אליפות בניחוח צרפתי

מאמן הכדורגל חופים ישראל צרפתי זכה בשבוע שעבר עם קבוצתו ראש העין באליפות ליגת החופים. אם לראש העין זו אליפות ראשונה על החול אז לצרפתי זוהי אליפות שלישית ברציפות לאחר אליפות לפני שלוש שנים עם חדרה ולפני שנה עם כפר סבא. צרפתי בעצם הפך למאמן החופים המעוטר ביותר בישראל.

איך אתה מסכם את האליפות?
"
זוהי אליפות שמסמלת מקצוענות נטו. אני התחלתי את הדרך שלי בחודש ינואר כאשר בחודש אפריל כבר החתמתי את הזרים ושאר הקבוצות עוד לא התחילו לבנות את הסגל שלהם.  ידעתי מהתחלה שאני הולך לזכות באליפות בביטחון מושלם".
היית בטוח גם אחרי שנתניה נתנה הצגה בחצי הגמר מול חדרה?
"
לפני שעליתי לגמר החלטתי שהשחקנים שלי יאכלו משהו באוטובוס ומנעתי מהם להיות במגרש בכדי שיהיו רגועים עם עצמם והאמת חשבתי שנתניה תבוא לשחק עם טקטיקה שונה לגמר. נתניה חגגה את הניצחון על חדרה כאילו היא כבר זכתה באליפות וזה היה בעוכריה. כל הטורניר הרגשתי שלמרות שאנחנו משחקים טוב עדיין לא הראינו את כל הכישרון שלנו והתפוצצנו דווקא בגמר".
זוהי אליפות הכי מתוקה שלך?
"
לא יודע אם הכי מתוקה,כל אליפות יש לה את היחודיות שלה. אכן עשינו עשרה ניצחונות בעשרה משחקים וזהו הישג חסר תקדים. היינו הקבוצה היחידה שעבדה ארבע פעמים בשבוע ובכל אימון רציתי להמשיך אותו עוד ועוד כי כל כך נהניתי שם.  השחקנים הזרים הדביקו את הישראלים בהתלהבות שהגיעה כל אימון וכל משחק ואמרתי גם לראשי ראש העין כי פשוט בא לי שזה לא ייגמר לא בגלל הניצחונות אלא דווקא בגלל האימונים".
לא צריך לשכוח שזכית באליפות גם בנוער?
"עשיתי אליפות עם הקבוצה שאימנתי שנה שעברה בנערים של נתניה. עשינו רק שלושה אימונים וזה באמת שילוב של ישראל כחול לבן ובשנה הראשונה שלי בנוער הצלחתי להביא אליפות גם שם. אני בטוח שהילדים האלה היו מתאמנים יותר הם יכלו להשתלב גם בליגה של הבוגרים".

       המאמן המעוטר ביותר בחופים. ישראל צרפתי.(צילום:שלומי גבאי)

כאשר לקחת אליפות חשבת על קבוצות שלך לשעבר כמו חדרה וכפר סבא?
"
אני מטבעי לא בן אדם נקמן. היה לי חשוב שכל האנשים שהשקיעו את עצמם כבר מינואר יקבלו את הברכות. כבר אז עבדנו אני והצוות שלי יום יום . לי יותר חשובה הדרך מאשר אליפות עצמה".
אמרו שהעונה לקחת אליפות בגלל הזרים?
"
אז אמרו. לפני שנה אמרו שלקחתי אליפות בגלל שופטים ועם האליפות בחדרה אמרו שאני מאמן עם מזל. העונה היו זרים לכפר קאסם לפני כן לפתח תקוה ולא ראיתי הצלחה. חשוב לציין שדווקא במשחקי חצי הגמר והגמר הישראלים היו מעולים ואחד הזרים שלי פתח על הספסל כי הוא היה פחות טוב והוא קיבל את זה בהבנה ורגע לפני שעזב הוא אמר שאני אחד המאמנים הכי טובים שהוא התאמן אצלם וזוהי מחמאה אדירה".

      הזר הטוב שהגיע עד היום.דיגיניו מניף את הגביע(צילום:חאדר אניס)

איפה תהיה בקיץ הבא?
"
אני אמור להמשיך בראש העין למרות שיש לי הצעות כספיות גבוהות יותר מקבוצות אחרות אבל אני לא מסתכל על כסף.  התחלתי דרך בראש העין עם אנשי מקצוע כמו היו"ר ערן אביב והמנהל רפי מגן שנותנים לי כמאמן ולשחקנים את כל התנאים המקסימליים בכדי להצליח .כבר השבוע העברתי לראשי הקבוצה את רשימת השחקנים לעונה הבאה. אני רוצה להגיע הכי מוכן שאפשר לעונה הבאה ולנסות להביא עוד אליפות".

לא מגרד לך לאמן קבוצה בוגרת? "רק אם זה יהיה בשתי הליגות הראשונות ובקבוצה מסודרת. אני רוצה ללמוד ולהתמקצע בכדורגל. בנוסף אני שואף לעבוד עם בני לם בנבחרת ישראל בחופים, שם אני יכול ללמוד ממנו המון".

    ההשקעה השתלמה.הבעלים ערן אביב מניף את גביע האליפות(צילום:חאדר אניס)

תגובות

+ הוסף תגובה
1
איזה בן אדם מדהים.
(עמית: 13:54 09-08-2011)
לא מכיר אותו אישית אבל ממה שזה נראה הוא פשוט ענב וצנוע והוא גם המצליח ביותר בחופים. חובה לתת לו את הנבחרת- בשנה הבאה השאלה היא האם תהיה השקעה בראש העין כמו השנה והאם תהיה סופסוף קבוצה שתיקח פעמיים אליפות..הימור לtop 4: נתניה ראש העין,ירושלים,כפר-סבא
2
אין לך מה לילמוד מבני לם .העניין הוא פשוט שחקנים טובים אימונים רציניים וכמה שיותר וככה מצליחים כל הקבוצות מזלזלים באימונים וככה הם נראות . נתניה וראש העיין התאמנו כמו שצריך ראש העין הביאה שני שחקנים מעולים וזה עשה את השינויי. ודיי צרפתי תנוח
3
טל לוי מחנה יהודה
(טל לוי מחנה יהודה: 00:32 10-08-2011)
כול הכבוד לך ישראל אתה קודם כול איש מדהים ואיש מיקצוע מעולה אני מאחל לך הרבה הצלחה וכן אני חושב שמגיע לך קבוצה באחת מישתי הליגות הבכירות בהצלחה חבר

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?