עירוני טבריה:מאיר ארמה יהיה המאמן,אסף מנדס השוער

מאיר ארמה יהיה האיש על הקווים בטבריה גם בעונה הקרובה,והוא כבר שוקד במהלך הימים האחרונים על בניית סגל הקבוצה לעונה הבאה,כשהמטרה היא "התמודדות בצמרת".אסף מנדס סיכם,ויהיה השוער הראשון על חשבונו של ערן שיינזינגר שעזב.

לאחר ישיבת הנהלה בעירוני טבריה שנערכה לפני מספר ימים הוחלט סופית כי מאיר ארמה,מאמן הקבוצה בעונה שעברה,הוא זה שיעמוד על הקווים גם בעונה הקרובה.

ארמה קיבל את ההודעה בטלפון מראשי הקבוצה והתבקש להכין רשימת שחקנים מיידית שאותם הוא מעוניין לצרף לקבוצה.

על אף כל הפרסומים השונים,וההתעכבות בהחלטה הסופית על מינוי המאמן,הנהלת הקבוצה ראתה לנכון להמשיך עם ארמה בעמדת המאמן שנה נוספת ולהעניק לו את הקרדיט על עבודתו הטובה מרגע כניסתו לתפקיד בעונה שעברה,אותה סיימה טבריה במקום החמישי בטבלה.

 

מאיר ארמה,עונה נוספת על הקווים של עירוני טבריה.(צילום:אבירן אוחנה)


עם קבלת הבשורה על ההחלטה,ארמה לא בזבז זמן והחל לעבוד על בניית סגל השחקנים לעונה הבאה,כאשר ידוע כי חלק משמעותי מהסגל בעונה שעברה לא ימשיך,מלבד שחקני הבית שיהוו את השלד הקבוצתי ועליהם יתווספו חיזוקים במקומות הדרושים.

מדי יום ארמה נפגש עם שחקנים פוטנציאליים לחיזוק הקבוצה,ובמהלך היום הוא עובד סביב הטלפון לא מעט שעות בניסיון להביא את השחקנים שבהם הוא מעוניין ולשכנע אותם שטבריה זה המקום בשבילם.


כבר בשבוע האחרון ההכנות העבירו הילוך בגזרת הרכש והשחקן הראשון שמצטרף לקבוצה הוא השוער,אסף מנדס,שוערה של הפועל בני ג'דיידה מהליגה הארצית בעונה שעברה.

מנדס בן ה-25,בעל עבר בליגת העל במדי בני סכנין ומכבי נתניה,הוא שוער מנוסה מאוד שהתגלגל במהלך השנים האחרונות בין לא מעט קבוצות,ביניהן גם מכבי כפר כנא והפועל נצרת עילית.

מנדס יצטרך להיכנס לנעליים הלא קטנות שהשאיר אחריו ערן שיינזינגר,שוערה של טבריה בשנתיים האחרונות.שיינזינגר,כאמור,לא ימשיך בעונה הבאה לאחר שנתיים בהן עמד בין הקורות בטבריה,ואף נמצא בעיצומו של הליך תביעה כנגד המועדון על חוב כספי שטרם שולם לו עוד מהעונה שעברה.


מלבד מנדס,מתקיימים מו"מ עם עוד מספר שחקנים,כשהקרובים ביותר לסיכום הם צמד שחקני אסי גלבוע,זיו סוויסה וגיא צרפתי.

סוויסה(27) וצרפתי(26) היו שניים משחקני המפתח באסי גלבוע בעונה שעברה,שפתחו ברוב משחקי הליגה ובטבריה מקווים שיקבלו מהם את אותה היכולת שהציגו בגלבוע ואף יותר.

 

גיא צרפתי,על הכוונת של טבריה.(צילום:אורי דוד)

 

עוד שחקן שנמצא במגעים לגבי הצטרפות לקבוצה הוא המגן,שניר שטרית,חברו של אסף מנדס בבני ג'דיידה בעונה שעברה.

שטרית,שחקן די צעיר בן 23,שהיה שחקנה של טבריה בעבר,עשה התקדמות משמעותית בשנתיים האחרונות במדי ג'דיידה,ועל אף ירידתה של הקבוצה בחזרה לליגה א',היה אחד מהמצטיינים,ובעקבות כך זכה להתעניינות מחודשת מצד המועדון אותו הוא מכיר מצוין.

מלבד השלושה המוזכרים כאן,מתקיימות שיחות עם מועמדים נוספים,ובשבועות הקרובים תמונת הסגל תתבהר יותר בהתאם להתפתחויות.


התקציב שהוצב בפניו של ארמה לשחקני רכש,עומד על כשמונה מאות אלף ש"ח,מתוך תקציב שנתי כולל שנע סביב המיליון שקלים.

במסגרת התקציב שניתן,בטבריה מסתכלים לכיוון הצמרת,ללא מטרת עלייה מוצהרת: "המסר לשנה הקרובה הוא אחד ויחיד-התמודדות בצמרת,ולא להיקלע למאבקי תחתית",אומר ארמה,שיודע שבמסגרת התקציב שניתן לו,דיבורים על עליית ליגה לא ריאליים בשלב זה.

"עם תקציב צנוע של שמונה מאות אלף שקל יהיה קשה מאוד לעלות ליגה השנה,אך אנחנו עובדים על זה.המטרה היא להיות קבוצת צמרת לגיטימית שתיבנה על בסיס השחקנים הצעירים,מספר שחקני בית,יחד עם שחקני הרכש שיצטרפו.בכל מקרה ייערכו שינויים לגיטימיים בסגל כפי שקורה בכל קבוצה ובכל מקום,בהתאם לרכש שיגיע נקבל את ההחלטות המתאימות". 
 
*אימוני הקבוצה יחלו במהלך חודש אוגוסט,ויימשכו כחודשיים לערך עד לפתיחת הליגה,כאשר שבוע קודם לכן ייערכו מבחנים לשחקנים המעוניינים להצטרף לקבוצה.מבחנים אלו מקובלים בליגות הנמוכות,ובטבריה מקווים לדוג שחקן או שניים שיוכל לחזק את הקבוצה ולהצטרף לאימונים.

תאריך מדויק על מועד והמקום בו ייערכו יובאו בהמשך.

 



תגובות

+ הוסף תגובה
1
יאללה טבריה ללאומית
(טבריה עולה: 20:08 15-07-2009)
3
נסיים מקום שני
(דני דין: 20:50 18-07-2009)
מה קורה ילה טבריע
4
yyyy
(yyyyy: 16:11 19-07-2009)
yyyy
5
שמעתי ברדיו זה נכון או לא נכון אבירן
6
אבי עמר
(מושיקו ונתי$$$$: 13:49 30-07-2009)
אבי עמר אודי אדרי שלום עקיבא רחיל עבאס המלכים של טבריה יעלו אותנו ליגה $$$$$$

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?