מאת: מיכאל וייסרמן | 27.06.26 | 21:30
הפועל אום אל פאחם בונה את עצמה מחדש לקראת העונה הבאה תחת המאמן תומר קשטן ואחת ההחתמות הראשונות היא המשך דרכו של הבלם, שלו אטיאס. אטיאס, 20, נבחר לאחת מתגליות העונה שעברה במחוז הצפוני חתם לעונה נוספת במטרה ברורה להיאבק על עלייה לליגה הלאומית.
תגובות
+ הוסף תגובה