שלוש בדרך לשלישי

במחזור הנעילה של העונה הסדירה אירחה קרית אתא את מ.ס. כרמיאל/צפת שהגיעה למשחק ללא מטרות. אתא עשתה את העבודה עם 0:3 קליל והעפילה למקום השלישי בדרך לאירוח המשחק מול עפולה בפלייאוף

עירוני קרית אתא אירחה את מ.ס. כרמיאל בידיעה שמיקומה בטבלה אינו תלוי רק בעצמה. האורחת הגיעה ללא לחץ לאחר שסיימה את העונה.
לאחר רבע שעה של גישושים עלתה קרית אתא ליתרון. גיא בוגנים איבד כדור על סף הרחבה לאילן טל שניסה לחדור לרחבה ונבלם, הכדור הגיע לליאור דהן שניסה לבעוט אך הבעיטה נחסמה ע"י אילן סויסה ועל הריבאונד עט מוטי בן חמו שנכנס לרחבה ושיגר טיל מ-12 מ' לרשת, 0:1 מקומי.

גישושים בפתיחה. יוסף הייב ונדיב סימן טוב (צילום: חיים אברהם)
בדקה ה-22 עוז משה מצא את טל לבדו ברחבה והגביה לעברו, טל שלא היה מכוסה נגח ממצב טוב ליד הקורה ורשם החמצה גדולה. המקומיים הגבירו את הלחץ שהניב מספר מצבים טובים. באחת מהן בן חמו ניסה את מזלו מ-25 מ' אך מצא את שוער האורחים לירון יגר במקום.
שבע דקות להפסקה רשמה כרמיאל/צפת את אחת ההתקפות הבודדות שלה במחצית. אלון רבינוביץ' פרץ בימין וניסה להגביה לרחבה, משה נגע בידו והשופט לא היסס לרגע והצביע על הנקודה הלבנה. את האחריות לקח קפטן האורחים אילן סויסה שבעט מחוץ למסגרת בצורה לא אופיינית.
על סף השריקה למחצית המגן הימני נדיב סימנטוב הרים לטל שהתרומם גבוה מעל כולם ונגח בעוצמה פנימה, 0:2 מוצדק כשטל העלה את מאזנו ל-16 כיבושים שהציב אותו כמלך שערי הליגה.

המשחק נגמר במחצית. איליה זאיקה מול אדם וייר (צילום: חיים אברהם)
גם המחצית השנייה התנהלה בשליטתה של אתא כשכרמיאל/צפת התבססה על מתפרצות. בדקה ה-65 רגע של מחלוקת. סימנטוב מצא את טל בתוך הרחבה, זה הסתובב ובעט כדור שספק פגע בידו של סויסה, הדגל של הקוון נשאר למטה וגם השופט הורה להמשיך. כל ספסל אתא קם על רגליו בטענה לפנדל ורטן על שיפוט לקוי.

משחק טוב למרות השלישייה שספג. לירון יגר (צילום: חיים אברהם)
רבע שעה לסיום אקס כרמיאל/צפת, אלכסיס ויינשיין נכנס למגרש ושלוש דקות לאחר מכן הוא גם מצא את הרשת. בן חמו בעט מ-17 מ' וראה עוד הצלה יפה של יגר שהדף לקרן. טל הרים את הקרן היישר לראשו של ויינשיין שמקרוב נגח את השלישי וגמר למעשה את הסיפור.
עשר דקות לסיום עדי חזן בעט חזק מרחוק וגרם למנדס להתעופף כדי להדוף לקרן ממנה האורחים לא הצליחו לייצר איום על השער. דקה חלפה ודהן העביר רוחב לתוך הרחבה לעברו של טל, אך יגר יצא אליו וחסם את הבעיטה שלו ושלח את הכדור לקרן.

לא נתנו לכרמיאל/צפת להיכנס למשחק. סהר אלז'ירט מנסה את מזלו (צילום: חיים אברהם)
בסיום הראה לוח התוצאות 0:3 לאתא שרצו אל מקלטי הרדיו כדי לשמוע ולהתעדכן מהנעשה בטבריה. עם שמיעת הבקעת השער השלישי לטבריה מול עפולה נשמעו קריאות שמחה רבות מצד אנשי קרית אתא לאחר שנודע כי היא זו שתארח את המשחק הראשון בפלייאוף מול עפולה, שייערך ביום חמישי הקרוב.

תגובות

+ הוסף תגובה
1
איפה הקהל?
(תומר: 19:12 07-05-2011)
אני לא מבין איפה הקהל של קרית אתא,מדובר בקבוצה טובה וחבל שהקהל לא מגיע
2
עפולאים מגעילים כנסו דחוף
(מחאמיד [מעודכן]: 19:41 07-05-2011)
אתם חרצתם את גורלכם ברגליכם יא אפ00000000ים כל הכבוד לאסי תמשיכו עפולה שק חבטות כנסו בהם חזק בהצלחה מכבי א א פחם
3
מישהו מכיר את הבחור שצועק כל המשחק " קרית אתאאאאאא , 5 שקל קרית אתא, מי מביא לי 5 שקל קריתתתתת אתא" , הוא הקמע!
5
כנסו כולם
(קרית אתא : 09:28 08-05-2011)
יאלה אוהדי קרית אתא לבוא למשחק ביום חמישי ב 4 ורבע נגד עפולה יאלה מנצחים את האפסים העלווווווווו יאלה אתא ליגה לאומית
6
לשלושת הזבלים שמעליי כנסוו
(אוהד עפולה: 21:16 08-05-2011)
יש אלוהים והוא קיים חי ובועט ואת ההוכחה לכך אתם תראו ביום חמישי.!
7
המשחק בין קריית אתא לצפת היה מכור
(וויצמן יער: 00:45 09-05-2011)
גם המשחק בין צפת לטבריה היה מכור שאלו את ציון
8
לעפולה מ ס א א פחם החזיקו לכם אצבעות
(מחאמיד [מעודכן]: 14:26 13-05-2011)
נראה אותכם מחזיקים להם אצבעות נגד אולגה ::: התשובה היא ש אתם לא תעשו את זה מפני שאתם וומפירים ומה גם אני בטוח שאתם לא יודעים מה זה וומבירים

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?