אסי אברהמי: "עלייה ב-31 במאי? זה יום החתונה שלי"

קפטן עפולה, שיום חתונתו נופל על היום בו מתקיים המשחק האחרון של הפלייאוף כבר מפנטז על חגיגה כפולה: "אחרי שאכזבנו בגדול את ראש העיר ואת האוהדים נרצה מאוד לפצות אותם". סילבס חזר לאימונים. שריקי ונחמני ייעדרו מול טבריה בגלל צהובים

"אני מתחתן ב-31 במאי (ג') שזה יוצא היום בו מתקיים המשחק האחרון של הפלייאוף", כך חשף השבוע הקפטן החדש של עפולה אסי אברהמי בהתרגשות, רגע לפני המשחק מכריע מול טבריה. הקשר כבר מפנטז וחולם על חגיגה כפולה, "אני רוצה לחגוג עם כל העיר את העלייה ואחרי זה עם החברים בחתונה שלי. האמת, כשקבעתי את התאריך חשבתי שעד אז נעלה כבר ליגה אבל בדרך השתבשו קצת התוכניות. אני מקווה שלמרות הכל בסוף נעלה ליגה".
אברהמי בן ה-28, שכבש בניצחון המרשים האחרון 1:4 מול כפר כנא, נשמע השבוע שבע רצון מהתאוששות של קבוצתו במאני טיים. "כישרון ויכולת תמיד היו לנו רק היה חסר הביטחון. במשחקים האחרונים אפשר לראות שהביטחון חזר לשחקנים. הם משחקים עם המון התלהבות ומפגינים רוח לחימה ומחויבות שלא היו קודם לכן".
"מקווים לפצות את ראש העיר ואת הקהל"
אברהמי, כמו מנהיג אמיתי יודע לקחת אחריות ולהודות גם בכישלון, לפחות עד לנקודה הזו של העונה. "שלא נטעה, הקבוצה נבנתה לעלות מהמקום הראשון. פתחנו את העונה מצוין וראינו כבר את הליגה לאומית באופק אלא שאז הגיעה נפילה גדולה. לצערי הרב אכזבנו בגדול את ראש העיר ואת כל האוהדים שלנו", אומר הקפטן בגלוי לב ומקווה לפצות את כולם. "היו רגעים מאוד קשים העונה ובמיוחד אחרי ההפסד בבית לצור שלום. אפילו אני, שאף פעם לא נוהג להרים ידיים, כבר התחלתי לחשוש על המקום בפלייאוף. לשמחתי חזרנו לעצמנו ברגע הנכון. בחודש האחרון השחקנים מראים המון אכפתיות ורוח לחימה ואנו מאמינים בתוך תוכנו שאפשר לעשות עלייה".

מקווה לחגיגה כפולה. אסי אברהמי (צילום: יניב ליכט)
"אנחנו תלויים בעצמנו"
מחזור אחד לפני סיום העונה הסדירה הקרב על המקום השני בטבלה נראה פתוח לחלוטין. הפועל עפולה, אסי גלבוע וקרית אתא מצויות בטבלה עם 56 נק' (עפולה מקום שני בזכות הפרש שערים עדיף).
"ידענו שהישורת האחרונה תהיה קשה מאוד", אומר הקשר האחורי המצוין של עפולה, שגם בתקופות פחות טובות של הקבוצה שמר על יכולת יציבה. "חשוב מאוד שנסיים במקום השני בכדי שנזכה ביתרון הביתיות. אנחנו די תלויים בעצמנו. ניצחון שלנו מול טבריה ואנחנו משיגים את המטרה. ברור לנו שזה לא הולך להיות קל. טבריה היא אולי היריבה הכי קשה בליגה. קבוצה חזקה שמאומנת היטב. רק אם נהיה אגרסיביים ונחושים כמו בתקופה אחרונה אנחנו ננצח את המשחק".
בתוך כך, קובי שריקי ומתן נחמני ייעדרו במשחק מול טבריה בגלל צהובים. הקשר הבכיר חיים סילבס חזר להתאמן באופן חלקי והוא צפוי לחזור לסגל לקראת משחקי הפלייאוף.




תגובות

+ הוסף תגובה
1
שיהיה לנו בהצלחה בטבריה...אמן
2
מנהיג אמיתי
(אוהד: 13:06 06-05-2011)
3
החתונה בטבריה?
(מודאג: 19:06 06-05-2011)
איזה תרוץ עכשיו?
4
טבריה
(אילן המכונה בנדה : 19:52 06-05-2011)
קבוצה של לוזרים קבוצה של שקל חצי
5
הרסו לו את החתונה
(עמי: 01:09 07-05-2011)
6
כי חיים ובועז כיסחו קירות בבית בדרום חחחחחח
7
שמןןןןןןן
(עפולאי: 00:40 08-05-2011)
8
עפולה ! ואסי אברהמי איך כמוך אתה שחקן תותח ! ואנחנו ננצח בקריית אתא והשמיים יהיו הגבול .

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?