הפי אנד בגלבוע

בישורת האחרונה של העונה תפסה אסי גלבוע את המקום השני על חשבונה של עפולה לאחר שגברה 0:2 על מכבי כפר קנא. המאמן נעים עם הפנים לפלייאוף: "אם טבריה ניצחה את עפולה אז אני יודע שמצפה לנו משחק קשה". היו"ר רמי אלהרר: "קבוצה טובה ומאמן טוב יש לנו. עכשיו אנחנו צריכים גם את השקית מזל בפלייאוף

סוף טוב הכל טוב: ניצחון ביתי 0:2 מול מכבי כפר כנא משערים של סולטן זועבי וקובי סוויסה, ובמקביל ניצחון דרמטי של עירוני טבריה 2:3 מול עפולה, סידרו לאסי גלבוע את המקום השני בטבלה ברגע האחרון. המשמעות: אסי גלבוע תשמור על יתרון ביתיות לאורך משחקי הפלייאוף, שיחלו כבר ביום חמישי הבא (16:15).
שחקני אסי גלבוע עלו למשחק מול מכבי כפר כנא בידיעה ברורה כי רק ניצחון ביתי ובמקביל מעידה של עפולה במשחק החוץ מול טבריה יכולים לסלול את דרכם אל המקום השני המיוחל. הפתיחה של המשחק הייתה חלשה מאוד. אסי גלבוע שחסרה בהרכב את אזאוצ'ה אודינקה וכפיר דר הפצועים החזיקה יותר בכדור אך ללא תכלית. מן העבר השני, במכבי כפר כנא, שלמעשה כבר הבטיחו את הישארותם בליגה, לא באו לעשות הנחות ונלחמו על כל כדור במגרש, אם כי לא היה להם הרבה מה להציע בחלק הקדמי.

דווקא כפר קנא נלחמה. סולטן זועבי נשמר ע"י אדיר שמעון (צילום: אורי דוד)
בדקה ה-31 הכישרון הצעיר סולטן זועבי, ניצל טעות קשה במרכז ההגנה של כפר כנא בכדי לעלות את קבוצתו ליתרון ראשון. כפר כנא עוד לא התאוששה מהפיגור והקשר המצוין קובי סוויסה כבר דאג להכפיל את היתרון-עם בעיטה נהדרת מסף הרחבה שהסתיימה עם כדור בחיבור.
במהלך הפסקת המחצית התעדכנו שחקני אסי גלבוע במתרחש במגרשים האחרים, ובמיוחד במגרש בטבריה, שם הובילה עפולה ביתרון מבטיח 0:2 ( תוצאה שהייתה משאירה את אסי גלבוע במקום ה-3).

סגר עניין. קובי סוויסה (צילום: אורי דוד)
בשלב זה, אף אחד בגלבוע לא דמיין לעצמו תסריט דרמטי בו טבריה תעשה מהפך מול עפולה. עם פתיחת המחצית השנייה, דומה היה כי בגלבוע השלימו (לפחות זה נראה ככה על פני השטח) עם המקום השלישי בטבלה ומסביב כבר החלו לדבר על המשחק הראשון בפלייאוף מול קרית אתא.

משחק מסורבל משהו במחצית השנייה. שחקני גלבוע בהתקפה (צילום: אורי דוד)
אלא שבזמן שבמגרש ביעל התנהל לו משחק מסורבל, משעמם ומרגיז, במגרש בטבריה התנהל לו משחק סופר דרמטי, שבסיומו הקבוצה הביתית רשמה מהפך דרמטי (ניצחון 2:3 מול עפולה), שסלל את דרכה של הגלבוע היישר למקום השני בטבלה.
כצפוי, בסיום שררה שמחה גדולה בחדר ההלבשה של אסי גלבוע, שתפסה את המקום השני, על חשבונה של הפועל עפולה שירדה למקום הרביעי.

שמחה גדולה. הספסל של גלבוע צוהל לאחר היוודע התוצאה מטבריה (צילום: אורי דוד)
מאמן אסי גלבוע פליקס נעים לא ידע את נפשו מרוב. "אני המאמין הכי גדול. גם היום האמנתי שאנחנו יכולים לסיים במקום השני", הודה המאמן בהתרגשות ופרגן גם לעירוני טבריה על הרוח לחימה והספורטיביות במשחק מול עפולה. "מגיע כל הכבוד לטבריה. לא התפלאתי מזה שטבריה ניצחו אלא בעיקר מהדרך שבה עשו זאת. להפוך פיגור של שני שערים ולנצח בסיום 2:3 זה מעיד על אופי. כמובן, שאם טבריה ניצחו את עפולה בצורה כזו אז באופן אוטומטי אני יודע שמצפה לנו ביום חמישי משחק מאוד קשה".
גם היו"ר רמי אלהרר התפנה מהחגיגות הגדולות שהיו ליד חדר ההלבשה ואמר: "לא יכולנו לדמיין סוף יותר מתוק מזה. מגיע לשחקנים ולקומץ האוהדים הנהדר שבא לתמוך בנו היום. אני מקווה שנעשה את העבודה בפלייאוף. חשוב מאוד היה לנו לסיים במקום השני ולזכות ביתרון ביתיות. אין ספק שאני מסכים עם האמרה 'ביתך הוא מבצרך' כי באופן טבעי כשמשחקים בבית אז מרגישים הרבה יותר בנוח". לגבי הציפיות שלו לקראת משחקי הפלייאוף הוסיף היו"ר: "אני מאוד אופטימי כי קבוצה טובה יש לנו, ארגון טוב יש וגם מאמן מצוין, עכשיו אנחנו צריכים גם את השקית מזל. כל קבוצה לפעמים צריכה את המזל לצידה בכדי להשיג מטרות".


צפו בשערים של גלבוע שהעלו אותה למקום השני (צילום: אלק משוב)

תגובות

+ הוסף תגובה
1
מחכים לטברייה (:
(גלבוווע: 16:52 07-05-2011)
2
הטברינים באים ....
(הטרמפיסט: 18:13 07-05-2011)
לפרק אותכם יכורדים לא מפותחים אנחנו הקבוצה הכי חזקה בפלי אוף
3
פליקס
(גבי : 20:28 07-05-2011)
כל הכבוד למאמן אסי גלבוע
4
יכורדים באים לנצח אותכם רק טבריה עולים
5
גלבוע תגידו תודה למאמן
(גבי : 21:38 07-05-2011)
6
לא יעזור לכם...
(עמינדב חכמון: 07:09 08-05-2011)
לשחקני אסי במיוחד ולאוהדים ולהנהלה ,אתם יודעים שאתם תפסידו גם כששיחקנו אצלכם היינו יותר טובים עירוני טבריה שווה יותר מכל ליגה א'. למה לכם לעלות ? כדי שלא תשחקו בקופסת הגפרורים שלכם . זו בושה . בין כה וכה אני מקווה שננצח בעזרת הקב"ה ונעלה
7
אסי הקבוצה הכי טובה בליגה
(אוהד: 11:44 08-05-2011)
8
ימאמן לא נעים קובי זה שחקן?
(יכיאל מ: 07:20 09-05-2011)
עונה שלמה 17 אלף שקל לחודש דירה רכב ו3 שערים מי הטיפש שהביא את העקום הזה? ומי החמור שנותן לו לשחק?
9
עפולה
(עפולעי : 18:35 09-05-2011)
אסי גלבוע אתם קבוצה בלי קהל סתם אנשים רעים שפשוט מקנאים מעפולה והקבוצה אפילו אים תהיו בליגת על זה לא שווה
10
שישי הבא בכפר סבא
(החוזה: 09:10 10-05-2011)
אסי נגד מכבי יפו. אלי גוטמן נגד גבי בורשטיין. טייק 2
11
לטבריה
(אלמוני: 19:37 11-05-2011)
טבריה אתם מנצחים בהליכה,רק ששבוע אחר כך, אתם תאכלו אותה בעפולה ,.
12
לאסי מכל הלב כנסו
(מחאמיד[מעודכן]: 16:17 12-05-2011)
תקחו ממכבי א א פחם את תפילת הדרך ולא תצטערו דברו לליגה בגובע העיניים אתם לא נחותים מאף קבוצה בליגה כולל אותנו אז קדימה וביעיניים עצומות

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?