כפיר דר: "התפוצצנו על המגרש"

אחרי ההפסד המביך מול אולגה אסי גלבוע הוציאה אתמול (ב') את זעמה על צור שלום עם ניצחון מוחץ 0:5. הקפטן חן קקון: "לפני המשחק היו הרבה חששות". היו"ר רמי אלהרר: "השחקנים עשו סוויץ' בראש והגיעו הרבה יותר מוכנים למשחק"

חוזרים לחייך: אחרי ההפסד הביתי המביך מול אולגה במחזור הפתיחה, חניכיו של ברוך סער התאוששו אתמול (ב') על חשבונה של צור שלום כשניצחו אותה בתוצאה משכנעת 0:5.
בשבוע וחצי האחרונים שלאחר ההפסד הביתי מול אולגה שררה בגלבוע אווירה קודרת מאוד באימונים. ההפסד מול אולגה הכניס המון לחץ במועדון. בניגוד לאימוני טרום העונה השחקנים מיעטו לצחוק אחד עם השני ובאופן טבעי רמת הדריכות עלתה לשיא לקראת המשחק מול צור שלם. רגע לפני משחק החוץ הגדיל לומר גורם במועדון "השחקנים שלנו נהנים מתנאים של ליגה לאומית והגיע הזמן שהם ייקחו את עצמם בידיים לפני שיהיה מאור מדי".

    כיבדו בפרחים את שחקנם לשעבר יוסי ואנונו ... וחטפו חמישיה.
ואכן, השחקנים שכנראה הפנימו היטב את משמעותו של הפסד נוסף, הגיעו ברמת מוכנות גבוהה מאוד למשחק. המאמן ברוך סער ששיחק במחזור הקודם עם מערך של 4-3-3, עבר הפעם לשחק בשיטת 4-4-2 כשביצע שני חילופים בהרכב לעומת זה שפתח מול אולגה. הקשר חן קקון, שגילה יכולת טובה מאוד באימונים פתח בהרכב על חשבונו של החלוץ אבי מלכה הפצוע. בעמדת הבלם שובץ עבדאללה קדח בהרכב במקומו של שון שנפ.

    יניב בן יוסף (צהוב)במאבק על הכדור עם עליסאת(צילום:שי וקנין)
כבר בדקות הראשונות ניתן היה לראות את העליונות הבולטת של אסי גלבוע מול הקבוצה המארחת, שהציגה משחק נרפה מאוד בכל העמדות. צור שלום למעשה לא היוותה אתגר ממשי מול החניכים של ברוך סער שפשוט התפוצצו על המגרש בדרך לניצחון חוץ מוחץ בתוצאה 0:5.
אגב, את השערים התכבדו לכבוש חמישה שחקנים שונים: יוסי ואנונו, דאוד עליסאת, כפיר דר, ספואן זועבי ואבי מלכה.
אחרי הניצחון המוחץ באסי גלבוע יכלו סוף-סוף לשחרר אנחת רווחה. "הגענו למשחק עם חששות גדולים", הודה בסיום הקפטן חן קקון, "באנו למשחק דרוכים מאוד. האמת שקצת הופתעתי מהיכולת הירודה של צור שלום. חשבתי שהם יבואו להסתגר מולנו אבל אני שמח שזה הלך לנו הרבה יותר קל ממה שחשבנו".

    אבישי אטיאס(בשחור) מתקל אתשלומי עשור(צילום:שי וקנין)

הקשר כפיר דר התייחס לשינוי הדרסטי שחל ביכולת הקבוצה. "בשבוע האחרון הייתה אווירה לא טובה במועדון ולשמחתי הרבה, מול צור שלום פשוט התפוצצנו על המגרש ובכך שחררנו המון לחץ. חשוב לציין שאחרי המשחק מול אולגה ברוך דאג להרים לנו את הראש והגענו למשחק הזה הרבה יותר מוכנים. הצגנו יכולת טובה מאוד במשחק ואני מקווה שהניצחון הזה יוציא אותנו לדרך חדשה". גם היו"ר רמי אלהרר חזר לחייך: "מיד לאחר ההפסד מול אולגה השחקנים הבינו שהם צריכים לקחת את עצמם בידיים. ואכן השחקנים עשו סוויץ' בראש והגיעו למשחק הזה עם הרבה מוטיבציה והפגינו רמת רצינות הרבה יותר גבוהה. הם גם התחברו הרבה יותר טוב וכל אחד נתן מעצמו את המקסימום".

   ( דאוד עליסאת מנסה להקדים את השוער בוסקילה(צילום: שי וקנין)
   תמונות נוספות לחץ כאן


תגובות

+ הוסף תגובה
1
נתתם משחק ענק . ואין לכם מושג כמה אנשים עכשיו שכואב להם הלב על זה שניצחנו . וכל העכברים יכנסו לחורים שלהם
2
מי זה התפוצצנו
(יכיאל מ: 18:54 21-09-2011)
אין ולו שחקן בית אחד.אז מי זה בדיוק התפוצצנו?
3
בילדים של אסי.התפוצצנו? התפוצצתם יותר נכון ומדויק.מה לך כפיר ולחבורת הזרים מהפזורה עם הגלבוע?קקון עלי זועבים כן מנו שחר כן.אתה וחבורת הזרים לא.אם אתה ועוד שתיים שלוש זרים אפשר להגיד התפוצצנו.אבל כ59 זרים בקבוצה זה לא שלנו
4
לתגובת יכיאל מ
(אוהב את אסי: 06:51 22-09-2011)
כמה שאתה חולה חן שחר וסופיאן שיחקו גם אחרי חמש אפס יש לך מה להגיד חמש חמש חמש חמש חמש יאפס
5
לגברת 4 שיחקו אחרי ה5 אפס
(יכיאל מ: 14:44 22-09-2011)
לא לפני? גם טיפשה וגם לקקן.את מבינה למה צריך חינוך?בכדי שילדות כמוך ערסיות ומנבלות פה לא יציגו את פני הגלבוע
6
צור שלום חלשים ומאוד.בשביל לנצח את צור שלום סער לא צריך להשקיע מליונים ולהביא 70 זרים.
7
אסי גלבוע לא מיצגת את הגלבוע
(חיים דניאל : 14:48 22-09-2011)
55 זרים הם לא הגלבוע.55 מהפזורה הם יותר הפועל פזורה ליגה א .אין ולו הערכה או כבוד לקבוצה שמיצגת את הגלבוע בלי שחקני הבית של הגלבוע.
8
איך נכנס אחרי 5 0 אם הוא הבקיע את השער הרביעי ? אתה רואה איך השנאה מוציאה אותך מדעתך ?
9
יחיו הקנאים ויסבלו
(אוהד אסי: 19:05 23-09-2011)
עוד שבוע שאתם סובלים ארבע אפס נגד מעלות מה קורה זקי
10
יחיו הקנאים ויסבלו
(אוהד אסי: 19:05 23-09-2011)
עוד שבוע שאתם סובלים ארבע אפס נגד מעלות מה קורה זקי
11
זקי המלך של הגלבוע
(אוהד אסי : 09:12 26-09-2011)
בלי זקי אתם בלוף זקי מהיא אוהדים זקי היה בונה קבוצה אים שחקניי בית זקי גאון בכדורגל אים ניסיון היה דואג לרבע מהתקציב ומעלה אותכם תיתביישו לכם מביאים מאמן שיש מאמן תושב המקום שהוא דמות בכדורגל בצפון אתם תשלמו על זה קבוצה של זרים ליגיונרים עד מתי

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?