אבישי ז'אנו חתם לעונה בעירוני כפר יונה

המגן הוותיק החליט לדחות את פרישתו בשנה נוספת,ויסיים את הקריירה במדי הקבוצה שאותה מאמן חברו,משה גלאם.כפר יונה תצא למחנה אימונים באנטליה,טורקיה ב 16.9 כשהאימונים עצמם יחלו בשני לאוגוסט.

אבישי ז'אנו,שחקן עירוני טבריה בשנתיים האחרונות,שכבר היה על סף פרישה ממשחק פעיל,החליט לבצע פניית פרסה ולחתום במכבי עירוני כפר יונה מליגה א' דרום.

ז'אנו אישר את הידיעה ואמר:"אכן חתמתי בכפר יונה,ובסוף השנה אני פורש.זו בהחלט תהיה העונה האחרונה שלי בכדורגל הישראלי".

 

רק לפני קצת יותר מחודש,בראיון סיום עונה שהעניק ל'דאבל פס',דיבר ז'אנו על כך שהוא נוטה לתלות את הנעליים ולהצטרף לצוות האימון של עירוני טבריה,ואף הצהיר באותו ראיון שטבריה תהיה קבוצתו האחרונה בקריירה,ואמר "במידה ואחליט להמשיך ולשחק כדורגל,זה יהיה רק בעירוני טבריה".

 

ז'אנו,עונת פרישה בכפר יונה.(צילום:ניר חורי,וואלה ספורט)


השתלשלות העניינים שגרמו לז'אנו לשנות את החלטתו אינה ברורה,אך ברור כי משקל רב בקבלת ההחלטה שייך למאמן כפר יונה,משה גלאם,חברו של ז'אנו משכבר הימים,ושיחד שיתפו פעולה במדי מכבי חיפה בין השנים 1995-1997.


בטבריה כאמור,ייעדו לז'אנו תפקיד בצוות האימון של הקבוצה במידה ויחליט לפרוש,אך בסופו של דבר הוא החליט לעזוב ולהצטרף לכפר יונה,שמצידה תזכה להרבה ניסיון ומנהיגות שמביא עימו המגן הוותיק.

כפר יונה תהיה קבוצתו השביעית של ז'אנו בכדורגל הישראלי,לאחר שלבש את מדי מכבי נתניה,מכבי אחי נצרת,הפועל נצרת עילית,מכבי חיפה,עירוני טבריה וגיחה קצרה בעירוני חדרה,העיר בה הוא מתגורר.


מכבי עירוני כפר יונה סיימה את העונה האחרונה במקום ה-9 תחת הדרכתו של משה גלאם שממשיך עונה נוספת בעמדת המאמן,ויקווה בעזרתו של ז'אנו לטפס כמה שיותר מקומות במעלה הטבלה ואולי אפילו להתמודד על כרטיס העלייה לליגה הלאומית.

 



תגובות

+ הוסף תגובה
1
שאלה
(שאלה: 09:48 02-07-2009)
כפר יונה עורכת מבחנים לשחקנים שמעוניינים להצטרף?
2
לא מוותר
(מיקו: 10:33 02-07-2009)
ששחקן אוהב כל כך את הכדורגל זה מתבטא,אבישי אני אגיע במיוחד מחיפה לראות אותך משחק בכפר יונה זו חוויה
3
מעניין עם הוא ממשיך שם אז הם ישתפו פעולה ביחד
4
אימונים בכפר יונה
(כפר יונה: 09:51 03-07-2009)
אם אתה מספיק מוכשר אתה מוזמן להגיע לאימון הראשון ב-02/08/09 בכפר יונה.
5
כל הכבוד לאריק פוקס
(mm: 12:39 08-07-2009)
כל הכבוד לאריק פוקס שגרם בזמן ניהולו את הקבוצה שתהיה קבוצה לגיטימית וששחקנים בעלי שם ועבר מפואר ירצו לשחק בה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?