. בסופו של דבר היא השיגה את מבוקשה הרבה בגלל יום גדול של השוער שלה שבמו, ידיו, רגליו וגופו עצר את חלוצי עין מאהל. גם כשעברו אותו והכדור נכנס לשער היה זה השופט, צביקה לוי שפסל את שני השערים.

אווירה של ליגת העל. הקהל של דבוריה (צילום: מוחמד חאדר אניס)
פתיחתו של המשחק הייתה דווקא של האורחים מדבוריה. בדקה ה10 הגיע הניסיון הראשון כשעמאר ז'יז'יני בעט מ15 מטר מעל המשקוף. שתי דקות מאוחר יותר הגביה מועאד עזאיזה לתוך הרחבה מוחמד שחברי בעט אך שוער עין מאהל, מוחמד מוקסקס הדף לקרן.

דבוריה ויתרה על ההתקפה. מוחמד חלילייה (בירוק) ומוחמד מטר (צילום: מוחמד חאדר אניס)
רבע שעה לקח לעין מאהל להיכנס למשחק ומכאן החל המטווח. בדקה ה15 הגביה נור אבו ליל לרחבה, הכדור הגיע לאיאד אלקוט שבעט, השוער האורח הדף חזרה לאלקוט שבעט שוב אולם עלי איכתילאת שניצב על קו השער הציל שער בטוח.

רבע שעה לקח לעין מאהל להיכנס למשחק. איאד אלקוט מכניע את קנואת (צילום: מוחמד חאדר אניס) 

אך לא את עלי איכתילאת (צילום: מוחמד חאדר אניס)
בדקה ה21 שלח אותו אבו ליל בעיטה מ15 מטר מעל המשקוף. חמש דקות מאוחר יותר היה זה שוב אבו ליל שהגביה לראשו של חאלד חביבאללה, זה נגח פנימה אולם הקוון הניף את הדגל וצביקה לוי פסל את השער בטענת נבדל לקול מחאותיהם של המקומיים.

פסילה מוצדקת. חביבאללה נוגח (צילום: מוחמד חאדר אניס)

וכובש (צילום: מוחמד חאדר אניס)
דקה מאוחר יותר מהלך זהה הפעם היה זה עלי מנאסרה שהגביה, חביבאללה נגח שוב פנימה במה שנראה כשער חוקי אולם שוב השופט ראה את הדגל של הקוון עולה למעלה ופסל את השער.

פסילה שגויה. חביבאללה נוגח (צילום: מוחמד חאדר אניס)

כובש שוב (צילום: מוחמד חאדר אניס)

ומתאכזב לנוכח פסיקת השופט (צילום: מוחמד חאדר אניס)
שתי הפסילות הוציאו את הרוח מן המפרשים של עין מאהל שהפסיקה לשחק. דבוריה מצידה לא ניסתה יותר מידי מה שהפך את המשחק לשקול לחלוטין כשרובו מתנהל במרכז השדה.
פתיחת המחצית השנייה הייתה העתק מדויק של פתיחת המשחק. דבוריה פתחה עם לחץ ובדקה ה47 היה זה מוחמד שחברי שבעט כדור חופשי למשקוף.

איש המשחק. קנואת בולם את אלקוט (צילום: מוחמד חאדר אניס)
בדקה ה-54 החליט מאמן עין מאהל להמר על כל הקופה. הוציא את עלי מנאסרה והכניס במקומו חלוץ נוסף, יוסף קאסם. שלוש דקות מאוחר יותר הוא כמעט ופרע שטר ראשון כשמסר כדור עומק לנור אבו ליל והעמיד אותו מול קנואת באחד על אחד אך ידו של השוער שוב הייתה על העליונה.

הצלה גדולה מהקו. עלי איכתילאת (צילום: מוחמד חאדר אניס)
ככל שנקפו הדקות הלך הלחץ של עין מאהל והתגבר. בדקה ה59 בעט איאד אלקוט מ20מטר למשקוף. דבוריה שניסתה לעקוץ במתפרצות כמעט עשתה זאת בדקה ה63 כשמועאד עזאיזה נותר מול מוקסקס אך האחרון הציל לקרן שלא נוצלה. בדקה ה65 הגביה אלקוט כדור לרחבה לראשו של נור אבוליל שנגח אך השוער האורח ביום גדול הדף בקצות אצבעותיו.

איש המשחק של עין מאהל. איאד אלקוט מול ביאק חביבאללה (צילום: מוחמד חאדר אניס)
דבוריה החלה לבצע חילופים הגנתיים. בתחילה היה זה ז'יז'יני שיצא ובמקומו נכנס מוחמד ג'וואדלה.
התצוגה אלקוט ואבו ליל נמשכה. בדקה ה71 הגביה אלקוט לרחבה, אבו ליל נגח ליד העמוד. מייד לאחר מכן יצא חוסין עאזם ונכנס מוחמד יוסף.

לחץ של עין מאהל לקראת הסיום. קנואת מציל עוד מצב (צילום: מוחמד חאדר אניס)

שמקבל פרכות מהחברים (צילום: מוחמד חאדר אניס)
דקה מאוחר יותר, הגביה אלקוט קרן לראשו של חאלד חביב ושוב קנואת היה במקום. בדקה ה80 שוב שיתוף פעולה בין אלקוט לחביבאללה שהגיע מול השוער וזה יצא מצוין וחילץ. ממש לפני השריקה היה זה שוב אלקוט שהגביה לראשו של נאסים ראדי שנגח ליד העמוד.

עוד הצלה של קנואת (צילום: מוחמד חאדר אניס)
תוספת זמן של כ-7 דקות לא שינתה דבר ושריקת הסיום של לוי נתנה את האות לחגיגות הגדולות ביציעים. בהחלט ניתן לציים לטובה את שני הקהלים שהתנהגו למופת. אוהדי דבוריה שחגגו לא פרצו לתוך המגרש אך תוך כדי כך, נרשם אירוע מפחיד כשאחד מאוהדי דבוריה איבד את ההכרה. חבריו חילצו אותו אל כר הדשא והוא התאושש.

עלו מעשית. החגיגות בסיום (צילום: מוחמד חאדר אניס)
למעשה צריכה דבוריה נקודה אחת בלבד במשחק החוץ עם בית"ר א.א. פאחם כדי להבטיח סופית את העלייה. עין מאהל שתתמודד עם האחרונה, בני חג'אג'רה יכולה להעפיל למקום הראשון רק אם דבוריה תפסיד כי אז יהיו לה יותר ניצחונות. בכל מקרה, היא יכולה להוא בטענות רק לעצמה. ראשית על זה שלא ידעה לנצח ושנית על איבוד שלוש הנקודות מול בני נוג'דאת בגין שיתוף שחקן שלא כדין.

רגעים מפחידים. מפנים את האוהד שהתעלף (צילום: מוחמד חאדר אניס)
בכל מקרה, תהיה לה הזדמנות נוספת כשתתמודד במשחק המבחן ככל הנראה מול בני עראבה מגליל עליון אם זו כמובן, תנצח בשבת את בית"ר כפר קנא.




החגיגות בסיום (צילום: מוחמד חאדר אניס)



תגובות

+ הוסף תגובה
1
עין מהל היו יותר טובים
(ממ: 07:29 06-05-2011)
לפי התקציר הם הגיע להם לנצח את דבוריה, אבל מה לעשות לא תמיד הולך
2
בשני הגולים שניפסלו אכן היה נבדל
(ראיתי את התקציר !: 12:43 06-05-2011)
בגול הראשון ניתן לראות בבירור שבזמן המסירה היה ניבדל ברור של איזה חצי מטר. בגול השני אי אפשר לראות בזמן המסירה אבל אחרי חצי שנייה ניתן לראות שהשחקן שנגח בנבדל !
3
עין מאהל שווה שמעון פרס
(מירו : 17:05 06-05-2011)
לוזרים !!!
4
משחק העונה
(אוהד כדורגל: 15:37 08-05-2011)
קבוצה שלא הפסידה בשום משחק ולא עולה זה מעיד על בעייה. איך הם חזרו על אותה טעות משנה שעברה שגרמה להפחתת נקודות ???
5
תשובה למס' 4
(אוהד: 12:48 09-05-2011)
הבעיה שיש קללה שרובצת עליהם פשוט הם קונים משחקים לכן הם לא מפסדים . אבל יש אלוהים בשמיים הוא רואה הכל
6
שוער גדול
(ראמי אלעוברה: 16:06 09-05-2011)
באמת יש לדבוריה שוער טוב אני שיחקתי איתו בנערים לפני 15שנה בערך מאחלים לדבוריה בהצלחה בליגה ב מרהט באהבה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?