גיא עיני: "המטרה שלנו ברורה - עליית ליגה"

מתחיל דרך חדשה. עיני מתחיל דרך חדשה. עיני
הבלם המנוסה מדבר על העזיבה ממודיעין, הקשר עם הקבוצה החדשה וגם שיתוף הפעולה עם חאיכ

עירוני רמת השרון בונה את עצמה מחדש וביצעה השבוע חיזוק משמעותי בדמותם של פיליפ חאיכ וגיא עיני. האחרון מגיע לאחר שנתיים נהדרות בעירוני מודיעין וכעת ינסה להוביל את רמת השרון לליגה השנייה.

איך הגיעה ההצעה מרמת השרון?
"המשא ומתן עם רמה"ש התחיל כבר בינואר בעונה שעברה כשהם רצו להתחזק ולהשאר בליגה הם פנו אליי, אך מודיעין סירבה בכל תוקף ועכשיו כשהייתי שחקן חופשי הדברים הסתדרו".

מה המטרות של הקבוצה?
"המטרה של הקבוצה היא ברורה - לעלות ליגה ולחזור למקומה הטבעי של רמה"ש בליגה הלאומית".

למה לא המשכת במודיעין?
"לא המשכתי במודיעין כי זה היה מאד אינטנסיבי בשבילי ביחד עם העבודה שלי, לכן גם לא חיפשתי מקום אחר ובחרתי לחזור לליגה א'".

כיצד זה לחזור ולשתף פעולה עם פיליפ?
"אני שמח שאני ופיליפ נחזור לשתף פעולה השנה. בפעמיים הקודמות כששיחקנו ביחד זה נגמר בשתי עליות, אחת ביפו ואחת במודיעין ואני מקווה שנעשה זאת פעם שלישית".

ברמה האישית יש רצון לרשום עוד עלייה?
"כמובן שיש רצון לעשות עוד עלייה ולחוות עוד רגעים שמחים וחוויות וכמובן לעמוד באתגר שהצבנו לעצמנו".

יש עוד רצון לחזור לליגה הלאומית?
"הסיכוי היחידי שאחזור לליגה לאומית זה רק עם רמה"ש ביחד" .

 

תגובות

+ הוסף תגובה

סקר דאבל פס

מי תעפיל לליגת העל?