מאת: מערכת דאבל פס | 27.06.26 | 19:29
מבולבלים? גם אנחנו. המגן בר איבגי הוצג בתחילת השבוע בהפועל אום אל פאחם. הקבוצה פרסמה פוסט בפייסבוק בו היא מקבלת בברכה את איבגי.
לאתר "דאבל פס" נודע כי אכן איבגי ישב עם אום אל פאחם, אך לא ידע שאלה יעלו את תמונתו במדי הקבוצה, בנתיים, לפי מקורביו, כבר חתם על זיכרון דברים בבית שאן ולאחר שאלה ראו את הפרסום של פאחם, מיהרו להוציא הודעת הבהרה כי איבגי חתום בשורותיהם.
תגובות
+ הוסף תגובה