להפועל עפולה דרוש מגרש אימונים

להפועל עפולה מליגה א צפון יש בקשה צנועה,להתאמן לפני תחילת העונה.הבעיה היא שאין שום מגרש בעיר שניתן להתאמן עליו נכון לעכשיו.מספר שחקנים מהעונה אשתקד ימשיכו במועדון גם השנה.

הקבוצה אמורה להתחיל בשבוע הקרוב את אימוני הטרום העונה, אולם לעת עתה לא ברור היכן יתקיימו האימונים ואם בכלל. הסיבה: גם האצטדיון החדש בעפולה עילית וגם האצטדיון העירוני הישן בעפולה עוברים שיפוצים בו זמנית, ולכן לא ניתן להתאמן בהם.

לפי הערכתם של גורמים בעפולה, השיפוצים באצטדיון החדש יסתיימו רק בתחילת חודש ספטמבר. "האצטדיון החדש יהיה מוכן לאימונים רק לקראת תחילת חודש ספטמבר", אמר השבוע מנהל האצטדיון בעפולה עילית, עמית אשכנזי.

בנוגע לאצטדיון העירוני הישן, בקבוצה מעריכים כי השיפוצים יסתיימו בעוד כשבועיים. בכל אופן, המאמן אילון שווגר אמר השבוע כי יתכן מאוד שמועד תחילת האימונים ידחה עד למציאת פיתרון אפשרי. "אנחנו אמורים להתחיל את האימונים בשבוע הקרוב, אך יכול להיות שיהיו שינויים כי עדיין לא הוחלט היכן יתקיימו האימונים", אמר שווגר.

במקביל בקבוצה בודקים מגרש חלופי באזור להתאמן בו, כשאחת מהאופציות היא מגרשה של מגדל העמק.

בתוך כך, השחקנים- ליאור נפתלי, רון חייט, דייגו וקשטיין והשוער הצעיר ניצן קרוננברג, ימשיכו בקבוצה גם בעונה הבאה, לאחר שסיכמו השבוע עקרונית את תנאיהם עם ההנהלה.

 

ניצן קרוננברג(בכתום),וליאור נפתלי(באדום).ממשיכים עונה נוספת בעפולה.(צילום:לירן דורף)



תגובות

+ הוסף תגובה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?