דרוש: כרטיס לליגה הלאומית

המפגש האחרון בין הקבוצות. המפגש האחרון בין הקבוצות.
עירוני קרית אתא והפועל עפולה ייפגשו מחר (16:15) לדו-קרב שיקבע מי תעלה לגמר המחוז. רגע לפני שזה קורה, תפסנו לריאיון את השוערים של הקבוצות, אסף מנדס ואודי לוי, שמקווים לעשות את הבלתי ייאמן ולעלות לליגה הלאומית.

מחר (חמישי), ב-16:15, תעלנה לכר הדשא בקרית אתא שתי קבוצות מנוסות מאוד. עירוני קרית את בהדרכתו של רוני דורה, והפועל עפולה של אילון שווגר. המטרה של שתיהן היא ברורה- לנצח את המשחק ולהעפיל לגמר המחוז שייערך ביום שני מול זו שתנצח במפגש בין אסי גלבוע לעירוני טבריה.
בפעם האחרונה ששתי הקבוצות נפגשו זה נגמר בניצחון עפולאי במשחק הראשון של שווגר על הקווים. מאז הדברים השתנו. עפולה מגיעה למשחק הזה לאחר הפסד דרמטי לטבריה, והיא סוג של סימן שאלה. לצד משחקים טובים היא נוטה לקרוס ברגעי המאני-טיים תחת הלחץ, לא מספקת כדורגל טוב ומאבדת נקודות. קרית אתא תקווה למעידה עפולאית גם מחר. עם שחקנים כמו נדיב סימן טוב, אלירן אלקיים ואילן טל, החבר'ה מהקריות בהחלט לא מגיעים כאנדרדוג, בעיקר לא כשהמשחק במגרשם הביתי.
שוערה של הקבוצה, אסף מנדס, שמציג העונה יכולת טובה, מגיע דרוך ומוכן לקראת המשחק אך מסרב לצאת בהצהרות מפוצצות: "התחושה לקראת הפלייאוף היא טובה. אנחנו מגיעים במוטיבציה גבוהה. המשחק מול עפולה הוא למעשה כמו משחק גביע, מכאן אין דרך חזרה. אנחנו מגיעים במומנטום טוב ורוצים לעלות ליגה. סיימנו לפני עפולה בטבלה ואנחנו לא מגיעים כאנדרדוג. לא ספרו את קרית אתא לעליית ליגה? בוא נחכה שייגמר הפלייאוף ונראה מה יהיה".
מה לדעתך יהיה הדבר שיכריע את המשחק?
 "במשחק אחד הכל יכול להיות. הקבוצה שתרצה יותר ותילחם יותר, היא זו שבסופו של דבר תנצח ותעפיל לגמר הפלייאוף. אין פערים גדולים בין הקבוצות ומה שיכריע זה רק המלחמה על המגרש".
מנדס אינו מייחס חשיבות לכך שהמשחק ייערך במגרשה הביתי של קבוצתו ואמר: "הביתיות היא לא כזאת קריטית. אנחנו צריכים לנצח בכל משחק ולא משנה אם זה בבית או בחוץ"

   "במשחק אחד הכל יכול להיות".אסף מנדס
כידוע, במידה שלא תהיה הכרעה בתום הזמן החוקי, המשחק ייכנס להארכה ואחריו לפנדלים. בקרית אתא לא התאמנו על בעיטות מהנקודה הלבנה. כנראה שרוני דורה לא מפנטז להגיע לסיטואציה הזו וירצה להכריע את המשחק ב-90 דקות.
מהצד השני, עפולה מגיעה למשחק בידיעה שהפסד- וכשלושה מיליון שקל נזרקו העונה לפח. אין ספק שהלחץ ישחק תפקיד מכריע. בדיוק בגלל זה נמצאים בקבוצה שחקנים כמו אורן פלאש, כפיר לייבוביץ', אסי אברהמי, רונן שוורצמן, קובי שריקי, ג'וני טננבוים והשוער אודי לוי. חבורה מנוסה שכזו הובאה לבירת העמק בדיוק בשביל הרגעים האלה. בשביל רגעי המאני טיים.

  אוהדי עפולה רוצים לראות אותו ככה בסיום המשחק! אודי לוי.

שוערה של הקבוצה, אודי לוי, יודע את המטרות ומגיע מוכן לפלייאוף:
עפולה גמגמה כל השנה, איך היא מגיעה לפלייאוף?
"אנחנו מגיעים כמו כל 4 הקבוצות שלא היו יציבות במהלך העונה,.בטוח שבמשחק הזה דרוש נסיון לחימה ועמידה בלחץ אבל לדעתי הדברים הקטנים הם שיכריעו את המשחק, יכולת אישית של שחקן זה או אחר והכי חשוב לא להשבר בכל שלב של המשחק ולהמשיך לשחק עד הסוף כי במשחק הזה הכל יכול לקרות עד הדקה האחרונה".
כמה לחץ יש על עפולה? הושקע הרבה כסף ויודעים שאם לא עולים זה כישלון ענק.
"אנחנו שומעים וחווים כל העונה את הלחץ והדיבורים על ההשקעה הגדולה אבל אני חייב לציין את ההנהלה והאוהדים שכל הזמן פירגנו ותמכו בנו השחקנים ונכון למחר יש לנו הזדמנות להחזיר להם ולהציל עונה שלמה".
מה אודי לוי, שחקן ותיק עם ניסיון רב, אומר לשחקנים לפני שהם יוצאים לכר הדשא?
"הפעם להבדיל מהפעמים הקודמות אני לא אגיד כלום כל אחד יעלה ויעשה את העבודה שלו ואם אני אשמור על רשת נקיה אז אני מבטיח לך שאנחנו ננצח".

תגובות

+ הוסף תגובה
1
לידיעת ויצמן על אודי לוי
(מיקי: 07:52 12-05-2011)
איזה אוהדים פירגנו לכם?שמקללים אותכם וש21 אוהדים מגיעים למשחקים אודי את 0 ומכרת את עפולה מול טבריה
2
שלא יקנו את המשחק
3
ל-2 מי שמסוגל לעשות כאלו דברים אלה רק
(עפולאי שנותן בראש: 10:40 12-05-2011)
הטבריינים הבכיינים האלה שבוכים תמיד שדפקו אותם ולא נתנו להם לנצח....תפשפש בהנהלה שלכם ותבין שאצלכם יש סוחרי משחקים מצויינים .
4
רק עפולה יעלו
(עפולאי: 10:48 12-05-2011)
טבריה יעלו...לשיכון ד אולי. אסי יעלו...להר הגלבוע אולי. קריית אתא יעלו...להר הכרמל אולי. רק עפולה יעלו ללאומית, עוד תראו.
5
לא משנה מה תהיה התוצאה ...
(עמינדב חכמון: 11:14 12-05-2011)
עירוני טבריה תעלה ליגה , כולכם יודעים שהשדים האדומים חזרו
6
קרית אתא
(mhamid: 11:43 12-05-2011)
בקרית אתא
7
אין מצב לשידור של המשחק?
(עפולאי: 13:31 12-05-2011)
8
הכי טובים
(קרית אתא: 14:49 12-05-2011)
9
לעפולה ולטבריה אתם לא ראויים לכרטיס הזה
(מחאמיד[ מעודכן]: 15:42 12-05-2011)
אני מציע לשתי הקבוצות לעלות על ספינת שיט בכנרת ותתאבדו גם כך אתם מתאבדים
10
אלדד שביט אתה הרסת את עפולה
(אבשלום: 20:12 12-05-2011)
אלדד הרסת את עפולה את נצרת עילית אתה צריך לאמן ילדים אין לך מושג אתה חולה תקשורת ולא יותר מזה ילד מתלהב שהביא רק את החברים שלו לעפולה והם זרקו אותו
11
נמאסת עבדת על ראש העיר אין לך מושג באימון הרסת אותנו אתה אוהב רק את התקשורת הרסת את עפולה רק כפרי היה מעלה אותך ליגה כל יכול לאמן נערים לא יותר מזה יאללה שוווגר
12
2 ניראה לי צדקת דקה אחרונה בהערכה
(עומר מטבריה: 20:43 12-05-2011)
חשוד מאד
13
עפולה מנצחת 1 0
(דני מלול: 21:04 12-05-2011)
אני יודע אך יגמר המשחק 0 0 ב90 דקות 1 0 בהערכה בדוק
14
רוני דורה
(חסוי: 11:06 13-05-2011)
רוני דורה תלך הביתה כבר ימשעמם אחד

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?