נפרדו בחיוכים

החדשה הכי מעניינת שסיפק המשחק בין הפועל ירושלים לבני טייבה שהיה משחק הפרידה של שתיהן מליגה א' הייתה הסיכום של הירושלמים לעונה הבאה עם המאמן, לופא קדוש. המשחק עצמו התנהל על מיי מנוחות כששתי הקבוצות עלו בהרכבים מישניים. בסיום 0:2 לירושלים שחותמת עונה גדולה

שיחת היום ברחוב הירושלמי הייתה האם לופא יחתום לעוד עונה באם לאו. בחצות יום חמישי נסגר סופית ההסכם, המאמן קיבל שדרוג בשכרו וימשיך גם בליגה הלאומית. אתמול נפרדו הוא והקבוצה באופן רשמי מליגה א'. בדיוק כמו היריבה, בני טייבה שעושה את הדרך ההפוכה.
עד כדי כך לא עניין המשחק את 300 האוהדים המקומיים שהם התעסקו באחות הקטנה מבגבעת זאב שהתמודדה במשחק הישרדות מול דימונה ובמאמן הירושלמי, שלומי עמר (אקס הפועל ירושלים) שנאבק במקביל נגד הירידה עם קבוצתו צפרירים חולון.

חתם לעונה נוספת. לופא קדוש (צילום: רועי אלחנני)
כיאה למשחק מסוג כזה עלה לופא עם הרכב צעיר כשהבלם, אור מיוסט קיבל דקות ראשונות במדי קבוצת הבוגרים. טייבה מצידה הגיעה רק כרבע שעה לפני הפתיחה ועם 12 שחקנים בלבד. במגרש הסתבר כי שכחו את אפודת השוער ונאלצו להשאיל אפודה מהקבוצה הירושלמית.
המשחק עצמו היה פתוח ומשוחרר לשני הצדדים, אם כי לא נרשמו יותר מידי מצבים. הירושלמים שיחקו בהילוך שני ודומה היה כי יכלו לכבוש בכל רגע נתון. מן העבר השני, טייבה כמעט ולא הטרידה את יניב בן הרוש שלא נאלץ אפילו למתוח את אבריו. כבר בדקה ה-3, בהתקפה הראשונה הממשית במשחק נכבש השער הראשון. אלרין זראי פרץ משמאל, העביר רוחב לתוך הרחבה ואלעד מעיין שהגיע ראשון לכדור דחק מחמישה מטרים פנימה, 0:1 ירושלמי.

יתרון מהיר. חוגגים את השער הראשון (צילום: רועי אלחנני)
חמש דקות מאוחר יותר, שוב היה זה זראי שבסיומה של פריצה נוספת שיחרר בעיטה מ-15 מטר בסמוך לעמוד השמאלי של השוער האורח, יקיר קרטה. בדקה ה-10 נפגי מעיין בצורה קשה (כנראה קרע ברצועה הברך) ונאלץ לנטוש את המגרש. במקומו נכנס אלי דרעי.
עד לסיומה של המחצית התנהל המשחק בעצלתיים כשכאמורף ביציעים הימרו על שלומי עמר אם ישאר בליגה או לא. בשלב זה זה נראה רע מאד כשהוא פיגר 1:0 ואילו נחלת הוליכה באותה התוצאה.

התעניינו יותר בשלומי עמר מצפרירים. אוהדי הפועל ירושלים (צילום: רועי אלחנני)
גם המחצית השנייה לא בישרה שינוי במשחק. בדקה ה52 הגביה אופיר עזו (אחד הבכירים ששיחק) כדור חופשי, אלון סולטן עלה מעל כולם ונגח ליד העמוד. בדקה ה71 הובטח הניצחון. זראי הגביה לרחבת טייבה, ההגנה פספסה ואלי דרעי שנותר מול השוער, פרגן ב"קטנה" לחן מנצורי שמול שער ריק גלגל פנימה, 0:2.

השחקנים הבכירים נחו. אדם מזרחי וחבר (צילום: רועי אלחנני)
ירושלים לא לחצה על הדוושה והמשיכה לשחק בהילוך שני. זה לא הפריע לה חמש דקות מאוחר יותר כמעט ולכבוש את השלישי כשאליאור ועקנין הפגיז מ20 מטר כדור שפגע במשקוף והורחק.
בסיום 0:2 קליל לירושלין שמסיימת בצורה יפה עונה בליגה א'. שפט היטב, אביב חגשי.


תגובות

+ הוסף תגובה
1
כל הכבוד להפועל י-ם
(עינב: 12:45 07-05-2011)
היינו פשוט גדולים על הליגה הזו . בהצלחה בשנה הבאה בלאומית !!!!
2
בתור אוהד של הפועל ערד
(שי: 12:48 07-05-2011)
אני גם אוהד של בית"ר ירושלים ואחרי זה של הפועל ירושלים וכמובן של הפועל ערד. מזל טוב להפועל ירושלים אני רוצה אותם בליגת העל . יאללה הפועל ירושלים מלחמה. והפועל ערד מקווה שתפתח את העונה הבאה ותשחק טוב. יאללה הפועל ערד מלחמה.
3
בצע אבחון
4
הקנאה והשנאה
(ami_greenfeld: 22:55 07-05-2011)
ירושלמי תזדהה בשם ואל תתחבא מאחורי כינוי אתה כנראה מאוהדי קטמון תאכל את הלב מקנאה ושב בשקט או שתחזור לאדומה האמיתית
5
תגיד, גרינפלד,
(אלדד: 10:56 08-05-2011)
בתור אוהד של הפועל משנות החמישים, איך קורה שאתה כותב כמו ערס בן 12? "שב בשקט" זה הביטוי הכי חזק שיכולת לחשוב עליו?
6
תגובה ל 5 ואלעד מעיין
(ami_greenfeld: 22:01 09-05-2011)
5 אם זו התגובה שלך, היא לא ראויה להתיחסות . ב: אלעד מעיין לא קרע חלילה את רצועת הברך, ולא נלקח לביה"ח אלא רק שם קרח על מקום הפגיעה ,ואפילו א ין צורך בצילום. זאת לפי דבריו של יוסי פסו ואני ראיתי אותו ביום שבת במשחק של הנוער נגד השקמה 4-2 להפועל י-ם

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?