חולות לוהטים

ירושלים וכפ"ס נכנסות למעגל המשחקים, חדרה ונתניה מחפשות ניצחון שני ברציפות בדרך להבטחת העלייה לשלב השני ובכפר קאסם יתקשו לקבל הפסד שני ברציפות. בתווך דו קרב פנדלים בין ג'קי מנחם לשי הראל. כל זאת ועוד במחזור השני של החופים שיתקיים היום

למרות שאנו נמצאים רק במחזור השני המתח בליגת החופים מתחיל להיות מורגש. במשחק המרכזי של היום תתמודדנה "בני פלפלה" כפר קאסם נגד הטוענת העיקרית לכתר, "דורון מוטורס" נתניה.
הנתנייתים שלא הרשימו במחזור הפתיחה מול "קאזה דו ברזיל" אילת, למרות הניצחון הקל יודעים כי ניצחון על כפר קאסם יקרב אותם למטרה הראשונית והיא רבע הגמר. בכפר קאסם לעומתם יתקשו להשלים עם הפסד שני ברציפות שעשוי לסבך אותם בתחתית. כבר באימונים השבוע הורגש המתח בין הקבוצות וכאלה המקורבים לליגה טענו כי "זה עשוי להיגמר במכות".
במשחק שיפתח את היום תשחק "קאזה דו ברזיל" אילת נגד "שווה שווה" ירושלים שתציג לראשונה את הצמד הברזילאי שלה דוויד גומז (סיכם סופית בראשל"צ בליגת העל) ואברטון זגה. אם שני אלה ישחקו עד תום העונה, אפשר בהחלט לסווג את ירושלים כמועמדת לאיים על תואר האליפות.
במשחק מסקרן לא פחות תפתח "קדמת עדן" כפ"ס את העונה שלה מול "ממחזרי" חדרה שניצחה במחזור הראשון. הכפר סבאים יציגו לראשונה במסגרת רשמית את הזמר עומר אדם.

נכנס למעגל המשחקים. עומר אדם ושחקני "קדמת עדן" (צילום: שלומי גבאי)

אגב, חדרה רצתה להעביר השבוע את אורן יחזקאל מראש העין לשורותיה. החלוץ של מכבי יםפו, הביע את נכונותו לעבור מאחר ולא מצא מקום בהרכב של ישראל צרפתי אולם מנהלת הליגה שקבעה בתחילת העונה כי לא יהיו העברות בין קבוצה לקבוצה במהלך העונה, לא אישרה את המהלך ויחזקאל יישאר לעת עתה בראש העין שתהיה חופשית היום.
שתי הקבוצות שנוצחו במחזור שעבר, חיפה ועירוני "סי דטא" פ"ת תיפגשנה למשחק מסקרן לא פחות. ערן לוי, אחד משחקני החופים הטובים בארץ צפוי ליטול חלק במשחק.
בין המשחק השלישי לרביעי ייערך חצי הגמר השני של דו קרב הפנדלים בין כוכבי הריאלטי ג'קי מנחם (זוכה העונה באח הגדול) ושי הראל (זוכה הישרדות).
כזכור, במחזור הראשון ניצח עמיר גולדברג (פיינליסט האח הגדול) את נתן בשבקין (זוכה הישרדות) 2:0 בדו-קרב הפנדלים שנבעט לעבר שערו של שולי גילרדי (לשעבר שוער נבחרת ישראל) והפך בכך למעפיל הראשון לגמר הריאלטי הגדול שייערך בסוף חודש יולי. הזוכה בגמר הגדול יצ'פר נער או נערה מפרויקט "עלם" במנוי למשחקי קבוצתו האהובה בליגת העל.

ממתין למנצח חצי גמר הסלב השני. אמיר גולדברג (מימין), גילרדי ונתן בשבקין (צילום: עידו ארז)

תגובות

+ הוסף תגובה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?