מאת: מיכאל וייסרמן | 27.06.26 | 09:03
מועדון כדורגל ירמיהו חולון ממשיך לבנות את עצמו מחדש וצירף את המגן אור גרינברג.
המגן שיחק לפני שנתיים בהפועל רמת גן ולאחר מכן חתם בשמשון תל אביב, משם עבר להפועל הרצליה. כעת, מגיע לחזק את הקבוצה מחולון.
במועדון אמרו לאחר החתימה: "אנחנו בונים קבוצה איכותית הן על כר הדשא והן בחדר ההלבשה וגרינברג אכן עונה על הציפיות שלנו".
תגובות
+ הוסף תגובה