בית שאן הודיעה על החתמתו של בר איבגי

במדי בית שאן. איבגי (באדיבות המועדון) במדי בית שאן. איבגי (באדיבות המועדון)
המגן שכבר הוצג באום אל פאחם, ישחק תחת קבוצתו של גיא דיין

מבולבלים? גם אנחנו. המגן בר איבגי הוצג בתחילת השבוע בהפועל אום אל פאחם. הקבוצה פרסמה פוסט בפייסבוק בו היא מקבלת בברכה את איבגי.

אתמול (שישי) קיבלנו פוסט וולקאם נוסף של איבגי, הפעם בכחול לבן של בית שאן.

לאתר "דאבל פס" נודע כי אכן איבגי ישב עם אום אל פאחם, אך לא ידע שאלה יעלו את תמונתו במדי הקבוצה, בנתיים, לפי מקורביו, כבר חתם על זיכרון דברים בבית שאן ולאחר שאלה ראו את הפרסום של פאחם, מיהרו להוציא הודעת הבהרה כי איבגי חתום בשורותיהם.

 

תגובות

+ הוסף תגובה

סקר דאבל פס

מי תעפיל לליגת העל?