שולח מסר ברור. סגל (באדיבות המועדון)
מאת: מיכאל וייסרמן | 26.06.26 | 12:25
עירוני בית שמש השלימה את הכנותיה לעונה הקרובה, כשבמועדון מקווים ומאמינים שתיפתח בליגה א' דרום. רגע לפני שריקת הפתיחה, מאמן הקבוצה, אלירן סגל, בראיון
עירוני בית שמש סיימה את העונה במקום השני בליגה ב', אבל במועדון בטוחים כי הקבוצה תפתח את העונה בליגה א' וזאת לאור ההתפרקות לכאורה של בית"ר יבנה. בבית שמש כבר מתכוננים בהתאם לליגה השלישית וכך גם מבהיר מאמן הקבוצה, אלירן סגל.
לפני שמדברים על העונה שבפתח, איך אתה מסכם את השנה האחרונה?
"זו הייתה עונה לא פשוטה בכלל. עברנו הרבה עליות ומורדות, אבל לאורך כל הדרך נשארנו ממוקדים במטרה. התחזקנו בצורה משמעותית, בנינו קבוצה חזקה מאוד ונאבקנו על העלייה עד הסוף. בסופו של דבר הפסדנו את האליפות לשדרות, ואני רוצה לנצל את ההזדמנות כדי לפרגן להם ולאחל להם הצלחה בהמשך הדרך. לקראת תום העונה, התכוננו בצורה יסודית ומקצועית לפלייאוף. הרגשנו שאנחנו מגיעים אליו בכושר מצוין ועם כל הכלים לעשות את זה. לצערנו הרב המלחמה עצרה את הליגה, והעונה הסתיימה בצורה שאף אחד לא רצה".
עד כמה התחושה היא של החמצה?
"יש בהחלט תחושת החמצה. אני חושב שכל מי שהיה סביב הקבוצה הרגיש שיש כאן משהו מיוחד השנה. חיכינו לפלייאוף, עבדנו בשבילו חודשים ארוכים והרגשנו שזה שלנו. לכן התחושה היא שלא קיבלנו את ההזדמנות להשלים את העבודה על המגרש. קיבלנו את זה בהבנה כמובן לאור המצב הביטחוני".
בוא נדבר על העונה הקרובה. איך נראית הקבוצה?
"כולנו קוראים עיתונים. כולנו קראנו שהקבוצות ביבנה התאחדו ושזכויות הניהול הועברו לאנשי בית"ר. לאור זאת לא חיכינו להודעה הרשמית מההתאחדות, ואנחנו בנינו סגל שיתאים לליגה א'. שמרנו על השלד הקיים ועל מרבית השחקנים שהובילו אותנו בעונה האחרונה, ובמקביל ביצענו חיזוקים משמעותיים. החזרנו הביתה את טל איילה, שחקן עם ניסיון ואיכות שכולם מכירים. צירפנו את יוסי סולליך, שהוא שחקן מצוין עם איכויות ברמה גבוהה מאוד. החתמנו את אופיר קרצו, שוער מוכח בליגה א', ואתמול הצטרף גם מחמוד אבו בילאל שיוסיף הרבה להתקפה שלנו. הם מצטרפים לשחקנים שהובילו את הקבוצה בשנה שעברה ואני שמח לומר שעם כולם יש לנו חוזה לשנה הבאה. אני חושב שכל מי שמסתכל על הסגל מבין שבנינו קבוצה שמוכנה להתמודד בליגה א' כבר מהיום הראשון".
נראה שאתם משדרים הרבה ביטחון.
"אנחנו מאמינים בעצמנו. ההנהלה עבדה קשה מאוד לאורך כל הקיץ, והצוות המקצועי עשה את כל מה שצריך כדי שנהיה מוכנים. מבחינתנו הכול מוכן לפתיחת עונה בליגה החדשה".
הזכרת את ההנהלה. יש הרבה אנשים שעומדים מאחורי ההצלחה של המועדון.
"חד משמעית. לפני הכול אני רוצה להגיד תודה גדולה לבורא עולם. תודה לצוות הנהלה יוצא מן הכלל. לשרון פרז, עמי כהן, עמרי עידו, ליו"ר המועדון יוסי דהן, ומעל כולם לסגן ומ"מ ראש העיר משה שטרית, שתומך בקבוצה לאורך כל הדרך ומסייע לנו בכל מה שנדרש. אני רוצה להודות גם לצוות המקצועי שלי. למנהל הקבוצה עמית שרעבי ולעוזר המאמן זוהר אוחיון. אנשים שעובדים יום ולילה למען ההצלחה של עירוני בית שמש. בכדורגל מדברים הרבה על שחקנים ומאמנים, אבל מאחורי כל קבוצה מצליחה עומדים אנשים מצוינים שעושים עבודה אדירה".
קראנו את הכתבה שמדברת על רכישת זכויות הניהול של בית"ר יבנה, אז מאיין הביטחון שאתם פותחים עונה בליגה א'?
"אני חושב שיש כאן ניסיון לבלבל בין מושגים. לא קונים מקום בליגה. קבוצה היא לא נכס מסחרי וזה בדיוק מה שתקנון ההתאחדות אומר. כולנו קוראים את אותם פרסומים, וכולנו יודעים מה מדברים בליגות האלה. זה לא סוד. הקבוצות ביבנה התאחדו כי ראש העיר רצה קבוצה אחת. לגיטימי. אם בכל זאת קבוצה נוספת תפעל היא תצטרך להוכיח הרבה דברים שלא פשוט בכלל להוכיח. אנחנו מכבדים כל מועדון ומאחלים הצלחה לכולם, אבל אם יש כאן מצב שבו קבוצה מעיר אחת מתאחדת לכאורה עם קבוצה מעיר אחרת, ובפועל מרכז הפעילות, הניהול והכדורגל עוברים לעיר אחרת - זה לא משהו שאפשר פשוט להתעלם ממנו. אני סומך ב-100% על ההתאחדות לכדורגל שיודעת לקבל את ההחלטות המקצועיות, על כל פנים, ההנהלה שלנו כבר פנתה פעמיים בנושא להתאחדות. תראה, נאבקנו השנה על העלייה, התכוננו לפלייאוף והליגה נעצרה בגלל המלחמה. היינו קרובים לבאר ולא שתינו. לכן אני יכול להבטיח לך שאנחנו לא מתכוונים לוותר על מה שהרווחנו ביושר. אם יהיה צורך ואני מקווה שלא, ההנהלה תלך עד הערכאות המשפטיות הגבוהות ביותר. אין סרט אחר. אנחנו מאמינים שהצדק הספורטיבי והתקנון יובילו לאותה תוצאה - עירוני בית שמש בליגה א".
לסיום, מה המסר שלך לאוהדי עירוני בית שמש?
"קודם כול תודה. הקהל שלנו היה איתנו לאורך כל הדרך, גם ברגעים הקשים וגם ברגעים הטובים. אני יכול להבטיח להם דבר אחד - אנחנו עובדים קשה מאוד כדי להביא גאווה לעיר בית שמש. בנינו קבוצה חזקה, מחויבת ורעבה להצלחה, ואנחנו מאמינים שבקרוב מאוד נראה את עירוני בית שמש במקום שהיא ראויה להיות בו".
תגובות
+ הוסף תגובה