מ.ס קריית גת חגגה עלייה לליגה ב בנשף חגיגי

מ.ס קריית גת שהעפילה ליגה ב מחוז דרום חגגה בשני האחרון עם נשף עלייה מכובד ומרגש.

“קבוצות בליגת העל לא חוגגות אליפות כמו שחוגגים כאן אצלנו, זהו רגע אחד של אושר שעושה טוב לעיר שלמה ואני גאה בכל אחד ואחד מכם”, כך אמר יו”ר מ.ס. עירוני קריית גת, מיכה יפרח בנשף העלייה שהוא ערך עם קבוצתו ביום שני האחרון במגרש האימונים וכפי שכולם ציפו יפרח לא הפסיק להפתיע, היה שם המון בשר ואלכוהול, זיקוקי דינור ואפילו הזמר קובי לוי שסחף אחריו רבים משחקני הקבוצה. ראש העירייה, אבירם דהרי בירך את שחקני הקבוצה ואמר,”אם כך אתם חוגגים עלייה לליגה ב’ מה יקרה כשתגיעו ללאומית”.

 

אנשי קריית גת חוגגים עלייה.(צילום:ירון קדוש)


זה היה אחד הערבים היותר מרגשים בכדורגל בפרט ובספורט המקומי בכלל ששנים רבות לא ידע חגיגות. מ.ס. קריית גת שאך לפני כשנה הוקמה ורק לפני עשרה חודשים קיימה את משחקה הראשון, עשתה את מה שקבוצות רבות לא הצליחו לעשות שנים רבות, העפלה לליגה בכירה יותר כבר בשנתה הראשונה. את סיפור העלייה כולם מכירים, כמה שזה יותר קשה זה היה גם יותר מתוק, וכן גם החגיגה שככל שהעלייה הזאת הלכה קשה כך החגיגה הייתה גדולה.
אפשר לכתוב שורות ארוכות על התופעה הזאת שנקראת מ.ס. קריית גת, על השיגעון של כל אחד ואחד מראשי מהיו”ר מיכה יפרח דרך המנכ”ל יוסי נעים ועד למנהל הקבוצה, נוני מואס וחבר ההנהלה, אשר אלפסי, המאמנים, השחקנים, אנשי הלוגיסטיקה ואפילו אנשי מחלקת הנוער. מ.ס. קריית גת הפכה למשפחה - משפחת מ.ס. והאמת שקשה להתנתק מהשמחה ומהרגש הרב ששרר במהלך כל נשף העלייה שהתקיים ביום שני האחרון.
בין היושבים בשולחן הנשיאות היו ראש העירייה, אבירם דהרי שליווה את הקבוצה מרגע הקמתה ועד משחקה האחרון - משחק העלייה, מנהל רשות הספורט, אמיר בן שמחון שאמנם הודה שלא יצא לו לראות פעמים רבות העונה את הקבוצה, אך בשני משחקי הפליאוף הוא היה שם, הספונסרים אמיל סעדה מ”אמיל הסעות” ונדב מ”פיצה לה” וכמובן יו”ר הקבוצה, מיכה יפרח חבר ההנהלה אשר אלפסי שנראו מרוגשים כאילו עתה הם חוגגים את הבר מצווה.
היה גם קשה להתנתק מהחברות המשפחתית שנוצרה בתוך הקבוצה ולא משנה אם אתה תושב העיר או מגיע מחוצה לה - המפשפחה הזאת מקבלת אליה בזרועות פתוחות את כולם.
הערב נפתח בהופעתו של הזמר קובי לוי שהכניס רוח מזרחית בשחקנים וחשפה כשרונות שירה שלא יביישו אפילו את כוכב נולד 9 כדוגמת אבי שאול, אביחי אזולאי, ליאור סודמי ואפילו מושיקו בן סעדון ונתי אבוקסיס, אחר כך הגיע שלב הזיקוקים שהרעידו כמעט כל בית בקריית גת, הרי כבר אמרנו לא אחת שכשמיכה יפרח חוגג משהו הוא חוגג אותו מכל הלב, אז תוסיפו אליו את השיגעון של אשר אלפסי ותקבלו מתכון מנצח, אגב המתכון המנצח הזה היה היחיד שהאמין לאורך כל הדרך שהקבוצה תחגוג בסופו של דבר עלייה - האמין וקיים. אחרי הזיקוקים הגיע שלב הברכות, ראש העירייה שכינה את הקבוצה,”הבייבי של העיר - הגאווה שלה ומעל לכל משפחה עירונית”, אמיל סעדה מ”אמיל הסעות” שהבטיח להוציא את כל אנשי הקבוצה ליום כייף על חשבונו בימית 0002, המנכ”ל יוסי נעים שהודה שהוא הפסיד בהתערבות כי הוא לא האמין שהקבוצה תעלה השנה ליגה, אבל מי שבאמת ריגש את כולם הוא היו”ר מיכה יפרח שאמר שרק האמונה והכח רצון להצליח הוא שהוביל אותם - את כולם לחגוג עליה.

 

שחקני הקבוצה נהנים ממופע הזיקוקים.(צילום:ירון קדוש)


אחר כך הגיע שלב חלוקת הגביעים, ראשונים היו אלו הדור הצעיר שבזה אחר זה נקראו להגיע ולקבל את הגביע מקבוצת ילדים א’ שזכתה באליפות דרך קבוצת הנערים שסיימה במקום השלישי והמכובד ועד קבוצת הבוגרים שהביאה נחת ועלתה ליגה. עתה משנסתיימו החגיגות פניה של כולם לעבר העונה הקרובה וכמו שהדברים נראים זה לא יהיה חלום אם גם בשנה הבאה מ.ס. קריית גת - המשפחה הממכרת הזאת תחגוג שוב נשף עלייה, כי עם השיגעון של יפרח ואלפסי ומואס ונעים ודהרי במשפחת מ.ס. קריית גת הכל יכול לקרות.



תגובות

+ הוסף תגובה
1
עברית יפה שפה
(דני: 16:17 20-06-2009)
"זה היה אחד הערבים היותר מרגשים בכדורגל בפרט ובספורט המקומי בכלל" .... מה זה המשפט הזה???????
2
מה ציפית מקדוש??????
(דידי מנוסי: 17:38 20-06-2009)
תגיד, מה כבר ציפית מירון קדוש שיכתוב ביאליק.......... בטח העתיק את זה מאיזה אתר שמצא באינטרנט, אל תיקח את זה קשה, העיקר שיש אליפות זה הכי חשוב
3
אשראלפסי
(אופיר אלפסי: 18:25 12-08-2012)
כל הכבוד אבא :) אוהבת אותך תמשיך לשחק כדורגל ❤❤❤

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?