מאת: דאפר מחאמיד | 25.06.26 | 16:14
בית"ר נהריה הודיעה על החתמתו של עילאי ביטון לעונת המשחקים 2026/27, במהלך שנועד לחזק את סגל הקבוצה לקראת האתגרים הצפויים בעונה הקרובה.
ביטון, בן העיר נהריה, מצטרף למועדון לאחר ששיחק בעירוני נשר מליגה א' וצבר בעבר ניסיון גם בליגה הלאומית. במועדון מאמינים כי ניסיונו והיכרותו עם הכדורגל באזור יתרמו רבות לקבוצה במאבק להשגת יעדיה.
עם השלמת החתימה אמר ביטון: "שמח לחזור לשחק בעיר שלי. תודה על האמון. מכוון להגשים את המטרות של הקבוצה".
בעירוני בית"ר נהריה בירכו על הצטרפותו של השחקן והביעו שביעות רצון מהמהלך, כחלק מהמשך בניית הסגל לקראת עונת 2026/27. במועדון רואים בביטון חיזוק משמעותי ומקווים כי יסייע לקבוצה לעמוד ביעדים המקצועיים שהוצבו לעונה הקרובה.
תגובות
+ הוסף תגובה